HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Ono što ovaj balzam čini posebnim nije samo bogata tekstura koja se topi na usnama, već i pažljivo odabrani sastojci koji pružaju intenzivnu njegu i obnavljaju ispucalu kožu. Svaki sloj ovog balzama obavija usne poput nježne svilene marame, ostavljajući ih mekim, podatnim i prirodno punijim. Senzualan dodir boje u nijansama koje laskaju svakom tonu kože čini ga neodoljivim dodatkom svake beauty rutine, dok njegov nježan, ali dugotrajan učinak osigurava da usne budu hidratizirane i zaštićene tijekom cijelog dana.

PROČITAJTE: Tko su dobitnici Grazia Best Of Beauty 2024.?

Tinktura je poznata po svojoj predanosti prirodnim formulama, a Colored balzam za usne to savršeno dokazuje. Njegova hranjiva tekstura stapa se s usnama, pružajući im osjećaj ugode i dugotrajne svježine, dok istovremeno naglašava njihovu prirodnu ljepotu. Bez obzira na to tražite li diskretnu dnevnu njegu ili suptilan dodir boje koji će upotpuniti vaš večernji izgled, ovaj balzam se prilagođava vašim željama i potrebama, ostavljajući iza sebe trag njege i luksuza.

tinktura

Domaći “dupe” poznatog francuskog brenda oduševio je sve fashionistice

Zaboravite na osjećaj suhoće, neugodne ljepljive teksture ili proizvode koji nestaju s usana u tren oka. Colored balzam stvoren je za one koji žele spoj vrhunske njege i sofisticiranog izgleda bez kompromisa. Svaki put kada ga nanesete, osjetit ćete kako njegovi hranjivi sastojci prodiru duboko, hraneći usne iznutra i ostavljajući ih predivno glatkima i osvježenima.

chanel

Balzam za usne od Tinkture doslovno nestaje s polica

Ako ste do sada maštali o Chanelovom balzamu, ali vam se njegova cijena činila previsokom, Colored balzam za usne brenda Tinktura nudi sve što volimo kod luksuznih proizvoda – ali u pristupačnijoj varijanti po cijeni od 2,27 EUR. Njegova raskošna formula, predivna pigmentacija i iznimna moć hidratacije čine ga beauty favoritom koji morate imati u svojoj torbici. Nježan, njegujući i nevjerojatno ugodan na usnama, ovaj balzam je pravi mali luksuz koji si možete priuštiti svaki dan.

tinktura


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025