HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U moru celebrity parfema koji često djeluju generički i brzo zaboravljivo, Plush Vanilla je poput nježne pjesme koja se polako uvlači pod kožu. Riječ je o mirisu koji ne govori samo o vaniliji, nego o emocijama, intimnosti i trenucima koji ostaju – onima koje čuvamo za sebe.

Bočica nježne lavandino ljubičaste boje, ukrašena sitnim srcima, prava je mala umjetnina i svojevrsna najava onoga što dolazi. Miris počinje laganim, prozračnim dodirom vanilije koja podsjeća na francuski makaron – slatka, ali ne preteška, nježna poput jutarnjeg zraka. Srce parfema ispunjavaju sandalovina i delikatni, gotovo slatki cvjetni tonovi, dok baza od jantarnih kristala i drvenastih nota parfemu daje dubinu i toplinu, koja se satima razvija na koži.

LOVENOTES-Ariana-Grande Hello Magazine Croatia

Plush Vanilla nije miris za ulazak s velikom dramom. Ovo je tajni saveznik trenutaka kad nosite omiljeni oversized džemper i vraćate se glazbi koja vas oblikovala. Parfem za one koji ne žele vrištati, nego šaptati – one koji žele ostati u nečijem pamćenju, onako nježno, ali neizbrisivo.

Prvi će ga moći nabaviti oni najvjerniji putem aplikacije Sephora, a potom i svi ostali, od kraja srpnja. Riječ je o eau de parfum koncentraciji koja garantira da će ovaj miris ostati s vama – možda ne poput eksplozije, ali kao priča koja traje i nježno vas grli.

PROČITAJTE: Ovo su najbolji celebrity parfemi – po ocjenama kupaca

Ako volite mirise poput Clouda ili MOD Vanille, Plush Vanilla bit će vam pravo osvježenje – kao da je odrastao, sazrio, ali nije zaboravio kako pjevati srcem.

Hoće li ovaj miris postati novi klasik? Svakako ga pratimo, jer za razliku od mnogih, on nije samo parfem, već osjećaj.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025