Ove se godine Lancôme prebacio na jedinstvenu višestruku viziju sreće u novoj kampanji, koja slavi snagu sestrinstva te osjećaj zajedništva i povezanosti. Povijesna muza mirisa La vie est belleJulia Roberts pozvala je cijelu zajednicu ambasadorica brenda Lancôme da zajedno stanu za ujedinjenu izjavu sreće: Amanda Seyfried, Isabella Rossellini, Lily Collins, Penelope Cruz i Zendaya Coleman pridružile su joj se uz dvije nove muze: Ayu Nakamura i HoYeon Jung. Ova legendarna postava aktivistica za sreću utjelovljuje Lancômeov novi pogled na La vie est belle: raznovrsniji i inkluzivniji nego ikada prije, njegova poruka nikad nije bila tako snažna.
Izražavajući uvjerenje da je sreća pravo blago, Lancôme predstavlja parfemsku voduLa vie est belle L’Extrait. Snažan, ali nježan duet ruže i blijede perunike, pojačan dubinom akorda ouda i zarobljen u zlatnoj bočici. Preplavljen tajanstvenošću, ovaj luksuzni miris utjelovljuje ideju da je svaka prolazna sekunda sreće dragocjena. Moramo je prihvatiti. Maksimalno je iskoristiti. Njegovati je i podijeliti s drugima. Kao savršen dar za blagdane, ovo je kolekcionarsko izdanje poziv da slijedimo put zlatne kapljice i otkrijemo novi dragocjeni miris sreće. La vie est belle L’Extrait: Sreća je najdragocjeniji dar.
Dragocjena drvenasta perunika iz Lancômea
La vie est belle L’Extrait, koji suosmislili majstori parfumeri Anne Flipo i Dominique Ropion, dvoje kreatora originalne parfemske vode iz 2012., stoji kao pionir u sagi. Izvrsniji nego prije, ovaj novi miris prvi je Lancômeov miris koji sadržava drvenastu peruniku. Izjava o luksuzu koju izgovara svaki pojedini sastojak u formuli. Olfaktivni prijevod zlatne sreće.
Vjeran cvjetnom gurmanskom potpisu mirisa La vie est belle, L’Extrait je reinterpretacija simbolične parfemske vode koja stvara sofisticirano i duboko senzualno olfaktivno iskustvo s nekim od najprofinjenijih sastojaka iz palete parfumera. Sveta smola olibanum ili akord tamjana u gornjim notama dodaje začinski zaokret legendarnom svježem i voćnom početku, miješajući bergamot i akord crvenog voća. U srcu kompozicije nalazi se esencijaruže koja oživljava buket, dok maslac blijede perunike naglašava njegovu sofisticiranost. Prvi put u La vie est belle, akord ouda mirisu donosi drveni potpis, ali i dubinu, bogatstvo i tajanstvenost u legendarni trag. Zadržavajući se kao topla, senzualna vibracija na koži, ova drvenasta faseta dočarava zadivljujuću ovisnost i daje neviđenu raskoš mirisu La vie est belle.
La vie est belle L’Extrait vrlo je sofisticiran, izdašan i poželjan miris. Najkoncentriraniji i najsofisticiraniji sok u asortimanu dosad.
Za L’Extrait zadržali smo karakteristične note mirisa La vie est belle, dok smo intenzivirali drveni potpis složenim, zadivljujućim aspektima. To je zagonetan, misteriozan miris. Anne Flipo
S L’Extraitom stvorili smo miris koji utjelovljuje bogatstvo drveća. Miris prožet toplim, jantarnim notama koje se savršeno stapaju sa zadivljujućom dubinom ouda. To je sofisticirano i duboko senzualno olfaktivno iskustvo.
Zlatni osmijeh
Najdragocjeniji La vie est belle miris ikad stvoren morao je imati najluksuzniju bočicu… Krajem ove godine za ovo će ograničeno izdanje legendaran kristalni osmijeh biti umočen u zlato. Simbolična bočica zrači toplom svjetlošću sve do vrha svojih svjetlucavih krila. Čini se kao da je zlatna kap prenijela Lancômeov kultni parfem iz mirisa u bočicu. Inovativnim postupkom koji zadržava prozirnost do bočice, uvijek otkriva njegov legendarni osmijeh odijevajući ga u zlato. Izvrsnost u svakom smislu.
L’Extrait, najsofisticiranija varijacija mirisa La vie est belle za nezaboravan dar. Luksuzno kolekcionarsko izdanje. Prolazni osmijeh koji je snagom zlata postao vječan.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Kako odabrati poklone koji će se pamtiti, a ostati u razumnom budžetu, pitanje je koje se pojavljuje svake godine čim se prve božićne pjesme počnu vrtjeti u pozadini. Dok stojiš nasred trgovine i razmišljaš kako se svaki „savršeni poklon“ pretvorio u nedostižan ideal, jasno je da mora postojati nešto bolje, nešto što nije samo simpatična sitnica već dar koji donosi stvaran užitak. U trenutku kada te uhvati poznata blagdanska panika i pomisliš da si opet bez ideje, gužve postaju sve veće, police se prazne brže nego što se pojede porcija fritula, a vrijeme nezaustavljivo curi. Pritom se samo želiš sjetiti svih dragih ljudi, pronaći nešto lijepo i smisleno te pritom ne izgubiti živce, energiju i pola dana lutajući uokolo.
Još je samo nekoliko dana do najljepšeg dijela godine, vremena darivanja pažnje, osmijeha i malih radosti najdražima. I svi dobro znamo onaj tihi strah: hoće li naši pokloni zaista razveseliti one koje volimo?
Hladno vrijeme, niska razina vlage i grijani prostori tijekom zimskih mjeseci stvaraju izazovne uvjete za kožu stopala. Budući da je koža na stopalima prirodno deblja i siromašnija lojnim žlijezdama, sklona je bržem isušivanju, zadebljanju i pucanju, osobito kada su izložena promjenama temperature i nepropusnoj obući. Zbog toga je redovita i ciljana njega stopala zimi ključna za očuvanje njihove mekoće, elastičnosti i zdravog izgleda.
Globalni beauty lider donosi hrvatskim kupcima ekskluzivne brendove, profesionalne usluge i inovativno iskustvo kupnje, uz otvorenje prve trgovine u Zagrebu te lansiranje webshopa i mobilne aplikacije.
“Hoću li ove godine pogoditi s odabirom dobrog poklona ili će sve završiti s onim ‘hvala, nisi trebala’ dok u sebi već razmišlja kome će ga proslijediti?”
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.