HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Prošlo je 40 godina otkako je Melvita 1983. pokrenula svoju prvu liniju prirodne kozmetike u francuskoj pokrajini Ardèche. 2015. je postala organska kozmetika broj jedan u Francuskoj, a već brojne godine je i u Hrvatskoj prepoznata po inovativnim proizvodima za njegu kože i kose te zalaganjem za zaštitu prirode i bioraznolikosti.

U čast ovog značajnog jubileja, Melvita je 10. svibnja organizirala izlet u Karlovac, grad smješten na četiri rijeke. Ideja je bila proslaviti rođendan u ambijentu koji podsjeća kolika je uloga prirode u svakodnevnom životu, ali i upozoriti na važnost odabira kozmetičkih proizvoda koji ne zagađuju vode i živi svijet u njima.

Tijekom izleta, influenceri, beauty novinari i zaljubljenici u organsku kozmetiku, učili su o bogatoj paleti njegujuće kozmetike brenda koji na tržištu, u svojoj ponudi, broji najviše proizvoda s organskim certifikatom – čak 180.

Nera Stipičević, Nela Đinđić, Nika Antolos, Lucija Lugomer, Ivana Mišković, Alis Marić, Slađana Ostić, Iva Radojević i Morena Pavić tek su neka od poznatih imena koja su razmjenjivala iskustva o pravilnoj njezi s odgovornošću prema sebi, drugima i planetu, s naglaskom na body positivity i društveni angažman.

Saznali su kako su u Melvita proizvode utkani samo najbolji i najkvalitetniji sastojci iz čiste prirode, koji su pritom pažljivo obrađeni i pretočeni u kozmetiku koji čuva ono najbolje iz plodova prirode. Od ručno prešanog argana, tehnološki pažljivo obrađenih i posebno uzgojenih ruža do smokava, ružičastog papra i mente, u kojima je sačuvana čista esencija vitamina i prebiotika.

Melvita je ovom prigodom predstavila limitirano izdanje svojih bestsellera, s morskim kornjačama utkanima u dizajn koji potpisuje poznata umjetnica Lisa Congdon. Naime, Melvita se aktivno uključuje u zaštitu morskih kornjača u Francuskoj Gijani i Novoj Kaledoniji u suradnji s francuskim ogrankom Svjetske organizacije za zaštitu prirode (WWF). Obvezali su se da će 3 godine podupirati akcije organizacije, a posebno program za zaštitu dvije vrste kornjača koje IUCN smatra ugroženom vrstom. U rođendanskom ruhu pronaći ćete Arganovo ulje, Intenzivnu lifting kremu, Izuzetnu vodicu ruže i Sapun, dostupno do isteka zaliha u web trgovini www.melvita.hr te u odabranim Müller poslovnicama.

Dorin Zelenika je potom detaljno objasnila svoj ritual njege odabranim proizvodima koji se savršeno prilagođavaju svim tipovima kože i održala radionicu masaže lica kako bi inspirirala i potakla publiku da posegne za zdravom brigom o sebi.

Predavanja, druženja i radionice su održane u Aquatici, slatkovodnom akvariju koji je gostima pružio uvid u fascinantni svijet vodenih stvorenja te ih još jednom podsjetio na važnost očuvanja vodenih ekosustava.

Povezano s tim, eko-beauty entuzijasti su posjetili i novootvoreni Nikola Tesla Experience Centar, gdje su se opustili i zabavili uz filmove, igrice i multimedijalne sadržaje, ali i učili o znanstvenim otkrićima i tehnološkim inovacijama koje pomažu u borbi protiv klimatskih promjena.

Ovaj nezaboravan izlet u Karlovac upozorava na važnost eko odluka, očuvanja okoliša i dokazuje da je moguća kvalitetna njega bez štetnih sastojaka.

Pratite Melvitu na njihovoj službenoj web stranici te na društvenim mrežama, Facebook i Instagram.


Oznake:

druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025