HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Slavna pjevačica Miley Cyrus otkrila je na svom Instagram profilu da je postala zaštitno lice parfema koji će sigurno biti veliki hit.

Miley Cyrus predstavlja parfem pun cvjetnih nota

Brend Gucci Beauty sklopio je partnerstvo s mega superzvijezdom Miley Cyrus kako bi predstavio novi miris iz kolekcije “Flora Fantasy” i lansiranje još jednog ženstvenog mirisa pod nazivom “Flora Gorgeous Magnolia”.

Baš kao u njezinom megahitu “Flowers” u kojem govori kako sama sebi može kupiti cvijeće kad god poželi, i ovaj parfem prava je cvjetna fantazija, a atraktivna kampanja Miley Cyrus lansira u bujni vrt pun prekrasnog cvijeća i brojnih nostalgičnih trenutaka koji evociraju žensku energiju i nostalgiju. “Flora Gorgeous Magnolia” prepun je nota esencije pačulija, esencije magnolije i akorda bobica rosa koji podižu raspoloženje i započinju mirisnu priču ove voćno cvjetne kolekcije.

“Zakoračite u svijet nesmetane slobode s novom Gucci Flora Gorgeous Magnolia Eau de Parfum. Dizajniran da slavi unutarnju snagu, njegov moćni duh utjelovila je Miley Cyrus u trećem poglavlju kampanje Flora Fantasy koju je režirala umjetnica Petra Collins”, stoji u opisu fotografija iz kampanje u kojoj Miley poziva sve da probaju novi Gucci miris.

Prepoznatljiv look Miley Cyrus za ženstvenu kampanju

Na fotografijama kampanje Miley Cyrus nosi ženstvenu ljubičastu haljinu kuće Gucci i svoju prepoznatljivu repastu, kratku frizuru u stilu osamdesetih. Ova frizura pokrenula je pravi val kad se Miley po prvi put s njom pojavila na sceni, a čini se da je tvrtka Gucci smatrala kako je upravo taj prepoznatljiv look slavne pjevačice kao stvoren za lansiranje njihovog novog parfema.

Bočica nježno ljubičaste boje izgleda zaista privlačno, a u spoju s Miley, ovaj miris postaje neodoljiv.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus)


Još vijesti iz svijeta celebrityja, mode, ljepote, glezbe, kraljevskih dvora, serija, filmova, kulture i putovanja čitajte na Hello! Croatia.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025