Cool mama Marijana Batinić trendi sivi outfit upotpunila detaljem koji nikad ne izlazi iz mode
Marijana Batinić zablistala je u obiteljskoj šetnji Splitom uz jedan atraktivan detalj, omiljen mnogim ženama.
18 lipnja 202511:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Marijana Batinić prošetala je sa svojim djevojčicama rodnim Splitom i okrenula sve glave. Voditeljica hit emisije “Život na vagi” za obiteljsku šetnju odjenula je trendi sivi outfit, a zahvaljujući jeseni s visokim temperaturama, gole noge pokazala je u hit koledžicama upotpunjenim sivim soknama. Make up Marijane Batinić u stilu koji nikad ne izlazi iz mode odlično je upotpunio neutralnu jesensku kombinaciju.
Dok su njezine djevojčice uskladile outfite u old school Adidas tenisicama, svaka u svojoj boji, mama Marijana plijenila je pažnju outfitom koji poštuje sva pravila mode kad su najnoviji trendovi u pitanju.
Klasični make up Marijane Batinić voditeljici odlično stoji
Dok smo je do sad uglavnom običavali vidjeti s make up lookom u zemljanim tonovima i neutralnim usnama, čini se da je ove jeseni Marijana Batinić posebno zavoljela crveni ruž.
Na brojnim fotografijama koje je objavila u posljednje vrijeme Marijana vješto kombinira crveni ruž s raznim outfitima, od opuštenijih do svečanijih varijanti.
Novi omiljeni make up Marijane Batinić mnogi smatraju najženstvenijim oblikom izražavanja kad je šminka u pitanju, a nije čudo što zamamni crveni ruž žene obožavaju već stoljećima.
Marijana Batinić gradom prošetala u kožnatim hlačicama
Zahvaljujući trendovima dvijetisućitih, komadi od prave i umjetne kože ove su jeseni u fokusu, a hrvatska voditeljica odlično ih nosi.
Na nedavno održanoj modnoj reviji hrvatskog dvojca ELFS zablistala je u kožnatoj jakni s puf rukavima, a za šetnju Splitom odabrala je kratke kožnate hlačice koje je upotpunila crnom majicom, crnim loafericama, sivim soknama i košuljom/jaknom od ispranog sivog trapera.
Sve je, naravno začinila, omiljenim crvenim ružem i sunčanim naočalama avijatoricama.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.