Celebrity vizažistica otkriva: Bočica od 27 eura zaslužna je za savršen ten Margot Robbie
Naravno mi znamo i gdje kupiti "tajni sastojak" savršenog tena Margot Robbie koja glumi lutkicu Barbie u željno iščekivanom filmu.
12 srpnja 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Film Barbie osvojio je svijet, a još se nije ni pojavio u kinima. Uz film Grete Gervig, zbog kojeg je nastala nestašica ružičaste boje, u fokusu je i glavna glumica Margot Robbie koja je fantastično utjelovila slavnu lutkicu, a opet uspjela ostati tako simpatična da bi svaka žena htjela zaviriti u njezin ormar, a još više, postati joj prijateljica. Baš poput odrasle lutkice Barbie!
Ten Margot Robbie nije savršen samo na filmu
Premda je jasno da je u nadolazećem filmu Barbie 33-godišnja Margot Robbie malo “dotjerana” kako bi izgledala baš poput žive lutke, otkako je krenula promo turneja, poznata australska glumica pokazala je i da uživo izgleda uistinu nevjerojatno.
Nakon svakog pojavljivanja na ružičastom tepihu, sve fanove zanima što je odjenula i kako njeguje kosu i kožu. Celebrity vizažistica Pati Dubroffi koja je zaslužna za izgleda Margot Robie tijekom turneje, otkrila je tajnu tena Margot Robbie zbog kojeg glumica i uživo izgleda baš kao lutka.
Pristupačan proizvod zaslužan je za besprijekoran, lagano preplanuli ten Margot Robbie
Dok Pati Dubroff na licu Margot Robbie koristi šminku kuće Chanel, čije je slavna glumica zaštitno lice, za lagano preplanuli ten zaslužan je jedan sasvim pristupačan, no jako popularan proizvod.
Riječ je o kapima za samotamnjenje brenda Isle of Paradise koje slavna vizažistica miješa s kremom i serumom koji nanosi na lice i cijelo tijelo Margot Robbie te tako postiže naizgled savršen izgled kože.
“Magične kapi za samotamnjenje” tvrtke Isle of Paradise, koje se prodaju po cijeni od 27 dolara obožavaju i druge poznate it-djevojke kao što su Sienna Miller i Lily James, a fanovi ih hvale zbog jednostavnog načina korištenja, i predivne boje koju pružaju, a koju svaka osoba može “dozirati i prilagoditi po želji”.
Kapi za samotamnjenje Isle of Paradise mogu se naručiti i do Hrvatske, a možete ih kupiti u internet trgovini Cult Beauty ili na popularnoj stranici ASOS.
U ritmu dana koji često ne ostavlja prostora za predah, naše ruke ostaju tihi svjedoci svega što dodirujemo, nosimo i stvaramo. Upravo zato zaslužuju njegu koja je istodobno učinkovita, lagana i nenametljiva – poput Hello Sunday kreme za ruke, proizvoda koji u jednom potezu pruža hidrataciju, zaštitu i osjećaj profinjenosti.
Muška njega tijela posljednjih je godina doživjela tihu, ali izrazitu renesansu. Ono što je nekoć bilo tek usputni korak u jutarnjem ritualu – brzo sapunanje pod tušem – danas sve češće prerasta u promišljeno iskustvo, gdje gel za tuširanje više nije samo čistač, već mirisni pratilac, sredstvo samopouzdanja, pa i trenutak luksuzne introspekcije. Moderni muškarac sve jasnije razlikuje razine kvalitete, potreba i željenih učinaka, zbog čega je izbor pravog gela za tuširanje postao jednako važan kao i odabir parfema ili kreme za lice.
Prvi put u Hrvatskoj dostupan je laser koji definira nove standarde medicinskog pomlađivanja kože. Poliklinika Estera uvodi Alma Hybrid CO₂ – nagrađivanu hibridnu tehnologiju koja estetsku medicinu vodi u novu eru preciznosti i regeneracije, s rezultatima koje obični CO₂ laseri ne mogu dosegnuti.
U modernom svijetu, gdje svakodnevne obaveze, poslovni rokovi i društvene obveze stalno prijete da nas preplave, stres je postao neizbježan pratitelj naših života. No dok svi često svjesno osjećamo njegove psihološke posljedice – tjeskobu, umor, nesanicu ili nemir – ono što se događa ispod površine, na našoj koži, često ostaje neprimijećeno dok prvi znakovi starenja, iritacije ili nepoželjni estetski problemi ne postanu očiti.
Uspori na trenutak. Razmisli – dan je bio dug, misli su još aktivne, na licu se primjećuje umor, možda čak i sjene ispod očiju, tekstura koja ne izgleda svježe niti odmorno.
Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se prečesto šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.
U današnjem društvu, gdje se briga o osobnoj higijeni i izgledu sve više cijeni, muškarci sve češće pribjegavaju njezi intimnih dijelova tijela. Ovaj trend nije samo estetske prirode, već ima i značajan utjecaj na osobno samopouzdanje i opće dobrostanje. Međutim, kako bi se postigao željeni rezultat bez iritacija i nelagode, važno je pristupiti ovom procesu s pažnjom i odgovornošću.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.