Rješenje za hiperpigmentaciju uz revolucionaran proizvod!
Hiperpigmentacije su čest problem kože, ali uz Eucerin Anti-Pigment liniju možete postići ujednačen i blistav ten već nakon dva tjedna.
13 studenoga 2024
Jedan od najpoznatijih glumaca mlađe generacije novo je zaštitno lice najomiljenijeg muškog parfema na svijetu. Redateljsku palicu ovog puta preuzeo je ni više ni manje nego Martin Scorsese.
U novoj kampnji za jedan od najpoznatijih muških mirisa na svijetu, Bleu de Chanel, cijenjena francuska kuća angažirala je legendarnog redatelja Martina Scorsesea i sve tražetnijeg glumca nove generacije Timothéeja Chalameta. Dugoočekivani film s dvije holivudske ikone predstavlja novu verziju kultnog Bleu mirisa, a za glumca označava prvu kampanju u kojoj je ambasador za kultni parfem.
Smješten na ulice New Yorka, u njegove barove i prostrani loft, film novog parfema obožavatelje vodi kroz veliku jabuku koja nikad ne spava. Timothée portretira zvijezdu u trenutku kada svjetla slave blješte snažnije no ikada i propituje odnos privatnosti, slave i potrage za samim sobom. U crno-bijelom filmu prisutna je tek tamnoplava boja bočice parfema koja označava nadu i optimizam.
“Svijet se promijenio, postoji sasvim nova stvarnost onoga što celebrity znači biti danas. I ekstremnija je nego što je bila prije 10 ili 15 godina”, istaknuo je Martin Scorsese koji stoji iza kampanje, a Timothée kao sve traženiji mladi glumac koji svakodnevno živi taj celebrity oblik slave postavlja se kao idealni izbor za ovu Chanelovu kampanju.
“BLEU DE CHANEL sadrži pravu dozu uvjerljivosti i snage kako bi predstavljao čovjeka koji odbija biti stereotip. Čovjek koji se ne boji pokazati svoju ranjivost i odbija graditi lažan zid oko sebe”, poručuje parfumer mirisa Olivier Polge. Aromatičan miris prati poruku “Find your blue, find yourself”, kroz note sandalovine, citrusa, vetivera i mente.
Sigurno ste vidjeli ovaj meme. Nažalost, ispada da nije točan.
23 studenoga 2024
Film o Madonni najavljen je još prije četiri godine, ali još uvijek o njemu ne znamo ništa.
23 studenoga 2024
U današnjem polariziranom društvu, pojam wokeizma zauzima centralno mjesto u političkim i kulturnim raspravama, a Generacija Z – najmlađa generacija na društvenoj sceni – sve više postaje ključni glas u ovom dijalogu.
23 studenoga 2024
Kad razmišljate o poslovanju, možda vas prvo ne asocira riječ "knjigovođa". Možda vam na pamet padnu inovacije, marketing, prodaja ili velike ideje. Ali iza svakog uspješnog projekta stoji jedna tiha, marljiva figura koja sve to drži pod kontrolom – knjigovođa. On je poput kućnog temelja – nevidljiv, ali neophodan. Jer, ruku na srce, bez dobrog knjigovođe, poslovni temelji bi se vrlo brzo uzdrmali.
23 studenoga 2024
Sinkronizirane klizačice, vatreni gudači i veliki vatromet za nezaboravan doživljaj.
23 studenoga 2024