HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U novoj kampnji za jedan od najpoznatijih muških mirisa na svijetu, Bleu de Chanel, cijenjena francuska kuća angažirala je legendarnog redatelja Martina Scorsesea i sve tražetnijeg glumca nove generacije Timothéeja Chalameta. Dugoočekivani film s dvije holivudske ikone predstavlja novu verziju kultnog Bleu mirisa, a za glumca označava prvu kampanju u kojoj je ambasador za kultni parfem.

chanel parfem

Smješten na ulice New Yorka, u njegove barove i prostrani loft, film novog parfema obožavatelje vodi kroz veliku jabuku koja nikad ne spava. Timothée portretira zvijezdu u trenutku kada svjetla slave blješte snažnije no ikada i propituje odnos privatnosti, slave i potrage za samim sobom. U crno-bijelom filmu prisutna je tek tamnoplava boja bočice parfema koja označava nadu i optimizam.

chanel parfem

“Svijet se promijenio, postoji sasvim nova stvarnost onoga što celebrity znači biti danas. I ekstremnija je nego što je bila prije 10 ili 15 godina”, istaknuo je Martin Scorsese koji stoji iza kampanje, a Timothée kao sve traženiji mladi glumac koji svakodnevno živi taj celebrity oblik slave postavlja se kao idealni izbor za ovu Chanelovu kampanju.

chanel parfem

“BLEU DE CHANEL sadrži pravu dozu uvjerljivosti i snage kako bi predstavljao čovjeka koji odbija biti stereotip. Čovjek koji se ne boji pokazati svoju ranjivost i odbija graditi lažan zid oko sebe”, poručuje parfumer mirisa Olivier Polge. Aromatičan miris prati poruku “Find your blue, find yourself”, kroz note sandalovine, citrusa, vetivera i mente.

chanel parfem


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025