Jeste li čuli za zlatni botox like tretman i cellular renewal? Zbog ovih tretmana žene hrle u kozmetički salon DeLuxe
Sve što našoj koži treba pronašli smo u na adresi na kojoj se nalazi hvaljeni salon DeLuxe koji bez problema može parirati najpoznatijim svjetskim salonima.
Svaka je koža jedinstvena i zaslužuje razumijevanje prije nego što se počne tretirati, odnosno pravilno i ciljano njegovati. Upravo zato vaš kozmetičar i wellness terapeut mora biti stručan i spreman neprekidno usvajati nova znanja i iskustva. Po savjete, novitete i vrhunsku uslugu se zato stalno vraćamo zagrebačkom kozmetičkom salonu DeLuxe. Vlasnica, Antonija Tretinjak, majstorica kozmetičarka, dermaestetičarka i kozmetičarima dobro poznata edukatorica, ugostila nas je u svom salonu u Ilici kako bi dobili prave informacije na temelju kojih ćete uspješnije planirati njegu svoje kože.
Salon DeLux: Vlasnica Antonija Tretinjak otkriva nam sve o aktualnoj ponudi
U modernom svijetu u kojem živimo dostupne su nam brojne usluge, proizvodi, aparati najnovije generacije tehnologije posebno kreirani da našu kožu, lice i tijelo održavaju zdravima, lijepima i mladolikima. No, odgovara li i pomaže li neki tretman svima jednako?
Svi smo toliko različiti, i ne samo da se međusobno razlikujemo, već u različitoj životnoj dobi, u različitim godišnjim dobima i okolnostima života imamo različite potrebe i probleme. Razlikuje nas i genetsko nasljeđe, navike, želje i ciljevi u svima sferama, pa tako i u njezi kože. Upravo zato se svaki tretman treba prilagoditi individualnim potrebama. Sve edukacije i svo iskustvo odlučili smo pretočiti u tretmane koje pružamo i to na način da ih nanovo kreiramo. Znajući točno što želimo postići kod svakog klijenta, tretmane smo nanovo osmislili ciljanim kombiniranjem tehnika i terapija. Razvijajući nove protokole, zapravo smo stvorili personalizirane DeLuxe tretmane dostupne samo u našem salonu.
Antonija Tretinjak o tretmanima koji “vraćaju kazaljke unatrag”
Znači li to povećanje ponude usluga?
Zapravo ne, čak naprotiv. Namjera nam je bila sažeti broj usluga, ali na način da one budu usko specijalizirane, da u standardnim tretmanima obuhvatimo nove protokole u kojima personalizirano kombiniramo tehnike i proizvode za rješavanje konkretnih problema i postizanje individualnih ciljeva. Vjerujte, veoma se razlikuju problemi i rješenja koja će odgovarati adolescentima i odraslima, masnim i suhim kožama. Primjerice, mehaničko čišćenje lica će svima dobro doći, no način na koji ćemo ga odraditi i proizvode koje ćemo prije i poslije koristiti, razlikovati će se kod svakog klijenta. Cilj je da iz salona svatko izađe zadovoljan, osvježen i s osjećajem da je za sebe napravio najbolji izbor.
Uz stručne ruke profesionalnih terapeuta, za najbolje rezultate potrebni su i kvalitetni proizvodi. Kako njih birate ?
Ponovno bih istaknula edukaciju. Puno smo učili, savjetovali se s najboljim svjetskim wellness managerima, posjetili neke od najboljih wellness centara. Naša konzultantica Adriana Barlafa Kruhonja iza sebe ima više od dvadeset godina svjetske wellness karijere, radila je za najveće hotelske kuće i pokretala poslovanje nekih od najboljih svjetskih wellnessa poput Atlantis The Palm Dubai, Waldorf Astoria Kuwait, Werdala wellness, a bila je korporativni wellness i medical direktor za Lošinj hotels and villas, uključujući njihove najpoznatije hotele Bellevue i Alhambra. Svojim znanjem i iskustvom pomogla nam je pronaći pravog partnera – francuski dermatološki brend BeautyMed.
Kao i u modi, ljepota francuskih djevojaka uvijek nas fascinira. Francuskinje se ne trude previše, ali uvijek postižu izgledati savršeno njegovano i ženstveno. Francuski beauty brendovi zaista znaju što ženama treba.
Da, francuska kozmetička izvrsnost je svjetski poznata i priznata jer sjajno spaja inovacije i tradiciju. Francuski laboratoriji poput Aquatonale Labs predvodnici su u istraživanjima i razvoju, predani održivosti, čistoj ljepoti, prirodnim sastojcima i inovativnim rješenjima za njegu kože. BeautyMed je vrhunski francuski brand dermo-kozmetičkih proizvoda za njegu, kreiranih i proizvedenih u Bretanji. Koriste ga uglavnom profesionalci, dermatolozi, estetičari, kozmetičari i brojni hvaljeni svjetski wellness centri. Veliko mi je zadovoljstvo i ponos što je De luxe prvi i ekskluzivni korisnik BeautyMed proizvoda u Hrvatskoj. Vjerujemo da će naši novi tretmani, u suradnji s ovim prestižnim brendom, pružiti još bolje rezultate i dodatno unaprijediti vaše iskustvo u našem salonu.
Otkrijte nam koji su najtraženiji tretmani u salonu?
Recimo da su Hrvati praktični i vole riješiti problem. Na samom vrhu je njega lica, i to njega problematične kože mlađih dobnih skupina te anti aging tretmani za zrelije osobe. Ono što im je zajedničko i na što stavljamo naglasak, posebno novim tretmanima jest Mikrobiom linija koja štiti kožu od vanjskih utjecaja i pruža dubinsku hidrataciju s probiotičkim i prebiotičkim djelovanjem, djelujući na jačanje prirodnog imuniteta kože. To su proizvodi i tretmani koji su potrebni svim tipovima kože.
Zaustavimo se malo na antiagingu, kako učinkovito usporiti znakove starenja?
Mladost se ne može zadržati, ali proces starenja možemo mijenjati. Struktura kože s vremenom se mijenja manifestirajući gubitak gustoće, a bore i beživotni izgled prvi su vidljivi znakovi tih promjena. Zato bih izdvojila tri tretmana, posebno osmišljena za očuvanje svježine i mladolikosti kože lica.
„CELLULAR RENEWAL: FAKTOR RASTA I LIFTING“ slobodno možemo nazvati premium tretmanom. To je moćni anti-aging tretman s faktorima rasta koji potiče regeneraciju i sintezu kolagena, a u čijem izvođenju kombiniramo skulpturalnu masažu lica s elementima bukalne, interoralne masaže, Gua Sha tehniku, dvije maske i dva seruma uključujući vitamin C. Zrela koža obožava ovakav specijalizirani pristup.
Zlatni ‘’BOTOX LIKE’’ tretman čiji učinci uz pomoć ciljanih tehnika i proizvoda smanjuju bore. Lifting masaža lica jedan je od najugodnijih dijelova tretmana, a specijalnom peel-off BeautyMed maskom s aktivnim sastojcima za modeliranje na kraju tretmana intenzivno hidratiziramo i učvršćujemo konture lica. Rezultat je vidljivo elastičnija, zaglađena i blistava koža, s mladenačkim sjajem.
„HIJALURONSKI ELIKSIR“, odnosno tretman hijaluronskom kiselinom zaista ostavlja wow efekt.
Zaključimo da je u službi zdravlja, ljepote i mladolikosti kože svima nama dostupan velik broj postupaka pomlađivanja, od ugodne njege lica prilagođene jedinstvenim potrebama svake kože, do vrhunskih proizvoda za njegu kože. Birajte one tretmane i proizvode prilagođene vašim potrebama i vašem tipu kože, a ako niste sigurni što vam je potrebno – stručnjaci su tu za vas. Vjerujemo da je ulaganje u kožu ulaganje u samopouzdanje i dobrobit.
Kozmetički salon DeLuxe nalazi se na adresi Ilica 35 (u dvorišnoj zgradi) u Zagrebu.
U ritmu dana koji često ne ostavlja prostora za predah, naše ruke ostaju tihi svjedoci svega što dodirujemo, nosimo i stvaramo. Upravo zato zaslužuju njegu koja je istodobno učinkovita, lagana i nenametljiva – poput Hello Sunday kreme za ruke, proizvoda koji u jednom potezu pruža hidrataciju, zaštitu i osjećaj profinjenosti.
Muška njega tijela posljednjih je godina doživjela tihu, ali izrazitu renesansu. Ono što je nekoć bilo tek usputni korak u jutarnjem ritualu – brzo sapunanje pod tušem – danas sve češće prerasta u promišljeno iskustvo. Gel za tuširanje više nije samo čistač, već mirisni pratilac, sredstvo samopouzdanja, pa i trenutak luksuzne introspekcije. Moderni muškarac sve jasnije razlikuje razine kvalitete, potrebe i željenih učinaka, zbog čega je izbor pravog gela za tuširanje postao jednako važan kao i odabir parfema ili kreme za lice.
Prvi put u Hrvatskoj dostupan je laser koji definira nove standarde medicinskog pomlađivanja kože. Poliklinika Estera uvodi Alma Hybrid CO₂ – nagrađivanu hibridnu tehnologiju koja estetsku medicinu vodi u novu eru preciznosti i regeneracije, s rezultatima koje obični CO₂ laseri ne mogu dosegnuti.
U modernom svijetu, gdje svakodnevne obaveze, poslovni rokovi i društvene obveze stalno prijete da nas preplave, stres je postao neizbježan pratitelj naših života. No dok svi često svjesno osjećamo njegove psihološke posljedice – tjeskobu, umor, nesanicu ili nemir – ono što se događa ispod površine, na našoj koži, često ostaje neprimijećeno dok prvi znakovi starenja, iritacije ili nepoželjni estetski problemi ne postanu očiti.
Uspori na trenutak. Razmisli – dan je bio dug, misli su još aktivne, na licu se primjećuje umor, možda čak i sjene ispod očiju, tekstura koja ne izgleda svježe niti odmorno.
Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se prečesto šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.
U današnjem društvu, gdje se briga o osobnoj higijeni i izgledu sve više cijeni, muškarci sve češće pribjegavaju njezi intimnih dijelova tijela. Ovaj trend nije samo estetske prirode, već ima i značajan utjecaj na osobno samopouzdanje i opće dobrostanje. Međutim, kako bi se postigao željeni rezultat bez iritacija i nelagode, važno je pristupiti ovom procesu s pažnjom i odgovornošću.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.