Pinterest uveo novost koja će se svidjeti mnogima: Sad možete pretraživati modne fotke po tipu tijela
Smatrate li da ste plus size, jako visoki, kruškolike građe ili mid-size, ugodno punašni, ali daleko od manekenskog tipa koji često viđamo na fotografijama vezanima za modu? Pinterest će se potruditi da se osjećate ugodno.
15 ožujka 2024
PINTEREST
15 ožujka 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ako ste jedna od onih žena koje Pinterest smatraju najpozitivnijom društvenom mrežom, na kojoj možete uživati isključivo u sadržaju koji vas zanima, niste jedini. Premda je u inozemstvu Pinterest znatno popularniji nego u Hrvatskoj, ovaj društvena mreža idealan je izvor pozitivnih vibracija jer na temelju onoga što pretražujete dodaje slične ideje na šarmantan i nenapadan način, a sada će se potruditi da vam iskustvo boravka bude još ugodnije. Body positivity na Pinterestu važna je stvar pa su njegovi tvorci kreirali novost koja će razveseliti mnoge.
Kako bi omogućili da se posjetitelji osjećaju što bolje (i zadržavaju što dulje), kreirali su novu postavku pod nazivom Body Type Ranges koja će vam omogućiti da gledate isključivo fotke modela i stvarnih žena koje izgledaju poput vas.
Body positivity na Pinterestu: Kako funkcionira nova postavka?
Recimo da tražite inspiraciju za haljinu koju ćete nositi na vjenčanju, za vjenčanicu, poslovni look, ljetne kombinacije za spoj, novu torbu ili ideje za modne kombinacije s trapericama za, recimo, žene sitne građe.
Alat za pretraživanje pod nazivom Body Type Ranges omogućit će vam da filtrirate fotografije prema tipu tijela koji ste odabrali. Vaš će se izbor i spremiti ako ga odaberete više od dva puta.
Ova postavka koja promovira body positivity na Pinterestu nije jedina novost.
Pinterest kreće samo jako s prodajom
Platforma Pinterest dnevno ima pola milijarde posjetitelja, a mnoge žene koje znaju kako se služiti affiliate programima, odlično zarađuju putem svojih Pinterest profila, baš kao i mnogi brendovi.
Kristin Cavallari, reality zvijezda koja drži poznati brend nakita pod nazivom Uncmmon James, izjavila je kako najviše prodaje ostvaruje upravo putem te mreže, a s time se mogu složiti i brojni dućani sa ženskom odjećom koji se promoviraju tim putem.
Pinterest će se sada fokusirati na prodaju pa će u budućnosti posjetitelji moći kupovati stvari sa svake fotografije koje su identične ili slične onome što osoba nosi.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.