Proljetna kolekcija omiljenog drogerijskog brenda donosi tri ključna beauty trenda
Proljeće je vrijeme za reset, a nema boljeg mjesta za početak od vlastitog beauty rituala. Bilo da inspiracija dolazi iz novog rituala ili proizvoda za njegu kože, kolekcija Catrice proljeće/ljeto 2025. nudi pregršt toga za otkriti.
Proljeće je vrijeme za reset, a nema boljeg mjesta za početak od vlastitog beauty rituala. Bilo da inspiracija dolazi iz novog rituala ili proizvoda za njegu kože, kolekcija Catrice proljeće/ljeto 2025. nudi pregršt toga za otkriti.
Njega o sebi zauzima prvo mjesto na popisu praksi kojima vrijedi posvetiti vrijeme, a ljepota je jednostavan način za uživanje. Trend emocionalne inteligencije donosi ultimativno podizanje raspoloženja kroz divne mirise i boje koje izmamljuju osmijeh. Veza između uma i ljepote moćna je, a ovaj trend to savršeno pokazuje.
FOTO: Promo
Skin Sophistication dokazuje da njega kože nastavlja inspirirati i obogaćivati svijet ljepote inovacijama. Ciljevi za njegu kože (#skingoals) u novoj sezoni su zaštita i briga. Hibridna šminka s njegujućim sastojcima za besprijekoran i blistav ten te proizvodi za njegu koji donose vidljive rezultate i jačaju kožu? Dajte nam sve!
Žudite više za umjetničkim dodirom? Trend samoizražavanja slavi individualnost uz pristupačne i povoljne proizvode koji potiču kreativnost i igru bojama. Ljepota je za svakoga, a ovaj trend savršeno utjelovljuje taj stav.
Dok se svijet neprestano mijenja, a trendovi pokušavaju pratiti korak, nova “normalnost” podsjeća na ono što je zaista važno – temeljne vrijednosti. Glas zajednice za klimatsku osviještenost glasniji je no ikad. Nijanse inspirirane prirodom i oceanske plave boje ogledaju se u jednoj od trendovskih boja 2025.: Future Dusk.
Za Catrice, čije su vrijednosti održivost, inkluzivnost i digitalna inovacija, budućnost uvijek izgleda svijetlo.
Evo i nekoliko proizvoda koje ćete pronaći u novoj Catrice kolekciji, a koji se već nameću kao favoriti
Diamond glaze lipgloss
Ovo preslatko sjajilo za usne s višedimenzionalnim sjajem ima ugodnu, neljepljivu teksturu, a dolazi u čak četiri boje.
FOTO: Promo
Soft glam filter stick
Ako ne volite klasični puder, isprobajte Catrice Soft glam filter stick. Kremaste je teksture, lako se stapa s kožom, a formula obogaćena vitaminom E ostavlja glowy izgled.
FOTO: Promo
Melted sun liquid bronzer
Ovaj prirodni mat tekući bronzer dat će vam osunčani izgled i prije ljeta. Lagana, kremasta tekstura koja se lako blenda i nježno topi u kožu.
FOTO: Promo
Under eye brightener
Ovaj mek i lagan puder u prahu u trenutku će dati razbuđeniji izgled vašim očima, a uz to sprječava stvaranje bora i posvjetljuje područje ispod očiju.
U mjesecu u kojem muškarci diljem svijeta puštaju brade i brkove i posvećuju pažnju vlastitom zdravlju — u Movembru — na scenu stupa i domaći brend Tinktura s kolekcijom za muškarce koja u svakodnevnu rutinu njege unosi svježu energiju, prirodnu notu i promišljen stil. Ono što Tinktura nudi nije samo proizvod, nego priča o pažnji prema sebi, kvaliteti domaće izrade i iskrenom odnosu prema sastojcima — a baš ta priča sada dobiva novu rezonanciju, jer Movember nisu samo brkovi i brada, on je simbol brige o muškom zdravlju, samopouzdanju i odgovornosti.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.