Make up Hailey Bieber zaludio TikTok: Za sve je kriva ONA crvena haljina
Marketinški tim koji stoji iza Hailey Bieber uistinu zaslužuje povišice...
01 rujna 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Sve što Hailey Bieber dotakne pretvara se u zlato, točnije u zlato koje svi žele nositi. Bez obzira na to radi li to haljina, tenisice, izgledu kože, manikura(još uvijek nosimo glazed donut nokte) ili make up Hailey Bieber, supruga Justina Biebera niže hit za hitom te iz dana u dan i opravdava svoj status It-djevojke koju svi žele kopirati.
Ipak, noviji uspjeh koji je postigla s neočekivanim načinom šminkanja, koji je potpuna suprotnost od svih dosadašnjih trendova koji su uključivali neutralne boje i minimalistički pristup, uistinu je impresivan.
Make up Hailey Bieber u stilu Strawberry girl zaludio je svijet
Vjerovali ili ne, make up Hailey Bieber u stilu Strawberry girl na TikToku već ima 149.3 milijuna pregleda, a brojka iz dana u dan raste.
Fokus je stavljen na obraze obojene crvenkastim rumenilom uz koje mogu dolaziti kapci u neutralnoj boji ili premazani sjenilom u crvenoj nijansi. Na usnama se obavezno treba nalaziti sjajilo s crvenim odsjajem, a manikura treba biti prozirna, sedefasta i bijela, u prepoznatljivom Glazed donut stilu koji početkom godine u modu uvela Hailey Bieber.
I dok se djevojke diljem svijeta pokušavaju našminkati kao “Jagodica”, Hailey Bieberzadovoljno se osmjehuje jer je sve ovo pomno osmišljena kampanja koja je popratila izbacivanje njezinog novog sjajila za usne pod nazivom Strawberry Donut brenda Rhode, nastalog u suradnji sa slavnim američkim proizvođačem krafni Krispy Kreme.
Crveni make up Hailey Bieber dobio je dodatnu reklamu zahvaljujući haljinama
Izbacivanje sjajila Strawberry Donut,Hailey je odradila uz nekoliko posjeta poslovnici Krispy Kreme u pratnji supruga Justina Biebera, a pri svakom izlasku iz automobila tog dana nosila je drugu crvenu haljinu.
Obje crvene haljine apsolutno su očarale njezine fanove, a pogotovo mini haljina bez naramenica u kojoj Hailey izgleda poput lutkice Barbie.
Njezin suprug Justin Bieber, koji stilski rijetko prati svoju glamuroznu partnericu, uz dotjeranu Hailey u Krispy Kreme stigao je odjeven u poprilično apsurdan outfit, što je također pokenulo komentiranje na društvenim mrežama. Stručnjaci tvrde da je i Justinova modna kombinacija marketinški trik osmišljen kako bi se na dan izbacivanja sjajila s okusom jagode brenda Rhodes govorilo samo o supružnicima Bieber.
O crvenoj haljini lijepe Hailey Bieber još uvijek se priča, a sjajilo Rhode Strawberry Glaze se prodaje kao ludo.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Kako odabrati poklone koji će se pamtiti, a ostati u razumnom budžetu, pitanje je koje se pojavljuje svake godine čim se prve božićne pjesme počnu vrtjeti u pozadini. Dok stojiš nasred trgovine i razmišljaš kako se svaki „savršeni poklon“ pretvorio u nedostižan ideal, jasno je da mora postojati nešto bolje, nešto što nije samo simpatična sitnica već dar koji donosi stvaran užitak. U trenutku kada te uhvati poznata blagdanska panika i pomisliš da si opet bez ideje, gužve postaju sve veće, police se prazne brže nego što se pojede porcija fritula, a vrijeme nezaustavljivo curi. Pritom se samo želiš sjetiti svih dragih ljudi, pronaći nešto lijepo i smisleno te pritom ne izgubiti živce, energiju i pola dana lutajući uokolo.
Još je samo nekoliko dana do najljepšeg dijela godine, vremena darivanja pažnje, osmijeha i malih radosti najdražima. I svi dobro znamo onaj tihi strah: hoće li naši pokloni zaista razveseliti one koje volimo?
Hladno vrijeme, niska razina vlage i grijani prostori tijekom zimskih mjeseci stvaraju izazovne uvjete za kožu stopala. Budući da je koža na stopalima prirodno deblja i siromašnija lojnim žlijezdama, sklona je bržem isušivanju, zadebljanju i pucanju, osobito kada su izložena promjenama temperature i nepropusnoj obući. Zbog toga je redovita i ciljana njega stopala zimi ključna za očuvanje njihove mekoće, elastičnosti i zdravog izgleda.
Globalni beauty lider donosi hrvatskim kupcima ekskluzivne brendove, profesionalne usluge i inovativno iskustvo kupnje, uz otvorenje prve trgovine u Zagrebu te lansiranje webshopa i mobilne aplikacije.
“Hoću li ove godine pogoditi s odabirom dobrog poklona ili će sve završiti s onim ‘hvala, nisi trebala’ dok u sebi već razmišlja kome će ga proslijediti?”
Zima bez suhe kože više nije privilegija, nego rezultat promišljene njege koja prati ritam hladnih mjeseci i odgovara na tihu potrebu naše kože za toplinom, zaštitom i obnovom. Kako se temperature spuštaju, a zrak postaje sve suši, koža reagira osjećajem zatezanja i nedostatkom elastičnosti, kao da gubi vlastiti glas pod slojevima vune i termo odjeće. Iako skrivena, ona ne prestaje govoriti: traži vlagu, traži umirivanje i traži njegu koja će joj vratiti prirodnu snagu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.