HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Ime Cuir Nu – “gola koža” – daje naslutiti da nije riječ o običnom parfemu. Riječ je o koži protagonista, i to ne onoj suhoj, običnoj, već koži oplemenjenoj toplinom pržene kave, baršunastom ružom i bogatom teksturom koja grije kao rukavica od svile. Otvara se opojnim i gotovo magičnim notama plavog kardamoma i kave, koje prizivaju jutro drukčije od svih poznatih, jutro koje mami na avanturu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ScentAdvice (@scentadvice)

Srce parfema ističe Damask ružu u zagrljaju luksuzne kože, dok baza od jantara, tonke i labdanuma ostavlja trag koji se ne zaboravlja.

Venecija susreće Istok u jednoj bočici

Cuir Nu nije samo miris – to je priča utkana u esenciju. Inspiriran je zanatskim radionicama štavljenja kože u Veneciji i raskošnim istočnjačkim bazarima, što mu daje barokni štih s modernim prizvukom. Nije to parfem koji jednostavno nanosite, već prostor koji stvarate oko sebe, ambijent u kojem ste istovremeno otkriveni i zagonetni.

Za one koji ne žele biti poput drugih

Ovaj parfem nije za svakodnevno nošenje niti za one koji žele ugoditi svima. Cuir Nu je za one koji žele mirisati kao da čuvaju svoju tajnu, za one koji razumiju da je snaga često u suptilnosti i dubini, a ne u glasnoći. Za žene i muškarce koji znaju da senzualnost nije samo u golotinji kože, već i u mirisu koji osvaja i ostaje.

PROČITAJTE: Ovo su najbolji celebrity parfemi – po ocjenama kupaca

Dostupnost i cijena luksuza

Armani Privé Cuir Nu dolazi u elegantnim bočicama od 50 i 100 ml, a cijena se kreće oko 300 eura. Parfem je službeno predstavljen u srpnju 2025., a u široj prodaji pojavit će se tijekom rujna. Njegov minimalistički, no sofisticirani dizajn u tonovima tamne kože savršeno odražava mirisnu priču koju nosi.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025