HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U novom Instagram Reelu objavljenom na službenoj stranici JLo Beauty, pjevačica i glumica svesrdno je odgovorila svim skeptičnim komentarima. “Istraživala sam što ste sve napisali o JLo Beauty,” započela je Jennifer s osmijehom koji osvaja. Jedno od najčešćih pitanja bilo je: “Koristiš li ove proizvode svaki dan ili samo kad su kamere uključene?” Nakon iskrenog smijeha, J. Lo je poručila: “Zapravo sam u svom kupaonskom prostoru dok ovo snimam. Da, koristim ih svaki dan.”

Njezina iskrenost i samouvjerenost odmah su osvojile srca fanova, ali i one koji su imali poneku primjedbu. Cijena proizvoda – da, nije baš “low budget” – izazvala je komentare poput “Previše skupo za obične ljude.” No Lopez je mudro odgovorila: “Shvaćam vas. Koža je nešto što moraš svakodnevno njegovati i ulagati u nju. Ako si možeš priuštiti mali luksuz, neka to bude njega kože.”

Jennifer se nije ustručavala ni šarmantno odbaciti one koji su JLo Beauty smatrali još jednim celebrity brendom bez rezultata. “Mislili ste da samo igramo? Ne,” rekla je smijući se, “to je bio naš cilj – napraviti nešto što stvarno djeluje.”

U komentarima su fanovi zatrpali profil pohvalama, s porukama poput “JLo Beauty je vrhunska linija! Jenny je stvarno stvorila nešto posebno!” i “Isprobala sam, obožavam i već naručujem ponovo!” Jedna je obožavateljica opisala JLo Beauty hidratantnu kremu kao “meku poput svile,” na što je Jennifer odgovorila: “Željeli smo da bude poput kašmira za vaš lice, ali naravno, klinički testirana.”

Od prvog lansiranja s osam proizvoda, JLo Beauty danas se ponosi širokim spektrom skincare formula, ali i proizvodima za tijelo te specijaliziranim četkama za njegu kože. Sve to pod paskom same Jennifer, koja dokazuje da je iza svake bočice i tegle pravi trud i iskrena strast.

PROČITAJTE: Jennifer Lopez – ‘Neću se više udavati, pokušala sam nekoliko puta’

Ako je netko uspio spojiti glamur, autentičnost i znanost u svijetu ljepote, to je Jennifer Lopez. Nakon ovih odgovora, možda će i najveći skeptici priznati – JLo Beauty nije samo ime, već stil života.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025