Kozmetička kuća CHANEL izbacija je novu make up kolekciju koja očarava na prvi pogled. Kolekcija JARDIN IMAGINAIRE, čije je zaštitno lice Lily Rose Depp, osvježavajuća je rapsodija boja i slavlja ljepote.
Kolekcija JARDIN IMAGINAIRE nastavlja priču o ljepoti slavne Gabrielle Chanel
“Ako si tužna, dodaj još ruža za usne i i kreni u napad”. To je bez sumnje najljepši citat Gabrielle Chanel i nit vodilja kultne CHANEL kozmetike. Odvažnost, snaga i sloboda ženstvenosti u svim svojim nijansama, beskompromisna i nevjerojatno primamljiva odjednom.
Odabrati CHANEL ruž za usne znači usuditi se ispričati svoju priču, prigrliti svoju ranjivost i osloboditi svoje želje. Jedan ruž može našminkati tisuću lica na tisuću različitih načina. Crveni otisak koji ostavlja za sobom odjednom postaje najljepši izraz onoga što jeste i moći kojom raspolažete. Čak i ako se ne vidi, to je podsjetnik koliko ste izvanredni.
Boje make upa u viziji kuće CHANEL govore o našoj osobnosti
U Kući CHANEL boja živi životom daleko od umjetnosti. Boja je ideja.
Crvena boja postaje dašak grandioznosti. Nosite crno kao stajalište. Sanjajte najspektakularnije snove u plavom. Konačno, svatko će moći uživati u ovim nevjerojatnim alatima za samoizražavanje, otkrivajući sve aspekte svoje osobnosti kada i kako žele.
Ove sezone, Ammy Drammeh, globalna kreativna direktorica kozmetičke kuće CHANEL donosi solarnu, gotovo magičnu energiju u CHANEL šminku.
Kolekcija JARDIN IMAGINAIRE ima ljupko zaštitno lice
Njezin nevjerojatni labirint boja make up kolekcije za ljeto 2024. vraća u modu šarenilo i igru nijansi koje donose još više uzbuđenja najzabavnijoj sezoni u godini.
Prikazujući JARDIN IMAGINAIRE različit od bilo kojeg drugog, svaka kreacija je avantura i poziv da se prepustite sanjarenju i uronite u san neke ljetne noći…
Kolekcija sadrži predivne lakove za nokte, debele olovke za oči koje se mogu nanositi i umjesto sjenila, 2u1 higlighter i rumenilo, highlighter stick i bronzer stick.
Zaštitno lice kolekcije je zanosna Lily Rose Depp.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Europa će 2026. godine dobiti prvi hotel s tematikom Harry Pottera, a riječ je o projektu koji već sada izaziva veliko zanimanje javnosti, osobito među obožavateljima popularnog književnog i filmskog serijala. Hotel će biti smješten u Njemačkoj, unutar LEGOLAND Deutschland Resorta u Bavarskoj, i predstavlja pionirski iskorak u tematskom turizmu na europskom tlu.
Kraj godine oduvijek ima tu čudnu, gotovo ritualnu moć da nas natjera na inventuru. Ne samo ormara, navika ili odnosa, nego i trendova koje smo, svjesno ili ne, puštali u svoje tanjure, ekrane i svakodnevicu. Dok odbrojavamo posljednje dane 2025. godine, postaje jasno da se ne opraštamo samo od još jednog kalendara, nego i od cijelog niza gastronomskih, lifestyle i pseudo-zdravih pojava koje su nas, priznajmo, umorile. Neke su nas zabavljale, neke zbunjivale, a neke ozbiljno dovele u pitanje zdrav razum, okusne pupoljke i granice dobrog ukusa.
U životu se često susrećemo s trenucima kada nas prijatelji, kolege ili poznanici pokušavaju uvjeriti da sudjelujemo u planovima koji nam zapravo ne odgovaraju. Od zajedničkih putovanja, tuluma, sportsko-rekreativnih aktivnosti, do sudjelovanja u događajima koji nas iscrpljuju – pritisak društva može stvoriti osjećaj krivnje, nelagode ili straha da ćemo nekoga razočarati ako odbijemo. No, sposobnost da jasno i samopouzdano kažete „ne“ ključna je za očuvanje mentalnog zdravlja, osobnih granica i vlastitog zadovoljstva.
Završetkom prve sezone serije It: Welcome to Derry gledatelji su ostali suočeni s istim pitanjem koje već desetljećima prati priču o zlokobnom klaunu Pennywiseu – može li se zlo ikada uistinu zaustaviti ili se ono, poput samoga vremena, samo neprestano vraća u novim oblicima. Emitiranjem posljednje epizode zaključena je prva, izrazito mračna i atmosferična sezona ove HBO-ove serije, koja je uspjela proširiti poznati svijet romana Stephena Kinga te ga dodatno produbiti kroz povijesnu, psihološku i mitološku prizmu gradića Derryja.
Dolazak Nove godine za mnoge je vrijeme veselja, druženja i zabave, no za dio populacije isti taj period može biti izvor stresa, pritiska i nelagode. Gužve na trgovima, napuhane najave zabava, očekivanja od obitelji, prijatelja i kolega, sve to može dovesti do osjećaja iscrpljenosti prije nego što sat uopće otkuca ponoć. Ako spadate među one koji preferiraju mirniju atmosferu, koji ne vole lažne osmijehe i preduge popise obaveza, postoji nekoliko strategija koje vam mogu pomoći da novogodišnje ludilo prođe bez drame.