Prošlo je 40 godina otkako je Melvita 1983. pokrenula svoju prvu liniju prirodne kozmetike u francuskoj pokrajini Ardèche. 2015. je postala organska kozmetika broj jedan u Francuskoj, a već brojne godine je i u Hrvatskoj prepoznata po inovativnim proizvodima za njegu kože i kose te zalaganjem za zaštitu prirode i bioraznolikosti.
U čast ovog značajnog jubileja, Melvita je 10. svibnja organizirala izlet u Karlovac, grad smješten na četiri rijeke. Ideja je bila proslaviti rođendan u ambijentu koji podsjeća kolika je uloga prirode u svakodnevnom životu, ali i upozoriti na važnost odabira kozmetičkih proizvoda koji ne zagađuju vode i živi svijet u njima.
Tijekom izleta, influenceri, beauty novinari i zaljubljenici u organsku kozmetiku, učili su o bogatoj paleti njegujuće kozmetike brenda koji na tržištu, u svojoj ponudi, broji najviše proizvoda s organskim certifikatom – čak 180.
Nera Stipičević, Nela Đinđić, Nika Antolos, Lucija Lugomer, Ivana Mišković, Alis Marić, Slađana Ostić, Iva Radojević i Morena Pavić tek su neka od poznatih imena koja su razmjenjivala iskustva o pravilnoj njezi s odgovornošću prema sebi, drugima i planetu, s naglaskom na body positivity i društveni angažman.
Saznali su kako su u Melvita proizvode utkani samo najbolji i najkvalitetniji sastojci iz čiste prirode, koji su pritom pažljivo obrađeni i pretočeni u kozmetiku koji čuva ono najbolje iz plodova prirode. Od ručno prešanog argana, tehnološki pažljivo obrađenih i posebno uzgojenih ruža do smokava, ružičastog papra i mente, u kojima je sačuvana čista esencija vitamina i prebiotika.
Melvita je ovom prigodom predstavila limitirano izdanje svojih bestsellera, s morskim kornjačama utkanima u dizajn koji potpisuje poznata umjetnica Lisa Congdon. Naime, Melvita se aktivno uključuje u zaštitu morskih kornjača u Francuskoj Gijani i Novoj Kaledoniji u suradnji s francuskim ogrankom Svjetske organizacije za zaštitu prirode (WWF). Obvezali su se da će 3 godine podupirati akcije organizacije, a posebno program za zaštitu dvije vrste kornjača koje IUCN smatra ugroženom vrstom. U rođendanskom ruhu pronaći ćete Arganovo ulje, Intenzivnu lifting kremu, Izuzetnu vodicu ruže i Sapun, dostupno do isteka zaliha u web trgovini www.melvita.hr te u odabranim Müller poslovnicama.
Dorin Zelenika je potom detaljno objasnila svoj ritual njege odabranim proizvodima koji se savršeno prilagođavaju svim tipovima kože i održala radionicu masaže lica kako bi inspirirala i potakla publiku da posegne za zdravom brigom o sebi.
Predavanja, druženja i radionice su održane u Aquatici, slatkovodnom akvariju koji je gostima pružio uvid u fascinantni svijet vodenih stvorenja te ih još jednom podsjetio na važnost očuvanja vodenih ekosustava.
Povezano s tim, eko-beauty entuzijasti su posjetili i novootvoreni Nikola Tesla Experience Centar, gdje su se opustili i zabavili uz filmove, igrice i multimedijalne sadržaje, ali i učili o znanstvenim otkrićima i tehnološkim inovacijama koje pomažu u borbi protiv klimatskih promjena.
Ovaj nezaboravan izlet u Karlovac upozorava na važnost eko odluka, očuvanja okoliša i dokazuje da je moguća kvalitetna njega bez štetnih sastojaka.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Kako odabrati poklone koji će se pamtiti, a ostati u razumnom budžetu, pitanje je koje se pojavljuje svake godine čim se prve božićne pjesme počnu vrtjeti u pozadini. Dok stojiš nasred trgovine i razmišljaš kako se svaki „savršeni poklon“ pretvorio u nedostižan ideal, jasno je da mora postojati nešto bolje, nešto što nije samo simpatična sitnica već dar koji donosi stvaran užitak. U trenutku kada te uhvati poznata blagdanska panika i pomisliš da si opet bez ideje, gužve postaju sve veće, police se prazne brže nego što se pojede porcija fritula, a vrijeme nezaustavljivo curi. Pritom se samo želiš sjetiti svih dragih ljudi, pronaći nešto lijepo i smisleno te pritom ne izgubiti živce, energiju i pola dana lutajući uokolo.
Još je samo nekoliko dana do najljepšeg dijela godine, vremena darivanja pažnje, osmijeha i malih radosti najdražima. I svi dobro znamo onaj tihi strah: hoće li naši pokloni zaista razveseliti one koje volimo?
Hladno vrijeme, niska razina vlage i grijani prostori tijekom zimskih mjeseci stvaraju izazovne uvjete za kožu stopala. Budući da je koža na stopalima prirodno deblja i siromašnija lojnim žlijezdama, sklona je bržem isušivanju, zadebljanju i pucanju, osobito kada su izložena promjenama temperature i nepropusnoj obući. Zbog toga je redovita i ciljana njega stopala zimi ključna za očuvanje njihove mekoće, elastičnosti i zdravog izgleda.
Globalni beauty lider donosi hrvatskim kupcima ekskluzivne brendove, profesionalne usluge i inovativno iskustvo kupnje, uz otvorenje prve trgovine u Zagrebu te lansiranje webshopa i mobilne aplikacije.
“Hoću li ove godine pogoditi s odabirom dobrog poklona ili će sve završiti s onim ‘hvala, nisi trebala’ dok u sebi već razmišlja kome će ga proslijediti?”
Zima bez suhe kože više nije privilegija, nego rezultat promišljene njege koja prati ritam hladnih mjeseci i odgovara na tihu potrebu naše kože za toplinom, zaštitom i obnovom. Kako se temperature spuštaju, a zrak postaje sve suši, koža reagira osjećajem zatezanja i nedostatkom elastičnosti, kao da gubi vlastiti glas pod slojevima vune i termo odjeće. Iako skrivena, ona ne prestaje govoriti: traži vlagu, traži umirivanje i traži njegu koja će joj vratiti prirodnu snagu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.