Domaći modni brand ima iconic torbicu koju svaka žena želi
Mala elegantna torbica modni je dodatak kojeg čuvamo baš kao malu crnu haljinu i koja je obavezni dio garderobe. Poznatija kao shoulder bag, idealna za dnevne ali i večernje kombinacije, dolazi u svim oblicima, materijalima i uzorcima, no, nova kolekcija torbica ELFS ove sezone donosi najpopularniji model.
Od torbice očekujemo da je lijepa, neprimjetna i da istovremeno odjeći da finalni zaokruženi elegantni look te ono najvažnije, da u nju stanu mobitel, novčanik i osnovni make-up poput rumenila ili ruža. Upravo zato su ELFS-i u ovoj kolekciji predstavili idealan oblik torbice koji može funkcionirati i za večernji izlazak, ali i kao dnevna torbica, ovisno koju veličinu izaberete. Najmanji model, torbica nešto malo veća od novčanika, izrađena je od elegantne lakirane prirodne kože, savršeno ide uz haljine i kapute kad je sve što u njoj trebate ruž, mobitel i kartica. Klasičan model ukrašen prepoznatljivim ELFS srcem čini ju one-time modelom koji sad već ima iconic status među torbicama, jer malu crnu torbicu jednostavno morate imati. Ono što ju čini elegantnom i luksuznom, je lanac u boji zlata zahvaljujući kojem ju možete neprimjetno nositi i preko ramena.
Druga veličina istog modela je malo veća torbica za one žene koje vole eleganciju i u dnevnim poslovnim kombinacijama. Savršene veličine, dovoljno mala da je šarmantna i dovoljno velika za većinu svakodnevnih potrepština, ova je torbica must have sezone. Kad radni dan završi na afterwork koktelu, večeri ili partyju, najbolje je imati torbicu koja govori da ste „spremni za izlazak“. Dress code ponekad i ne morate strogo ispoštovati, ali s pravom torbicom uvijek se osjećate dovoljno sređeni i elegantni. Ova ELFS torbica već je osvojila srca poznatih obožavateljica branda, a osim efektne i kvalitetne prirodne kože dolazi i u izvedbi od kroko kože. Posebno je zanimljiv model izrađen od takozvane vintage kože, koja je posljednjih sezona jedan od omiljenih trendova street style ikona na tjednima mode. Ako želite biti spremni za dnevni modni event i svom casual outfitu dodati malo vibrantnog, ovaj je model torbice najbolji izbor. U posebnoj prljavo pink boji slaže se uz business ali i jeans kreacije.
„Naše su torbice jedan od naših najprepoznatljivijih artikala i zaista smo ponosni na to. Naše klijentice nerijetko imaju isti model u više boja ili veličina i sa svakom novom kolekcijom trudimo se obogatiti ovaj komad. Bilo da ste u jeansu, odijelu ili haljini, dobra torbica perfektnog kroja i precizne fine izrade daje sofisticiran dojam odjevnoj kombinaciji i podiže outfit na sasvim novu razinu. Naše su torbice baš to, komad koji je dovoljan za elegantan i profinjeni stil“, kažu dizajneri branda Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić.
Nova je kolekcija torbica već stigla u ELFS dućane u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Opatiji, Dubrovniku i Hvaru, a možete ih pronaći i na webshopu www.elfs.hr
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.