Millie Bobby Brown jedna je od najtraženijih mladih glumica, nedavno je objavila da će se udati za svog dečka Jakea Bongiovija koji ju je zaprosio pod vodom, a uz to svako malo izbacuje neke novitete pod svojim brendom Florence by Mills. Do sad je predstavila kozmetiku, kavu i odjeću, a sad su na red stigle i naočaleMillie Bobby Brown. U suradnji s brendom Specsavers glumica i mlada poduzetnica osmislila je niz dioptrijskih i sunčanih naočala od kojih su neke u njezinoj zaštitnoj ljubičastoj boji.
Naočale Millie Bobby Brown stižu u raznim izdanjima
Kolekcija sadrži 12 svježih optičkih okvira u raznim bojama i modelima, a dok dioptrijske naočale imaju retro “knjižničarski izgled” dok sunčane naočale stižu u popularnom izdanju u stilu devedesetih.
Sama Millie u priopćenju za tisak kaže: “Bilo mi je jako važno da svaki komad u liniji omogući nositeljima da se izraze, slave svoju individualnost i osjećaju se samouvjereno i slobodno u vlastitoj koži. Izuzetno sam uzbuđena što konačno dijelim asortiman i nadam se da volite nositi komade koliko i ja.”
Ova je kolekcija u osnovi Florence By Mills njega kože u optičkom obliku, govori glumica, razmislite o mliječnom žele gelu za čišćenje, ali za vaše oči, koji dolazi u mat teksturama i teksturama visokog sjaja.
“Kolekcija sažima pozitivnost i samoizražavanje i uzbuđeni smo što vidimo naše kupce kako eksperimentiraju sa šarenim bojama, mješovitim teksturama i razigranim okvirima kako bi pronašli stil koji im odgovara, omogućujući im da izraze svoju individualnost i jedinstveni stil”, naglašavaju iz tvrtke Specsavers.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Mirisi imaju moć koja nadmašuje riječi – mogu prizvati najdublja sjećanja, probuditi emocije i oblikovati cijelu atmosferu oko nas. Upravo kroz tu čaroliju osjetila brend Atelier Rebul, nakon što je osvojio svijet, već godinama osvaja i našu regiju – najprije mirisima za dom, a danas i ekskluzivnim parfemima koji osvajaju najistančanija osjetila.
Kad govorimo o muškoj eleganciji danas, više nije dovoljno samo dobro se odjenuti – radi se o energiji, prisutnosti i… mirisu. Devotion For Men Parfum iz Dolce&Gabbane upravo to donosi: spoj sofisticiranosti i senzualnosti u svakom detalju. Za muškarce koji žele ostaviti trag i prenijeti svoj karakter, ovaj parfem je gotovo ritual – od prve note do posljednje.
Postoje trenuci kada parfem nije samo miris, nego stav, priča i otisak u vremenu. Chanel upravo sada ispisuje novo poglavlje u muškoj parfemskoj povijesti, predstavljajući BLEU DE CHANEL L’Exclusif – miris koji dolazi kao stvoren za hladnije dane, ali s toplinom koja prkosi jesenskim sivim tonovima. Ovo nije samo parfem; ovo je manifest odvažnosti, slobode i suptilnog luksuza.
Noć ima svoj poseban ritam. Onaj trenutak kada svjetla grada počnu blistati, kada se energija prelijeva s plesnog podija na ulice, kada svaki susret može biti početak priče. Upravo tu magiju sada možeš ponijeti sa sobom – u bočici koja pršti životom, senzualnošću i neonskim sjajem. Novi 4711 Remix Vibrant Night nije samo parfem, nego pozivnica da svaku večer proživiš kao nezaboravnu.
Balmain ulazi u novo poglavlje — i to s imenom koje modna publika već godinama izgovara sa znatiželjom, poštovanjem i laganom dozom mistike. Antonin Tron, francuski dizajner i osnivač brenda Atlein, imenovan je novim kreativnim direktorom jedne od najutjecajnijih modnih kuća na svijetu.
Modni svijet ponovno bruji – Miranda Priestly se vraća! Nakon gotovo dva desetljeća, Meryl Streep i Anne Hathaway ponovno su zajedno na velikom platnu u nastavku filma Vrag nosi Pradu 2. Prvi teaser koji je upravo objavio 20th Century Studios pokazuje trenutak koji je već zaludio internet: Miranda i Andy susreću se u dizalu, a Streep u svojem prepoznatljivom stilu izgovara legendarno: „Dugo ti je trebalo.”
Nakon uspješnih singlova Nesanica, Kad on te ostavi i Ko te ljubi ove noći, Boris Novković ponovno nas osvaja novom pjesmom Ni korak dva — četvrtim singlom s aktualnog albuma Zbog nas. Ovaj put, Boris donosi pravi hommage klasičnom pop zvuku i bezvremenskoj melodičnosti koja nas vraća u dane kada je glazba imala dušu.