Millie Bobby Brown jedna je od najtraženijih mladih glumica, nedavno je objavila da će se udati za svog dečka Jakea Bongiovija koji ju je zaprosio pod vodom, a uz to svako malo izbacuje neke novitete pod svojim brendom Florence by Mills. Do sad je predstavila kozmetiku, kavu i odjeću, a sad su na red stigle i naočaleMillie Bobby Brown. U suradnji s brendom Specsavers glumica i mlada poduzetnica osmislila je niz dioptrijskih i sunčanih naočala od kojih su neke u njezinoj zaštitnoj ljubičastoj boji.
Naočale Millie Bobby Brown stižu u raznim izdanjima
Kolekcija sadrži 12 svježih optičkih okvira u raznim bojama i modelima, a dok dioptrijske naočale imaju retro “knjižničarski izgled” dok sunčane naočale stižu u popularnom izdanju u stilu devedesetih.
Sama Millie u priopćenju za tisak kaže: “Bilo mi je jako važno da svaki komad u liniji omogući nositeljima da se izraze, slave svoju individualnost i osjećaju se samouvjereno i slobodno u vlastitoj koži. Izuzetno sam uzbuđena što konačno dijelim asortiman i nadam se da volite nositi komade koliko i ja.”
Ova je kolekcija u osnovi Florence By Mills njega kože u optičkom obliku, govori glumica, razmislite o mliječnom žele gelu za čišćenje, ali za vaše oči, koji dolazi u mat teksturama i teksturama visokog sjaja.
“Kolekcija sažima pozitivnost i samoizražavanje i uzbuđeni smo što vidimo naše kupce kako eksperimentiraju sa šarenim bojama, mješovitim teksturama i razigranim okvirima kako bi pronašli stil koji im odgovara, omogućujući im da izraze svoju individualnost i jedinstveni stil”, naglašavaju iz tvrtke Specsavers.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.