Margot Robbie i Sofia Richie misle da je ovo apsolutno savršen ruž za usne u ružičastoj boji? Ako su se dvije it-djevojke složile oko najtraženije nijanse tog malog junaka iz svijeta kozmetike, tko smo mi da proturječimo?
Ružičasti ruž za usne koji je osvojio Margot Robbie i Sofiju Richie
O ovom ružu počelo se pisati nakon glamuroznog vjenčanja Sofije Richie koja je jedna od vodećih influencerica za 2023. godinu kad su moda i ljepota u pitanju.
24-godišnja Sofia Richie, kći legendarnog glazbenika Lionela Richieja, doživjela je pravi stilski makeover prije vjenčanja za Elliota Graingera, i gotovo preko noći postala jedna od najutjecajnijih influencerica. Nakon veze sa Scottom Disickom, koju su mnogi nazivali toksičnom, uplovila je u skladnu vezu s poduzetnikom iz glazbene industrije pa su njezine kombinacije od “kardashijanskih” postale uglađene i očaravajuće.
Sama Sofia otkrila je kako je za najromantičniji dan u svom životu odabrala ruž u nijansi 928 Pink Delight iz Chanelove linije Rouge Coco Baume, a nakon samo nekoliko sati taj je ruž počeo letjeti s polica dućana diljem svijeta.
Još je veća pomama za tim ružičastim čarobnjakom nastala nakon što je objavljeno da je to omiljeni ruž Margot Robbie, koja je i sama zaštitno lice kuće Chanel, a zahvaljujući filmu Barbie i najpopularnija glumica godine.
Kažu da ovaj ružičasti ruž imitira izgled usana spremnih na poljupce
Tajnu Chanelovog ruža za usne koji je oduševio dvije poznate djevojke otkrila je vizažistica Pati Dubroff koja je kreirala ovu zanosnu nijansu i predložila je Margot Robbie i Sofiji Richie.
Patti tvrdi da ovaj ruž imitira izgled usana spremnih za poljupce, a mi jedva čekamo da ga isprobamo.
Još vijesti iz svijeta ljepote, mode, svijeta celebrityja, kraljevskih dvora, putovanja, filmova i serija čitajte na Hello! Croatia.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao one druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.