Cropp je streetwear brand za sve one koji se ne boje biti ono što jesu. Inspiriran svijetom glazbe, umjetnosti i sporta, brand stvara odvažnu odjeću, obuću i dodatke za žene i muškarce. Cropp je baš poput svojih kupaca – odvažan, beskompromisan i 100% autentičan. On stvara zajednicu strastvenih ljudi koji se žele izraziti kroz svoju odjeću. Ukorijenjen u svojoj gotovo dvadesetogodišnjoj povijesti, brend kreativno kombinira ulični stil, moderne inspiracije i lokalni identitet.
Ulična kultura
Cropp je oduvijek bio povezan s uličnom odjećom, od početka je redefinirao uličnu modu i jedinstveni, mladenački stil. To je brand koji nije nalik nijednom drugom. On nikada ne miruje – Cropp želi pratiti mlade u svakom aspektu njihove svakodnevice.
CROPP
#CroppCommunity
Kreativna i izražajna – to je Cropp zajednica. Brand stvara prostor u kojem svatko može biti 100% svoj. Kroz raznolike kolekcije kupcima daje mogućnost stvaranja i izražavanja svog jedinstvenog stila.
CROPP
Naša filozofija – Za aktivne ljude i entuzijaste
Nije riječ o odjeći, nego o ljudima i onome što rade. Ovaj brend inspiraciju traži u svijetu umjetnosti, glazbe i sporta. Skateboarding po gradu s ekipom ili plesanje u udobnosti vlastite sobe – Cropp podržava sve strasti i pokazuje da je svaki način da se izrazite vrijedan. Cropp vas ohrabruje i potiče da nikada ne stanete samo na jednom mjestu, već da neprestano otkrivate nove stvari i razbijate uobičajene obrasce.
CROPP
DARUJEMO:
HELLO! Croatia x CROPP Osvojite poklon bon od 130,00€ / 979,49 kn + besplatnu dostavu
Podijelite link ovog teksta na vašem Facebook profilu, obavezna opcija PUBLIC/JAVNO,
Ispod Facebook objave ovog teksta tagirajte tri osobe s kojima želite ići u shopping
NAGRADA: Pet sretnih dobitnika/ca odabrat će redakcija i iznenaditi ih poklon bonom od 130,00 € s besplatnom dostavom. Bon je iskoristiv do 30. 6. 2023.
DOBITNICI – 31.5.2023.
Anita Plahinek-Jurišić
Lea Prpić
Mario Plavooky Aga
Branka Majer
Pehak Igor
Sretni dobitnici bit će objavljeni unutar ovog teksta, a moraju se javiti u roku od 3 radna dana nakon objave u inbox naše FB ili IG stranice radi dogovora o preuzimanju nagrade. Poklon bon moguće je iskoristiti u roku od mjesec dana samo putem službene internet stranice www.cropp.com/hr/hr
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.