TikTok je presudio: Ovo će biti najpopularnija boja laka za proljeće 2024.
Sasvim neočekivana, ali poprilično uzbudljiva, ova nijansa donosi i olakšanje jer ju je lako kupiti u prvoj drogeriji i nalakirati bez odlaska u salon.
06 ožujka 202413:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Što dolazi nakon glaziranih sedefastih noktiju, kremastih lakova, žarko crvenog trenda i francuske manikure? Kad je odjeća u pitanju u modu se vraćaju pastelne, no zanimljivo je da u svijet manikura kao vrući trend stiže boja koja je sve samo ne proljetna. Već smo ga vidjeli na noktima nekih celebrity cura, a sada je i Tik Tok presudio – najpopularnija boja laka za proljeće 2024. bit će “kameno siva”!
Sasvim neočekivana, ali poprilično uzbudljiva nijansa donosi olakšanje jer ju je lako kupiti u prvoj drogeriji i nalakirati bez odlaska u salon.
Golublje siva kao najpopularnija boja laka za proljeće 2024.
Društvene mreže ovih su dana preplavile manikure s noktima u golublje sivoj boji, ili da budemo precizniji – boji sivog kamena. Šuška se da je ovaj trend vlastoručno pokrenula TikTok megazvijezda Alix Earle koja je uz hashtag #NailTok objavila fotke iz salona s predivnom sivom manikurom.
Svi kojima su već dosadili lakovi u bojama baletnih papučica oduševljeno su pojurili u drogerije po bočicu sivog laka i tako je nastao trend.
Drugi kažu da je za sve krivaHailey Bieber koja je krajem prošle godine uz odličan smeđi outfit od umjetne kože iskombinirala upravo sivu manikuru koja nije prošla ispod radara njezinim vjernim obožavateljicama.
Kako god bilo, sivi lak najavljuje se kao najpopularnija boja laka za proljeće 2024., a mi smo apsolutno tu za taj trend.
Zašto je golublje, odnosno “kameno sivi” lak zapravo izvrsna ideja?
Sivi lak pokazat će vašu odvažnu osobnost i naglasiti da znate što je u trendu, a pritom ćete izgledati elegantno i u poslovnim kombinacijama.
Siva boja slaže se sa svim modnim trendovima – od pastelnih boja do looka uredske sirene pa može na zanimljiv način osvježiti vaš proljetni look.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.