HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Barcaffè, sinonim za vrhunsku kavu, predstavio je novu inspirativnu marketinšku kampanju pod nazivom “Najveća blaga čuvamo u srcu i malim kutijama“. Ovom kampanjom brand naglašava važnost pozitivnog utjecaja i širenja sreće u svakodnevnom životu.

Nova komunikacijska platforma donosi osvježenje glavne poruke Barcaffea, pozivajući nas da prigrlimo optimističan pogled na svijet. Svaka šalica Barcaffè kave postaje tako više od običnog napitka i rađa iskru koja pokreće pravi lanac pozitivnih reakcija, poput domino efekta čiste pozitive. Srž ove kampanje leži u jednostavnoj, ali snažnoj ideji – sreća je zarazna. Kroz inspirativnu priču o majci i djetetu Barcaffè pokazuje utjecaj sreće koju jedna osoba može prenijeti na drugu.

Emotivna priča o majci i djetetu 

U središtu kampanje je priča o majci i djetetu. Dijete je nadahnuto silnim ushićenjem svoje majke dok ispija Barcaffè kavu. Majčina sreća i zadovoljstvo, koju predstavlja kutija s kavom, prenosi se na dijete, koje počinje skupljati svoja „zrnca sreće“ – igračke, sitnice i predmete koje pronalazi u prirodi, a potom sprema u svoju, sličnu kutiju. Priča prikazuje kako sreća može biti zarazna, a upravo Barcaffè ima ključnu ulogu u širenju radosti.

“Kampanja ima za cilj, prije svega, komunicirati ono što motivira Barcaffè kao brand već više od pola stoljeća: misiju da ponudi najbolju kavu i učini ljude sretnima“, rekla je Jelena Milinković voditeljica marketinga za razvoj kategorije svježe mljevene kave Barcaffea. „Kroz ovu kampanju želimo podijeliti emotivnu priču o obiteljskoj sreći i važnosti malih životnih radosti. Naša nova limena kutija za kavu simbolizira čuvanje tih dragocjenih trenutaka. Ovo je naš način da pokažemo predanost brenda u obogaćivanju života potrošača i radujemo se što ćemo zajedno s njima stvarati sretne trenutke i čuvati ih u srcima i malim kutijama“, opisala je kampanju Milinković. 

Novi dizajn Barcaffe limene kutije za kavu 

U sklopu kampanje, Barcaffè je predstavio i novi dizajn svoje poznate limene kutije za kavu. Osim što je namijenjena za pohranu kave, ova kutija tradicionalno služi i za čuvanje slatkiša, igračaka te dragocjenih uspomena. Kutija je simbol čuvanja vrijednih trenutaka sreće i zadovoljstva, predstavljajući sve što nam je dragocjeno i što nas čini sretnima. Barcaffè komunicira svoju posvećenost obogaćivanju života, pozivajući kupce da kutiju ispune vlastitim izvorima radosti i sreće. Baš kao u priči o djetetu i majci koja poručuje: „Najveća blaga čuvamo u srcu i malim kutijama“.

Kreativnu ideju kampanje osmislila je agencija Herman & partneri iz Ljubljane, na čelu s kreativnom direktoricom Katjom Petrin Dornik, uz redateljski potpis Miroslava Miše Terzića i poruku kako šalica bezvremenske Barcaffè kave može pokrenuti iskru čiste sreće. Kampanja je počela 4. ožujka i trajat će do sredine svibnja, a uključuje različite formate: digitalne formate i video formate od 40, 32 i 17 sekundi. 40-sekundni spot možete pogledati ovdje. 


druge vijesti

jana nails

Želiš trenutačni glam efekt? Ovo su proizvodi koji će te osvojiti na prvi pogled

Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.

Beauty News

05 prosinca 2025

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025