Prošlo je 40 godina otkako je Melvita 1983. pokrenula svoju prvu liniju prirodne kozmetike u francuskoj pokrajini Ardèche. 2015. je postala organska kozmetika broj jedan u Francuskoj, a već brojne godine je i u Hrvatskoj prepoznata po inovativnim proizvodima za njegu kože i kose te zalaganjem za zaštitu prirode i bioraznolikosti.
U čast ovog značajnog jubileja, Melvita je 10. svibnja organizirala izlet u Karlovac, grad smješten na četiri rijeke. Ideja je bila proslaviti rođendan u ambijentu koji podsjeća kolika je uloga prirode u svakodnevnom životu, ali i upozoriti na važnost odabira kozmetičkih proizvoda koji ne zagađuju vode i živi svijet u njima.
Tijekom izleta, influenceri, beauty novinari i zaljubljenici u organsku kozmetiku, učili su o bogatoj paleti njegujuće kozmetike brenda koji na tržištu, u svojoj ponudi, broji najviše proizvoda s organskim certifikatom – čak 180.
Nera Stipičević, Nela Đinđić, Nika Antolos, Lucija Lugomer, Ivana Mišković, Alis Marić, Slađana Ostić, Iva Radojević i Morena Pavić tek su neka od poznatih imena koja su razmjenjivala iskustva o pravilnoj njezi s odgovornošću prema sebi, drugima i planetu, s naglaskom na body positivity i društveni angažman.
Saznali su kako su u Melvita proizvode utkani samo najbolji i najkvalitetniji sastojci iz čiste prirode, koji su pritom pažljivo obrađeni i pretočeni u kozmetiku koji čuva ono najbolje iz plodova prirode. Od ručno prešanog argana, tehnološki pažljivo obrađenih i posebno uzgojenih ruža do smokava, ružičastog papra i mente, u kojima je sačuvana čista esencija vitamina i prebiotika.
Melvita je ovom prigodom predstavila limitirano izdanje svojih bestsellera, s morskim kornjačama utkanima u dizajn koji potpisuje poznata umjetnica Lisa Congdon. Naime, Melvita se aktivno uključuje u zaštitu morskih kornjača u Francuskoj Gijani i Novoj Kaledoniji u suradnji s francuskim ogrankom Svjetske organizacije za zaštitu prirode (WWF). Obvezali su se da će 3 godine podupirati akcije organizacije, a posebno program za zaštitu dvije vrste kornjača koje IUCN smatra ugroženom vrstom. U rođendanskom ruhu pronaći ćete Arganovo ulje, Intenzivnu lifting kremu, Izuzetnu vodicu ruže i Sapun, dostupno do isteka zaliha u web trgovini www.melvita.hr te u odabranim Müller poslovnicama.
Dorin Zelenika je potom detaljno objasnila svoj ritual njege odabranim proizvodima koji se savršeno prilagođavaju svim tipovima kože i održala radionicu masaže lica kako bi inspirirala i potakla publiku da posegne za zdravom brigom o sebi.
Predavanja, druženja i radionice su održane u Aquatici, slatkovodnom akvariju koji je gostima pružio uvid u fascinantni svijet vodenih stvorenja te ih još jednom podsjetio na važnost očuvanja vodenih ekosustava.
Povezano s tim, eko-beauty entuzijasti su posjetili i novootvoreni Nikola Tesla Experience Centar, gdje su se opustili i zabavili uz filmove, igrice i multimedijalne sadržaje, ali i učili o znanstvenim otkrićima i tehnološkim inovacijama koje pomažu u borbi protiv klimatskih promjena.
Ovaj nezaboravan izlet u Karlovac upozorava na važnost eko odluka, očuvanja okoliša i dokazuje da je moguća kvalitetna njega bez štetnih sastojaka.
U 2025. kozmetička industrija morat će smanjiti udio ovog slavnog sastojka u svojim proizvodima, zbog čega će se korisnici okrenuti drugim sastojcima koji bi mogli polučiti slične rezultate.
U srcu Splita, u Vukovarskoj ulici, krije se mjesto gdje se ljepota ne samo njeguje, već i redefinira – Noel Beauty Academy. Iza ovog prestižnog salona i edukacijskog centra stoje supružnici Antonija i Toni Perišić, par koji je strast prema trajnoj šminki pretvorio u umjetnost i podigao Hrvatsku na svjetsku beauty scenu.
Mladolikost kože započinje na staničnoj razini. Kombinirani učinci starenja kože i vanjskih stresnih faktora postupno smanjuju vitalnost stanica. Stanice prestaju dijeliti, njihova aktivnost usporava i naposljetku potpuno prestaje, što narušava funkcioniranje susjednih stanica. Taj proces, poznat kao stanična senescencija, klinički se manifestira manje sjajnom kožom, gubitkom elastičnosti te pojavom bora i tankih linija.
Marko Tolja, istaknuti hrvatski glazbenik, nakon šesnaest godina vraća se na Doru s pjesmom "Through the Dark", koja nosi snažnu poruku o mentalnom zdravlju. Iako osobno nije iskusio ozbiljne borbe s mentalnim zdravljem, svjestan je važnosti ove teme i želi je približiti široj publici. Njegov cilj je osvijestiti zajednicu o problemima mentalnog zdravlja, koji su često tabu tema u društvu. Toljin povratak na Doru motiviran je željom da poruka njegove pjesme dopre do što većeg broja ljudi, potičući ih da prepoznaju probleme u svojoj okolini i pruže podršku onima kojima je potrebna.
Japan i Južna Koreja, dvije azijske zemlje bogate kulturom i tehnološkim inovacijama, dijele slične društvene vrijednosti, ali svaka nudi jedinstveno putničko iskustvo.
Glas je mnogo više od zvuka – on nosi emocije, gradi atmosferu i ostavlja neizbrisiv dojam. No, samo rijetki znaju kako ga istinski oblikovati u umjetnost. Jedan od takvih majstora vokalne interpretacije upravo je naš sugovornik, čiji je put do vrhunskog voice-over umjetnika bio sve samo ne uobičajen.