Najveći regionalni modni događaj do usijanja dovela je kraljica estrade Severina
Stil, glamur, atmosfera ispunjena emocijama i veličanstveni nastupi riječi su koje najbolje opisuju spektakl u režiji regionalnog modnog multibrend koncepta Fashion&Friends koji je sinoć zavladao Zagrebom, a koji je obilježila najveća regionalna zvijezda Severina.
Večer u znaku svjetske mode mnoge je podsjetila na odvažne, urbane i cool modne kombinacije koje godinama upotpunjuju, kako regionalnu tako i hrvatsku modnu scenu. Osnovan 2007. godine, Fashion&Friends se tokom godina razvio u vodeći regionalni multibrend koncept s više od 30 maloprodajnih objekata u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sjevernoj Makedoniji i Albaniji.
Severina je oduševila sve goste tvrtke Fashion & Friends
Od samog nastanka, Fashion&Friends nudi puno više od same kupovine. Nezaobilazna modna adresa za osobe sa stilom pruža potpuni užitak u shoppingu, jednak onom koji bi potrošači iskusili u prodavaonicama nekih od svjetskih metropola. A upravo brendovi poput Diesel, Replay,HUGO, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Guess, Steve Madden, Versace Jeans, Love Moschino i mnogih drugih dio su modne priče Fashion Company grupacije koju s veseljem očekujemo.
Stilska simbioza nezamisliva je bez umjetnosti, a upravo glazbene zvijezde poput Severine i Igora Panića, poznatijeg pod pseudonimom Nucci dali su ovom modnom spektaklu posebnu notu.
Fashion & Friends tvrtka pozvala je sve koji nešto znače u regiji
Ambasador Fashion&Friends brenda Severina već godinama oblikuje trendove, ne samo na glazbenom nebu, već je inspiracija mnogima svojim autentičnim modnim stilom što je rezultiralo Fashion&Friends suradnjom mnogih prijašnji, ali i narednih modnih sezona. Ovaj poseban događaj bio je svojevrsna modna pista nadolazećih proljetnih trendova budući da su mnogi uzvanici za svoje outfite odabrali upravo najnovije komade iz kolekcija Fashion&Friends brendova.
Tijekom proteklih 17 godina, Fashion&Friends postao je prepoznatljiv po modnim događanjima koja pomiču granice inovativnosti i kreativnosti, bez jasne razlike gdje prestaje moda, a počinje umjetnost. Sve neodoljive brendove i još mnogo više pronađite na jednom mjestu u FASHION&FRIENDS trgovinama i online putem fashionandfriends.com kao i u istoimenoj aplikaciji.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.