Uz bljesak sunčevih zraka odbijenih od snježnih vrhova Alpa, svjetlucanje kristalno čistih jezerskih voda i miris svježeg planinskog zraka, dolazi nam najnovija IZAKOVA denim kolekcija pod imenom „Memoriae“. Ova kolekcija ne samo da oživljava duh trapera, već i vodi na putovanje kroz sjećanja prožeta elegancijom i ljepotom planinskog resorta St. Moritz u Švicarskoj.
Svaka kreacija u ovoj kolekciji nosi u sebi dio te vječnosti koja obilježava traper. Denim je ne samo tkanina, već i svjedok vremena, a u „Memoriae“ kolekciji postaje simbol trajnosti i ljepote sjećanja, simbol vječne elegancije i slobode. Svojom čvrstoćom i izdržljivošću, denim ne samo da odražava stil, već i priča priče. Izabravši denim kao materijal za ovu kolekciju, brend je poslao snažnu poruku o vječnosti, izdržljivosti i autentičnosti. Prepoznatljiv kao materijal koji ne blijedi s godinama, već postaje sve bogatiji i šarmantniji, baš kao i sjećanja koja čuva u svom vlaknu. Ova kolekcija nije samo odjeća, već priča koja se isprepliće s emocijama, doživljajima i trenucima koji su obilježili život osnivačice brenda Izabel Kovačić.
St. Moritz, prekrasno i luksuzno skijalište u srcu Švicarskih Alpa, nije slučajno odabrano za prezentaciju ove kolekcije. To je mjesto koje nosi one prve emocije za osnivačicu, jer je upravo ovdje provela djetinjstvo.
Kroz svoj brend, Izabel nije samo stvorila odjeću, već je stvorila platformu za izražavanje priča, emocija i sjećanja. Brend IZAKOVA lansiran je u prosincu 2023. i već sad je miljenik ženske populacije. „Memoriae“ denim kolekcija predstavlja spoj vječnosti i prvih koraka koje je osnivačica brenda, Izabel započela u gradiću Chur, smještenom podno alpskih planinskih lanaca. Uz svoju najveću inspiraciju i podršku sestre Ivane, s kojom je 2015. pokrenula dječji brend organske odjeće lunilou, Izabel je kroz ovu kolekciju spojila svoju strast prema modi s dubokim sjećanjima i iskustvima koje je započela u ovom malenom mjestu.
Svaki kadar kampanje nosi u sebi atmosferu tog magičnog mjesta, dok se svaki komad odjeće uklapa u priču koja govori o sjećanjima, ljepoti i vječnosti. Kolekcija, koju prati materijal trapera, pokrila je beskompromisni stil žena koje njeguju kvalitetu prije kvantitete i vjeruju kako se isplati uložiti u dobar komad koji postaje „vintage“ i prenosiv je generacijama. Tako je u „Memoriae“ denim kolekciji prisutno od hlača, suknje, haljine, sakoa i jakne, do denim „accessories“ kao neophodnih dnevnih detalja.
“Memoriae” denim kolekcija nije samo modni izričaj, već poziv na putovanje kroz prošlost, kroz sjećanja i emocije. Kroz svaki komad odjeće, osjeća se dodir vječnosti i ljepote koja se krije u sjećanjima, dok se istovremeno nudi elegancija i udobnost materijala trapera.
Već skoro deset godina od kako se rodila njihova želja za promjenama u svijetu mode, Izabel i njezina sestra Ivana s ljubavlju i strašću vode brend lunilou koji je postao simbol, ne samo u našoj regiji, već i izvan nje.
Njihova predanost održivosti nije samo poslovni moto, već duboko ukorijenjena vrijednost koja inspirira i pokreće ljude diljem svijeta.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.