HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Slavni The Rock muškarac je kojem se dive i muškarci i žene, a i jedan od onih celebrityja koji izgledaju kao da nikad ne stare. Dwayne Johnson ne srami se priznati da koristi brojne kozmetičke preparate kako bi izgledao njegovano i mladoliko, a nije mu drago što se razgovor o muškim beauty rutinama još uvijek smatra tabu temom. Upravo ga je to potaknulo na novi poslovni pothvat u koji ulaže velike nade, a koji je namijen isključivo muškarcima koje zanima kako njegova koža izgleda tako njegovano. Vijest da je Dwayne Johnson predstavio kozmetičku kolekciju za muškarce u medijima je odjeknula prije nekoliko dana – evo što smo sve doznali o njoj.

The Rock hello magazine croatia hrvatska Dwayne Johnson Dwayne Johnson predstavio kozmetičku kolekciju

Dwayne Johnson predstavio kozmetičku kolekciju Papatui

Kozmetička kolekcija slavnog The Rocka zove se Papatui, a u njoj slavni glumac donosi 12 proizvoda u tri linije.

PROČITAJTE: Dwayne Johnson dobiva solo film u franšizi Fast & Furious – Pomirio se s Vinom Dieselom

U kolekciji koja je veganska i eco friendly The Rock predstavlja proizvode od sapuna do balzama za tetovaže.

“Tijekom godina sam shvatio da me frajeri još uvijek povlače u stranu i vode razgovore o njezi i njegovanju kože”, izjavio je Dwayne te naglasio kako on i tim stručnjaka s kojima radi, a koji znaju “puno više od njega” žele educirati muškarce o njezi.

Što se sve nalazi u muškoj kolekciji Papatui?

Web stranica brenda dijeli svih 12 proizvoda u tri kategorije, a prva za lice vodi muškarce kroz “rutinu njege lica od 90 sekundi”.

The Rock hello magazine croatia hrvatska Dwayne Johnson Dwayne Johnson predstavio kozmetičku kolekciju

Tu su hidratantno sredstvo za čišćenje lica, tonik za lice, dnevna hidratantna krema za lice i gel za oči. Tu je i sapun, deodorant i balzam za tetovaže. Svaki proizvod u kategoriji je bez mirisa i može se kupiti u kompletu. Ključni sastojci poput hijaluronske kiseline i niacinamida nude hidrataciju i pomažu umiriti kožu.

Oni koji su isprobali ovu kolekciju kažu da je The Rock na dobrom tragu da postane junak iz svijeta muške kozmetike.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025