Otkrijte miris slobode: Nova era prirodnog francuskog parfumerstva
Pad i rušenje Bastilje, kao snažna i univerzalno prepoznatljiva alegorija slobode, predstavljaju simbolički trenutak u kojem se povijest sudarila s nadom, a strah ustupio mjesto novoj energiji, preporodu i kolektivnoj svijesti. Taj povijesni čin, koji se svake godine 14. srpnja u Francuskoj slavi glazbom, plesom i raskošnim vatrometom, ne označava samo kraj jedne epohe, već i početak trajne ideje slobode koja nadilazi vrijeme, granice i discipline.
Upravo iz tog snažnog povijesnog i emocionalnog nasljeđa proizašao je naziv nove francuske parfumerijske kuće Bastille – ime koje nije odabrano slučajno niti površno, već promišljeno, s jasnom namjerom da utjelovi duh oslobađanja, pomicanja granica i hrabre reinterpretacije tradicije. Bastille simbolizira želju da se parfumerstvo sagleda iz nove perspektive, da se postane dijelom nasljeđa visokog parfumerstva, ali bez robovanja zastarjelim pravilima, netransparentnosti i kompromisima koji više ne pripadaju suvremenom svijetu.
Istodobno, Bastille se pozicionira kao prirodnija, održivija, etičnija i transparentnija parfumerijska kuća, koja ne odustaje od snova, emocija i suptilne magije koju oduvijek povezujemo s mirisima. Upravo suprotno – ta načela postaju temelj kreativne slobode iz koje nastaju mirisi sutrašnjice. Mirisi Bastille plešu na finoj granici između održivosti i poželjnosti, između tradicije i budućnosti, prirodnog i sintetičkog, ženstvenog i muževnog, snage i nježnosti, trenutnog doživljaja i trajnog pamćenja.
Svaki miris kuće Bastille osmišljen je s dubokom željom da bude slobodan, autentičan i iskren. U središtu stvaranja nalazi se pažljiv odabir sastojaka koji moraju zadovoljiti stroge kriterije etičke, odgovorne i prihvatljive izvornosti. Transparentnost je temeljna vrijednost brenda – nijedan sastojak nije skriven, nijedna formula nije obavijena tajnom. Bastille otvoreno komunicira sastav svojih mirisa, koje razvijaju renomirani i priznati kreatori, jer vjeruje da povjerenje počinje istinom.
Svaki miris Bastille odiše vlastitom slobodom. To nisu tek olfaktivne kompozicije, već stavovi pretočeni u mirisni oblik. Oni podržavaju osobne težnje, potvrđuju identitet, naglašavaju karakter i pozivaju na trenutak čarolije u kojem se susreću emocija, koža i sjećanje.
Takav pristup predstavlja istinsku revoluciju u industriji parfema, u kojoj se formule stoljećima čuvaju kao strogo čuvane tajne. Bastille, u potpunosti proizveden u Francuskoj, preuzima odgovornost koju nosi tako snažno i simbolično ime. Brend je 2020. godine osnovala buntovna mlada Parižanka, a danas ga vode Sophie Maisant i Pascal Hyafil, istaknute osobnosti luksuzne kozmetičke industrije, koji su u razvoj i rast Bastillea utkali svoje znanje, iskustvo, strast i dosljednost.
Osim izazova transparentnosti i prirodnosti, Bastille u stoljetnu tradiciju visokog parfumerstva unosi osebujnu francusku prkosnu nonšalantnost – onu suptilnu smjelost koja se ne nameće glasno, ali se jasno osjeti.
Slobodni ste da se igrate, da krenete ispočetka, da ponovno budete dijete i da se na trenutak udaljite od stvarnosti. Slobodni ste da ostanete vjerni sebi, da se istaknete, da dopustite da vas zavede nepoznato. Slobodni ste da budete spontani, da pobjegnete, da se borite, da budete nadahnuti – ili da odgađate, ušuškani ispod pokrivača. Slobodni ste da probudite skrivene emocije i da se, napokon, usudite.
Pleine Lune je miris pun suptilnih kontrasta i zavodljive dvosmislenosti. Opojan, ali nikada provokativan; nježan, ali ne i nevin; puten, ali daleko od vulgarnog. To je miris koji se usuđuje pogledati ravno u oči, postavljajući tiho, ali uporno pitanje: hoću li se usuditi?
U njegovu središtu nalazi se tuberoza – divlji, senzualni cvijet snažnog karaktera – koju smiruju note matcha čaja i osvježava nevina svježina bergamota. Baršunast, zavodljiv i istovremeno transparentan, Pleine Lune fascinira poput zvijezde koja obasjava noć i ne dopušta snu da lako dođe.
Miris su kreirali Anne Flipo i Paul Guerlain, a formula sadrži 40 sastojaka, od kojih je čak 95 % prirodnog podrijetla.
Vršne note: bergamot, matcha, mate, crveni papar Središnje note: tuberoza, neroli, cvijet naranče, jasmin Bazne note: benzoin, tonka, sandalovina, cedar
Prirodni eau de parfum proizveden u Francuskoj dostupan je u pakiranjima od 15 ml, 50 ml i 100 ml.
Bastille stvara mirise u skladu s najstrožim propisima prema kojima miris mora sadržavati najmanje 95 % prirodnih sastojaka kako bi nosio oznaku prirodnog. To je izazov koji kuća prihvaća, zadržavajući pritom poštene i pristupačne cijene unatoč visokoj cijeni prirodnih sirovina. Svaki je miris osmišljen tako da ostavlja elegantan, profinjen i dugotrajan trag, što je rijetkost u svijetu prirodnih parfema.
Kako bi postigao tu ravnotežu, Bastille surađuje s kućom IFF-LMR, globalnim pionirom u etičkim i održivim izvorima mirisnih sastojaka. Formule sadrže organski pšenični alkohol, veganske su i čiste, bez štetnog utjecaja na hormonski sustav, bez nepotrebnih dodataka, bojila ili UV filtara.
Mirisi su osmišljeni u Parizu, proizvedeni u Grasseu, a punjeni u pariškoj regiji, uz suradnju europskih partnera i stalnu težnju smanjenju ugljičnog otiska. Kao potvrdu svoje predanosti zaštiti prirode, Bastille je član inicijative 1 % for the Planet, donirajući dio prihoda organizaciji Surfrider Foundation, koja već desetljećima štiti oceane. Podržavajući Bastille, ne birate samo miris – birate stav, slobodu i odgovornost.
Zima je posebno izazovno razdoblje za kožu, a usne su među prvim dijelovima tijela koje osjete posljedice niskih temperatura, promjene niske i visoke temperature te hladnog vjetra. Suhi zrak u grijanim prostorima dodatno doprinosi isušivanju, uzrokujući neugodne osjećaje zatezanja i pucanje usana. Nedostatak vlage i zaštite može dovesti do crvenila, osjetljivosti i pucanja kože.
Zimski uvjeti predstavljaju jedan od najvećih izazova za zdravlje i ravnotežu kože. Niske temperature, hladan vjetar te suh zrak u grijanim prostorima mogu dovesti do dehidracije, osjećaja zatezanja, gubitka elastičnosti i osjetljivosti kože. Upravo zato zimski mjeseci zahtijevaju pažljivo osmišljenu beauty rutinu koja uključuje intenzivnu hidrataciju, hranjive aktivne sastojke i pouzdanu zaštitu.
Sezona darivanja nikada nije bila toliko čarobna – The Body Shop s ponosom predstavlja svoje nove Advent kalendare za 2025. godinu, osmišljene kako bi svaki dan prosinca donio radost, njegu i pomno odabrane poklone koji imaju posebno značenje. Ovi kalendari nisu samo vizualno privlačni, već i simbol ljubavi, pažnje i ljepote koja istinski čini dobro.
U svijetu luksuzne njege, gdje se estetika i znanost spajaju kako bi pružili izvanredno iskustvo za kožu i kosu, postoje proizvodi koji odražavaju vrhunac stručnosti, elegancije i inovacije. Među takvim draguljima nalaze se kreacije brendova poput Philip B, Biologique Recherche, Leonor Greyl i Environ, koje redefiniraju pojam sofisticirane osobne njege i pretvaraju svakodnevne rituale u trenutke istinskog luksuza.
Postoje proizvodi koji nastaju u laboratorijima, i oni koji se rađaju iz uspomena. Huile Secret de Beauté iz kuće Leonor Greyl pripada ovoj drugoj, rijetkoj kategoriji – onoj u kojoj se obiteljska tradicija, znanje o prirodnim uljima i suvremeni lifestyle susreću u jednoj elegantnoj bočici. Njegova priča započinje mnogo prije nego što je postao beauty ikona, u intimnom ritualu jedne obitelji i ljetnim putovanjima koja mirišu na sunce, more i bezbrižnost.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.