HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Žene nose ruž na usnama, koliko znamo, bar od 3500. godine nove ere, kada je kraljica drevnog Sumera koristila bijelo olovo i smrvljeno crveno kamenje kako bi obojila svoje usne. Muškarci i žene Egipta koristili su ruž kao statusni simbol. Žene u staroj Grčkoj često su nosile crveni karmin, a u srednjem vijeku kada je Crkva kritizirala upotrebu ruža trendseterice poput kraljice Elizabete ni tada nisu odustajale od njega. 

Žene, a očigledno i muškarci, tijekom povijesti nosili su ruž za usne jer su shvatili da ništa ne skreće bolje pažnju na usne nego ruž, a pune usne podsvjesno su povezivane s plodnošću i ljepotom.  Usne se smatraju senzualnim djelom tijela i njihovo isticanje instant će nas učiniti privlačnijim. 

Ako pitate žene zašto ga nose, reći će vam – kako bi se bolje osjećale u vezi sa svojim izgledom, ali i zato što uživaju u mogućnosti izraziti svoj jedinstveni umjetnički stil. Boje i sastojci su se mijenjali tijekom vjekova, ali svrha nošenja ruža ostaje ista: izražavanje unutrašnje ljepote vanjskim ja.  

Avon je lansirao novi Hydramatic Shine ruž. Eto nove prilike da uživate kreirajući vlastiti stil! Novih 15 nijansi, glamurozan sjaj i revolucionarna hidrirajuća hijaluronska jezgra dat će vašim usnama sjaj i neophodnu njegu. 

….i još nešto važno.

Sjajne usne – modni detalj koji je savršen za svaku priliku, bilo da volite potpunu ekstravagantnost ili minimalni, ali upečatljiv make up. 

Simbolično, za Dan žena,  ružem možeš pružiti i podršku borbi protiv nasilja nad ženama! Kako? Od prodaje posebnog seta, ruž Hydramatic plus kozmetička torbica za borbu protiv nasilja nad ženama, 100% neto prihoda ide u Avonov fond za borbu protiv nasilja nad ženama. Cena seta je 18,50 €.

Potraži novi Hydramatic Shine ruž u Avonovom katalogu po cijeni od 5,49 €. 

druge vijesti

profokus

Od učionice do piste: Profokusova revija znanja i stila – kad moda postane profesija

U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.

Modne vijesti

12 lipnja 2025

sever

Ovo nisu samo haljine – Robert Sever pokazao što znači nosiva moda

Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.

Modne vijesti

12 lipnja 2025

petra kurtela

Ljeto, haljina i ona: Svevremenski chic Petre Kurtele

U ljetnom periodu kada temperature neumoljivo rastu, pronaći ravnotežu između elegancije i udobnosti postaje pravi izazov. No, domaća glumačka zvijezda, koja je zasjala na sceni zahvaljujući popularnoj seriji Zabranjena ljubav, još jednom dokazuje da besprijekoran stil ne mora trpjeti zbog vremenskih (ne)prilika. Na najnovijoj fotografiji, utjelovljenje je ženstvenosti i sofisticiranosti u jednom modnom komadu – haljini domaćeg dizajna koju potpisuje Katarina Baban za svoj brend Lility by Katarina Baban.

Celebrity Inspo

11 lipnja 2025