Objavljena lista čekanja za novi parfem Beyonce: Još se ne zna kako izgleda no cijena je paprena
Pjevačica Beyonce izbacila je listu čekanja na kojoj se samo neki mogu prijaviti za njezin novi parfem koji izlazi studenom.
20 srpnja 202316:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Pjevačica Beyonce trenutno odrađuje turneju Renaissance, no njezin marketinški tim ne spava. Dok Beyonce u prekidima od nastupa sa suprugom posjećuje Pariz i jezero Como, njezini suradnici razveselili su fanove jednim novitetom. Na službenoj stranici poznate pjevačice objavljena je lista čekanja za novi parfem Beyonce kojem se još ne zna ime, ni kako točno izgleda.
Najavljeno je da će novi parfem pjevačice službeno u prodaju izaći u studenom 2023. godine, a njezini obožavatelji za sada se mogu prijaviti na listu čekanja i to samo ako se nalaze u Americi ili Kanadi.
Med je jedna od ključnih nota novog mirisa Queen B.
O novom mirisu poznate pjevačice ne zna se puno no poznato je da je sama radila na kreiranju mirisa te da je, u skladu sa svojim brendom, parfem obogatila notama meda.
U novom parfemu 41-godišnje zvijezde isprepliću se note ruže, jasmina, klementine, zlatnog meda, mirte i ambera, a pjevačica je navodno sudjelovala i u izradi bočice.
Miris od 50 mililitara prodavat će se po cijeni od paprenih 160 dolara, što je poprilično velik iznos, pogotovo kad su komercijalni parfemi u pitanju.
Naime, još uvijek ne znamo kako će se parfem zvati niti kako će izgledati jer se na službenoj stranici nalazi samo bijeli obris bočice i oznaka da je riječ o mirisu eau de parfum, odnosno o parfumskoj vodi.
Ovo nije prvi parfem velike zvijezde
Svoj prvi miris Beyonce je izbacila 2010. godine i to pod nazivom Heat koji je kasnije predstavila u brojnim inačicama. Bočica s upečatljivim motivom ženskih usana i crvenim detaljima tada je bila iznimno popularna među njezinim fanovima, no moramo napomenuti da mu je cijena bila četiri puta niža od novog parfema.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Ako ove godine želite poklon koji izgleda luksuzno, miriše predivno i donosi čisto zadovoljstvo onome tko ga primi, L’Occitane ima odgovor: raskošni blagdanski poklon-setovi koji spajaju provansalski šarm, prirodnu njegu i bezvremenski stil.
Ovih blagdana Dior poziva na ulazak u svijet koji briše granicu između stvarnosti i mašte te na uranjanje u raskošnu viziju ljepote oblikovanu poput čarobnog spektakla pod imaginarnim šatorom snova koji se otvara pred nama kao pozornica ispunjena bojama, svjetlucavim efektima i sugestivnim prizorima koji nas odvode daleko od svakodnevice. U tom simboličnom prostoru Peter Philips, kreativni direktor Diorova make-upa, stvara scenografiju nadahnutu cirkuskom poetikom te priziva uspomene iz djetinjstva, bljeskove reflektora i iluzionističku igru sjena kako bi usmjerio pogled prema ljepoti koja ne poznaje granice. On ističe kako je cirkus oduvijek predstavljao nepresušan izvor inspiracije jer u sebi nosi bezbrižnu energiju mađioničara, akrobata i hodača po žici te podsjeća na trenutke u kojima smo, kao djeca, bez daha promatrali njihove pokrete.
U svijetu njege kože, gdje tražimo savršeni balans između trenutnog sjaja i dugoročne brige, rijetko koji proizvod uspijeva spojiti ugodnu primjenu i vidljive rezultate. FAQ™ Glass Skin Collagen Hydrogel maska jedan je od tih proizvoda koji obećava transformaciju kože u samo nekoliko minuta. Tanki hidrogel, proziran i gotovo neprimjetan na licu, prianja poput druge kože i omogućuje da svi aktivni sastojci dubinski njeguju kožu, ostavljajući je glatkom, hidratiziranom i blistavom.
U svijetu njege kože, gdje se svakodnevno susreću znanost i ritual ljepote, rijetki proizvodi uspiju spojiti visoku učinkovitost i ugodnu upotrebu. L’Adria Vitamin C Ritual serum jedan je od tih rijetkih primjera. Njegova inovativna formula, dvofazna i aktivira se tek pri pomiješanju prije nanošenja, pruža maksimalnu stabilnost i djelotvornost vitamina C. Za kožu to znači više sjaja, ujednačen ten i osjećaj mekoće koji traje cijeli dan.
U svijetu koji neprestano traži ravnotežu između prirodne ljepote i sofisticirane njege, pronalazak idealne dnevne rutine za kožu više nije luksuz, već svakodnevna potreba. Vichy, poznat po spoju dermatološke ekspertize i inovativnih formula, donosi rješenja koja će zadovoljiti i najzahtjevnije, one koji traže dubinsku hidrataciju, ali i one koji žele obnavljanje i učvršćivanje kože u fazama života kada promjene postaju neizbježne.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.