Možemo potvrditi: Pripremite listove, ove hlače bit će ultimativan hit na proljeće
Vježbe istezanja, pilates, depilacija, dobar losion za tijelo i kapi za samotamnjenje svakako će vam dobro doći ako želite nositi ovakve hlače i izgledati poput chic djevojke sa street style fotografija.
04 ožujka 2024
PROFIMEDIA
04 ožujka 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Glamurozne polaznice ovosezonskih Tjedana mode u Parizu, Copenhagenu i Milanu potvrdile su ono o čemu se šuškalo već mjesecima. Capri hlačevraćaju se na scenu i to nakon dugog izbivanja. Bile su slavne u pedesetima i šezdesetima pa zatim u dvijetisućitima, a sada ćemo ih obožavati i u 2024. godini. Ovaj put neće biti rezervirane samo za toplije dane, već će ih trendi djevojke kombinirati i uz outfite za prijelazno razdoblje, baš kao što su to demonstrirale djevojke na brojnim street style fotografijama iz modnih prijestolnica diljem svijeta.
Capri hlače vraćaju se na velika vrata
Capri hlače prošle godine već smo vidjeli na modnim revijama modnih brendova Jacquemus, Prada, Tory Burch, Phillip Lim, Mirror Palais i Sandy Liang, a prva ih je među it-djevojkama isfurala Bella Hadid.
Crna boja najsigurniji je izbor, a u ljetnim mjesecima ulice će sigurno preplaviti i bijele capri hlače koje izgledaju atraktivno u spoju s majicama i topovima neutralnih, ali i vibrantnih boja.
Kako nositi capri hlače u 2024. godini?
Capri hlače u stranim dućanima pronaći ćete i pod nazivom “pedal pushers”, a možete ih nositi kako god poželite.
Važno je paziti na proporcije jer capri hlače vizualno krate noge pa pokušajte izduljiti figuru topovima koji padaju, duljim jaknama ili košuljama koje raskopčane možete nositi preko topova.
Visoke potpetice ili platforme oduvijek su se nosile uz ovakve hlače, a ako ih namjeravate nositi uz popularne balerinke, birajte duljinu hlača koja će laskati vašim listovima i uz cipele ravnih potplata.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.