Iako je vjenčanje jedan od najljepših dana, također je i najstresnije vrijeme za svaku mladenku – od pritiska okoline, do pritiska osobnog izgleda, pa čak i do izgleda samog vjenčanja, u današnje vrijeme postoji previše izbora, a premalo vremena, zato drugu godinu zaredom, Eventmore u suradnji sa Studiom Katran organizira Wedding Brunch koji će se održati u subotu, 23. ožujka s početkom u 10 sati na lokaciji studija Katran, Radnička cesta 27, a u njemu će kroz interaktivan razgovor, brojne panele i mini cvjetnu radionicu stručnjaci iz domene i industrije organiziranja vjenčanja savjetovati mladenke kako na čim lakši način organizirati svoj najbitniji dan.
Wedding Brunch je događaj kojem je cilj budućim mladencima olakšati planiranje, budžetiranje te organiziranje njima najljepšeg dana, a kako bi se mladenke osjećale što ugodnije, poželjno je sa sobom povesti i svoje najbliže – prijateljice, kume pa čak i majke jer ih očekuju Mimosa kokteli, brunch delikatese i slastice, zabava uz DJ-a Lucu Goya i saksofonista Vanju Ilekovića te razgovor s poznatim fotografkinjama Karmen Poznić i Tatjanom iz leTIM Weddings, dekoraterom Cvit Happens-a, Antunom i floristicom Monikom iz cvjetnog dizajna Pink koji će na zanimljiv način objasniti zašto nije moguće realizirati svaki ‘Pinterest’ dizajn, već ponuditi svoja najbolja rješenja za njihove želje.
Glavnu riječ panela vodit će profesionalne organizatorice vjenčanja Petra Nevistić i Andrea Kuzmić, koje su uvijek raspoložene za odgovaranje na pitanja o početku organiziranja, kako se nositi sa prijedlozima i savjetima svih članova obitelji i mnoga druga. Također, priče iz života i praktični savjeti su najbitniji, a naše organizatorice zajedno u rukama imaju preko 1000 vjenčanja i pregršt zanimljivih savjeta.
Mini radionica cvijeća pomoći će mladenkama koje žele same dekorirati svoj prostor i izgled vjenčanja, a u showroomu će biti prikazani najmoderniji trendovi koji nadolaze.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.