Albina dobro zna koji će proizvod za usne vladati i ove godine
"Ruž traje dulje no sjajilo je zabavnije", u kultnoj seriji Gossip Girl govorila je i Serena van der Woodsen.
30 siječnja 202423:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Trendovi u svijetu ljepote dolaze i odlaze no nekako se najdulje zadržavaju oni vezani za usne. Jednom kad pronađu proizvod koji izgleda dobro, djevojke se teško od njega opraštaju što objašnjava zašto je u razdoblju od 2012. do 2017. vladao ruž boje fuksije, zašto su mat usne koje nam je kao hit predstavila Kylie Jenner godinama bile ultimativni make up hit te zašto ćemo i ove godine u svojim torbicama nositi jedan kozmetički proizvod uz koji ćemo u samo nekoliko poteza postići trendi look. Pjevačica Albina make up sa sjajilom odlično nosi, a upravo je i to beauty proizvod kojeg se nećemo moći zasititi ni u narednim mjesecima.
Zgodna Albina make up u trendi teksturama predstavila je na Instagramu
Poznata mlada pjevačica oduševljava svakom svojom objavom na Instagramu, a u jednoj od novijih zablistala je uz glamuroznu valovitu frizuru i šminku kod koje do izražaja dolaze usne.
Premda beauty stručnjaci kažu kako tamnocrveni ruž postaje sve veći trend za zimu 2024., jasno je da svjetlosmeđa boja neće izaći iz mode, baš kao sjajilo koje se nedavno vratilo zajedno s trendovima dvijetisućitih, na veliko oduševljenje žena diljem svijeta.
Albina make up: kako nanijeti sjajilo poput mlade pjevačice
Dok se u dvijetisućitima sjajilo uglavnom nanosilo “u prolazu”, u 2024. godini ono služi kao točka na i savršenog make up looka.
Usne se najprije uokviruju olovkom u ssrednje smeđoj nijansi, zatim premazuju ružem u nude ili smeđoj boji i zatim finiširaju uz premaz sjajila koje ima glatku, a ne ljepljivu teksturu.
Mali trik: želite li usne učiniti vizualno punijima, sjajilo nanesite samo na sredinu gornje i donje usnice.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.