Pokušava li Taylor Swift postati nova beauty influencerica ili samo uživa u ukrašavanju lica u navijačkom stilu? Nakon što je objavljeno točno koji ružTaylor Swift nosi u jesenskim danima, žene diljem svijeta pohrlile su kako bi nabavile tu atraktivnu narančasto-smeđu nijansu, no manja je vjerojatnost da će i ovaj look slavne pjevačice postati hit.
Taylor Swift s pjegicama od šljokica navijala za dečka Travisa nekoliko dana nakon njegova rođendana
Taylor Swift pojavila se na utakmici Chiefsa za koje igra Travis Kelce protiv Saintsa u Kansas Cityju i iz lože uzbuđeno navijala za svog dragog čiji je tim na kraju pobijedio.
Taylor Swift na utakmicu je stigla sa svojim ocem Scottom Swiftom, a mnoge je iznenadila svojom pojavom.
Naime, slavna pjevačica za navijanje je odjenula mini haljinu od tartana, koji u posljednje vrijeme obožava nositi, a iskombinirala ju je uz visoke čizme s neobičnim potplatom.
Uz crveni ruž i prepoznatljive šiške, mnoge je iznenadilo što je Taylor imala šljokice na licu i tako na zanimljiv način ukrasila lice poput prave navijačice.
34-godišnja Taylor Swift s pjegicama od šljokica navijala je za Travisa Kelcea koji je 5. 10. 2024. proslavio 35 rođendan te koji je po horoskopu vaga.
Mini haljinu Taylor Swift potpisuje Vivienne Westwood, baš kao i naušnice koje je pjevačica odabrala za navijanje.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Mirisi imaju moć koja nadmašuje riječi – mogu prizvati najdublja sjećanja, probuditi emocije i oblikovati cijelu atmosferu oko nas. Upravo kroz tu čaroliju osjetila brend Atelier Rebul, nakon što je osvojio svijet, već godinama osvaja i našu regiju – najprije mirisima za dom, a danas i ekskluzivnim parfemima koji osvajaju najistančanija osjetila.
Kad govorimo o muškoj eleganciji danas, više nije dovoljno samo dobro se odjenuti – radi se o energiji, prisutnosti i… mirisu. Devotion For Men Parfum iz Dolce&Gabbane upravo to donosi: spoj sofisticiranosti i senzualnosti u svakom detalju. Za muškarce koji žele ostaviti trag i prenijeti svoj karakter, ovaj parfem je gotovo ritual – od prve note do posljednje.
Postoje trenuci kada parfem nije samo miris, nego stav, priča i otisak u vremenu. Chanel upravo sada ispisuje novo poglavlje u muškoj parfemskoj povijesti, predstavljajući BLEU DE CHANEL L’Exclusif – miris koji dolazi kao stvoren za hladnije dane, ali s toplinom koja prkosi jesenskim sivim tonovima. Ovo nije samo parfem; ovo je manifest odvažnosti, slobode i suptilnog luksuza.
Noć ima svoj poseban ritam. Onaj trenutak kada svjetla grada počnu blistati, kada se energija prelijeva s plesnog podija na ulice, kada svaki susret može biti početak priče. Upravo tu magiju sada možeš ponijeti sa sobom – u bočici koja pršti životom, senzualnošću i neonskim sjajem. Novi 4711 Remix Vibrant Night nije samo parfem, nego pozivnica da svaku večer proživiš kao nezaboravnu.
Niko Čuturić jedno je od najprepoznatljivijih imena nove generacije hrvatskih influencera – kreator sadržaja koji je svojom autentičnošću i toplinom osvojio publiku na društvenim mrežama. Pod korisničkim imenom @kojeniko stvorio je prepoznatljiv svijet kratkih, duhovitih videa u kojima često utjelovljuje lik svoje majke, spajajući humor, emociju i svakodnevne situacije u formu koja je istodobno bliska i zarazna. Njegovi su skečevi postali viralni, a prirodnost i iskrenost koje donosi u svaki kadar izdvojile su ga iz mora sličnih kreatora. Osim što se istaknuo kao lice koje nasmijava tisuće ljudi, Niko je i netko tko otvoreno govori o osobnim temama – od iskustava vršnjačkog nasilja do zdravstvenih izazova koje je prošao. Upravo ta ranjivost i spremnost da progovori o stvarima koje mnogi skrivaju čine ga posebnim i važnim glasom u digitalnom prostoru. U svojoj kreativnosti kombinira humor i refleksiju, zabavu i emociju, stvarajući sadržaj koji prelazi granice običnog “influencanja”. Njegova estetika je čista, promišljena i uvijek iskreno njegova – bez pretvaranja, s dozom ironije i topline koja ga čini voljenim među publikom svih generacija.Danas Niko Čuturić broji više od sto tisuća pratitelja na TikToku i Instagramu, surađuje s brojnim brendovima i sudjeluje u javnim projektima koji promoviraju pozitivne društvene poruke. Ipak, unatoč rastućem uspjehu, ostaje dosljedan sebi – onaj koji voli nasmijati, potaknuti na razmišljanje i pokazati da je u redu biti stvaran.Niko ne gradi samo karijeru influencera, nego priču o mladom čovjeku koji svojim radom i pristupom redefinira što znači biti “javna osoba” u digitalnom dobu – s dozom šarma, iskrenosti i neupitnog talenta.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.