Parfemi Belle Hadid novitet su iz svijeta ljepote. Vodama celebrity mirisaBella je zaplovila poprilično ambiciozno, uz tri parfema koja su već pokupila dobre recenzije među urednicima iz svijeta ljepote. ParfemiBelle Hadid stižu pod nazivom Ôrəbella te u zanimljivim dvofaznim mirisnim formulama kojima je manekenka poželjela naglasiti originalan pristup mirisima.
Bella kaže da je na ovaj projekt čekala 10 godina te da je sretna što je napokon pronašla ulagača.
Parfemi Belle Hadid stižu uz ime koje joj je sinulo u snu
Bella, koja se manekenstvom bavi od svoje 16. godine do sad je bila zaštitno lice brojnih kozmetičkih tvrtki no oduvijek je sanjala o vlastitoj liniji parfema, što joj se napokon i ostvarilo.
Kći supermodela Yolande Hadid i mlađa sestra manekenke Gigi Hadid, ponosna je na svoju liniju mirisa u kojoj se nalaze tri parfema, ružičasti, žuti i zeleni, sa potpuno različitim sastojcima, kako bi baš svatko mogao pronaći nešto za sebe.
Parfem Window2Soul je cvjetni miris, Salted Muse je drvenast, a Blooming Fire tropsko-cvjetni miris.
Parfemi Belle Hadid imaju “dvofaznu” formulu koja se sastoji od dva sloja, prvi sastavljen od snježne gljive i mješavine pet ulja kamelije, badema, masline, jojobe i shea. Drugi sloj se sastoji od eteričnih ulja i finog mirisa, a proizvod je potrebno promućkati prije posipanja kako bi se sastojci aktivirali.
Ideju za naziv Ôrəbella Belli Hadid stigao je u snu.
“Prije nekoliko godina probudila sam se usred noći i pomislila – Orbella, tako se treba zvati tvrtka”, otkrila je Bella za Hypebea i dodala kako se “Ore” odnosi na auru.
Parfemi Belle Hadid su uniseks
Linija Ôrəbella osmišljena je za žene i muškarce. Mirisi su “bez spola i mijenjaju se s pH vrijednosti svake kože”, što je bila velika Bellina želja.
Predivne bočice inspirirane su Bellinim arapsim nasljeđem po strani oca, slavnog arhitekta Mohameda Hadida.
U svijetu luksuzne njege, gdje se estetika i znanost spajaju kako bi pružili izvanredno iskustvo za kožu i kosu, postoje proizvodi koji odražavaju vrhunac stručnosti, elegancije i inovacije. Među takvim draguljima nalaze se kreacije brendova poput Philip B, Biologique Recherche, Leonor Greyl i Environ, koje redefiniraju pojam sofisticirane osobne njege i pretvaraju svakodnevne rituale u trenutke istinskog luksuza.
Postoje proizvodi koji nastaju u laboratorijima, i oni koji se rađaju iz uspomena. Huile Secret de Beauté iz kuće Leonor Greyl pripada ovoj drugoj, rijetkoj kategoriji – onoj u kojoj se obiteljska tradicija, znanje o prirodnim uljima i suvremeni lifestyle susreću u jednoj elegantnoj bočici. Njegova priča započinje mnogo prije nego što je postao beauty ikona, u intimnom ritualu jedne obitelji i ljetnim putovanjima koja mirišu na sunce, more i bezbrižnost.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Kako odabrati poklone koji će se pamtiti, a ostati u razumnom budžetu, pitanje je koje se pojavljuje svake godine čim se prve božićne pjesme počnu vrtjeti u pozadini. Dok stojiš nasred trgovine i razmišljaš kako se svaki „savršeni poklon“ pretvorio u nedostižan ideal, jasno je da mora postojati nešto bolje, nešto što nije samo simpatična sitnica već dar koji donosi stvaran užitak. U trenutku kada te uhvati poznata blagdanska panika i pomisliš da si opet bez ideje, gužve postaju sve veće, police se prazne brže nego što se pojede porcija fritula, a vrijeme nezaustavljivo curi. Pritom se samo želiš sjetiti svih dragih ljudi, pronaći nešto lijepo i smisleno te pritom ne izgubiti živce, energiju i pola dana lutajući uokolo.
Još je samo nekoliko dana do najljepšeg dijela godine, vremena darivanja pažnje, osmijeha i malih radosti najdražima. I svi dobro znamo onaj tihi strah: hoće li naši pokloni zaista razveseliti one koje volimo?
Hladno vrijeme, niska razina vlage i grijani prostori tijekom zimskih mjeseci stvaraju izazovne uvjete za kožu stopala. Budući da je koža na stopalima prirodno deblja i siromašnija lojnim žlijezdama, sklona je bržem isušivanju, zadebljanju i pucanju, osobito kada su izložena promjenama temperature i nepropusnoj obući. Zbog toga je redovita i ciljana njega stopala zimi ključna za očuvanje njihove mekoće, elastičnosti i zdravog izgleda.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.