HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Ove se godine Lancôme prebacio na jedinstvenu višestruku viziju sreće u novoj kampanji, koja slavi snagu sestrinstva te osjećaj zajedništva i povezanosti. Povijesna muza mirisa La vie est belle Julia Roberts pozvala je cijelu zajednicu ambasadorica brenda Lancôme da zajedno stanu za ujedinjenu izjavu sreće: Amanda Seyfried, Isabella Rossellini, Lily Collins, Penelope Cruz i Zendaya Coleman pridružile su joj se uz dvije nove muze: Ayu Nakamura i HoYeon Jung. Ova legendarna postava aktivistica za sreću utjelovljuje Lancômeov novi pogled na La vie est belle: raznovrsniji i inkluzivniji nego ikada prije, njegova poruka nikad nije bila tako snažna.

Ova nezaboravna kampanja otvorila je eru iznimaka za Lancômeov kultni miris. U rujnu ove godine obilježava se još jedna velika prekretnica: brend predstavlja ekskluzivno izdanje nove parfemske verzije mirisa La vie est belle.

lancome parfem

Lancome parfem: Sreća je najdragocjeniji dar

Izražavajući uvjerenje da je sreća pravo blago, Lancôme predstavlja parfemsku vodu La vie est belle L’Extrait. Snažan, ali nježan duet ruže i blijede perunike, pojačan dubinom akorda ouda i zarobljen u zlatnoj bočici. Preplavljen tajanstvenošću, ovaj luksuzni miris utjelovljuje ideju da je svaka prolazna sekunda sreće dragocjena. Moramo je prihvatiti. Maksimalno je iskoristiti. Njegovati je i podijeliti s drugima. Kao savršen dar za blagdane, ovo je kolekcionarsko izdanje poziv da slijedimo put zlatne kapljice i otkrijemo novi dragocjeni miris sreće. La vie est belle L’Extrait: Sreća je najdragocjeniji dar.

lancome parfem

Dragocjena drvenasta perunika iz Lancômea

La vie est belle L’Extrait, koji su osmislili majstori parfumeri Anne Flipo i Dominique Ropion, dvoje kreatora originalne parfemske vode iz 2012., stoji kao pionir u sagi. Izvrsniji nego prije, ovaj novi miris prvi je Lancômeov miris koji sadržava drvenastu peruniku. Izjava o luksuzu koju izgovara svaki pojedini sastojak u formuli. Olfaktivni prijevod zlatne sreće.

Vjeran cvjetnom gurmanskom potpisu mirisa La vie est belle, L’Extrait je reinterpretacija simbolične parfemske vode koja stvara sofisticirano i duboko senzualno olfaktivno iskustvo s nekim od najprofinjenijih sastojaka iz palete parfumera. Sveta smola olibanum ili akord tamjana u gornjim notama dodaje začinski zaokret legendarnom svježem i voćnom početku, miješajući bergamot i akord crvenog voća. U srcu kompozicije nalazi se esencija ruže koja oživljava buket, dok maslac blijede perunike naglašava njegovu sofisticiranost. Prvi put u La vie est belle, akord ouda mirisu donosi drveni potpis, ali i dubinu, bogatstvo i tajanstvenost u legendarni trag. Zadržavajući se kao topla, senzualna vibracija na koži, ova drvenasta faseta dočarava zadivljujuću ovisnost i daje neviđenu raskoš mirisu La vie est belle.

La vie est belle L’Extrait vrlo je sofisticiran, izdašan i poželjan miris. Najkoncentriraniji i najsofisticiraniji sok u asortimanu dosad.

Za L’Extrait zadržali smo karakteristične note mirisa La vie est belle, dok smo intenzivirali drveni potpis složenim, zadivljujućim aspektima. To je zagonetan, misteriozan miris. Anne Flipo

S L’Extraitom stvorili smo miris koji utjelovljuje bogatstvo drveća. Miris prožet toplim, jantarnim notama koje se savršeno stapaju sa zadivljujućom dubinom ouda. To je sofisticirano i duboko senzualno olfaktivno iskustvo. 

lancome parfem

Zlatni osmijeh

Najdragocjeniji La vie est belle miris ikad stvoren morao je imati najluksuzniju bočicu… Krajem ove godine za ovo će ograničeno izdanje legendaran kristalni osmijeh biti umočen u zlato. Simbolična bočica zrači toplom svjetlošću sve do vrha svojih svjetlucavih krila. Čini se kao da je zlatna kap prenijela Lancômeov kultni parfem iz mirisa u bočicu. Inovativnim postupkom koji zadržava prozirnost do bočice, uvijek otkriva njegov legendarni osmijeh odijevajući ga u zlato. Izvrsnost u svakom smislu.

L’Extrait, najsofisticiranija varijacija mirisa La vie est belle za nezaboravan dar. Luksuzno kolekcionarsko izdanje. Prolazni osmijeh koji je snagom zlata postao vječan.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025