Kao glavni urednik HELLO! magazine Hrvatska, najvažnije licencije u Hrvatskoj u posljednjih trideset godina, imam priliku ići na razna press putovanja i otkrivati nove gradove, upoznavati nove ljude i proširivati svoje vidike. Lagao bih kad bih rekao da mi nije drago što imam tu čast i da u tome ne uživam. Znam koliko je ovo krvav posao, a uvijek je ljepše putovati svijetom kad te netko drugi vodi i pokriva ti sve troškove. Ipak, na kraju dana, svi smo ljudi od krvi i mesa.
Toyota Hrvatska nas je odvela na francusku obalu zbog testiranja novog Toyota C-HR plug in modela koji smo doživjeli u dvije it boje – narančastoj i sivoj. Kod svih putovanja, ili kako ih volimo nazivati maturalaca, uvijek se okupi raznolika ekipa i meni osobno, koji sam već 15 godina u lifestyleu, zanimljivo je upoznati kolege iz Hrvatske, ali i Europe koji se bave isključivo autoindustrijom.
Tijekom svih ovih putovanja upoznao sam divne ljude s kojima sam u redovnom kontaktu. Treba priznati da je u našem poslu networking sve, a Toyota se zbilja trudi povezati razne branše, na zadovoljstvo svih nas.
Ovaj put imali smo nikad interesantniji niz letova do ovog mediteranskog grada. Zagreb – Pariz, Pariz – Marseilles, Marseilles – Amsterdam te Amsterdam – Zagreb. Doslovno smo živjeli u avionu – kada nismo bili u automobilu. Najboljem automobilu.
Toyota je za potrebe nove aktivacije za model C-HR plug in zauzela cijeli Marseilles koji je sljedeća dva tjedna centar svijeta za Toyotu C-HR plug in. Kad kažem cijeli grad, doista mislim cijeli – od brendiranja hotela do vožnje po gradu.
Nije tajna da je Toyota poznata po automobilima koji su svojim dizajnom idealni za ljubitelje lijepih stvari, ali osim toga, svojim tehničkim performansama omogućuju sve što je potrebno za najugodniju vožnju po gradu, ali i izvan njega.
Upravo to smo imali prilike testirati dva dana u Marseillesu kada smo se upoznali s novim Toyota C-HR plug in modelom. Taj je auto dizajniran tako da se u potpunosti prilagođava kako vozaču koji je unutra, tako i okolini. Ovaj automobil itekako dobro “osluškuje” svoju okolinu te se, što je najzanimljivije, sam prilagođava vanjskim uvjetima ceste i prebacuje na razne modele vožnje. Od ponuđenih je upravo plug in najnoviji i najbolji za okolinu. Pogotovo kad govorimo o tome da je danas sve važnije da i automobili slijede primjer čuvanja okoliša. Slobodno možemo reći da je Toyota u tome pri samom vrhu u svijetu, ako ne i na samom vrhu.
Ekipa iz Toyote se zbilja potrudila da najbolje doživimo najnovije vozilo u njihovom bogatom portfelju pa su nam omogućili da auto sami isprobamo i to baš na ulicama ovog grada. Svatko od nas je dobio svoje vozilo i imao je priliku slijediti dvije velike rute koje je ekipa pažljivo postavila za nas.
Tijekom same vožnje, ekipa iz Toyote točke na koje moramo doći je pažljivo birala tako da najbolje doživimo grad, ali i ono najvažnije, samo vozilo zbog kojeg smo se i okupili. Zanimljivo je bilo gledati kako se na ekranu najnovijeg Toyota C-HR mijenjaju načini vožnje te je automobil sam od sebe, ovisno o tome gdje se nalazimo, prilagođavao načine vožnje tj. prebacivao u eko-struja itd. U svakom trenutku znali smo u kakvim uvjetima vozimo, a auto posebno prilagodi ispuštanje plinova u dijelovima grada koji su s niskom emisijom zagađenja zraka. Automobil doslovno sve radi za vas, na vama je samo da sjednete, vozite i uživate.
“U dvije prekrasne rute istinski smo imali priliku doživjeti najnoviji Toyota C-HR plug in model u svoj njegovoj raskoši.”
Ono što prvo moram istaknuti je nevjerojatan ekran i postavke GPS-a. Vjerujem da će ekipa još raditi na tome te unijeti mnogobrojne promjene tj. ispravke u samom sustavu GPS-a, iako bi najbolje bilo da integriraju Google ili Apple sustave, ali mapa koja je pred vama, upute kako voziti te slike koje će vam maksimalno olakšati vožnju su nevjerojatni. Priznajem da nisam neki stručnjak za automobile, ali ovako konfiguriran GPS još nisam vidio. Sustav se i u najzapetljanijim situacijama te najnezgodnijim cestama vrlo lijepo prilagođava te vam uz standardnu mapu izbacuje još jednu manju, posebnu da vas uputi kuda morate ići.
Toyota C-HR je dizajniran kao automobil koji će zasigurno opravdati sva vaša očekivanja i pružiti vam sve ono što trebate. Za muškarce je idealan jer je vrlo stabilan na cesti te u zavoje ulazi bez greške, dok će za nježniji spol biti elegantan i lijep te izvrstan za pravu gradsku vožnju.
Mi svoje oduševljenje ne krijemo, a kroz naše fotografije pogledajte kamo nas je to najnoviji Toyota C-HR model doveo i što nam je sve otkrio.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Neki još uvijek odbijaju prihvatiti, ali jesenske obaveze vratile su nas u užurbanu dnevnu rutinu! S prvim danima kalendarske jeseni ubrzali smo tempo, a uz novog pametnog pomoćnika poput najtanjeg preklopnog telefona na tržištu, HONOR Magic V5, multitasking i praćenje natrpanog dnevnog rasporeda znatno je lakše. Pokretan umjetnom inteligencijom i Googleovim asistentom Gemini, ovaj pametni telefon već je omiljeni gadget mnogima, pa tako i svestranoj Minei.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.