Punih 25 godina BEAUTY&HAIR EXPO ZAGREB okuplja regionalne predvodnike i sve zaljubljenike u beauty industriju. Kao poklon za sve žene, ove godine počinje na simbolični datum 08. 03. – Dan žena, i traje do nedjelje 10. ožujka na Zagrebačkom velesajmu.
Jubilarni trodnevni beauty događaj okupit će renomirane domaće i inozemne brandove i izlagače iz svijeta ljepote i zdravlja vodećih u svojim područjima. Posvećen je različitim segmentima ljepote: make up-u, frizerstvu, nail dizajnu, aparaturnoj i preparativnoj kozmetici, dermatologiji, modnim dodacima,..
Svojom tematikom sajam je namijenjen profesionalcima ali i širokoj publici. Posjetitelji će imati priliku pronaći svoju formulu za proljetni makeover iz bogate izložbene ponude na sajmu i odabrati najbolje za sebe. Mnoštvo kozmetičkih proizvoda i usluga, modni dodaci te opuštanje na mnogobrojnim tretmanima bit će još pristupačniji uz najavljene prigodne sajamske popuste i besplatne savjete prisutnih stručnjaka.
Potražnja za ekološkom kozmetikom postaje jedan od prvih zahtjeva tržišta. Na sajmu ćete pronaći vrhunsku ekološku profesionalnu kozmetiku, a izlagači najavljuju revolucionarnu inovaciju u pomlađivanju i regeneraciji kože. Potražite profesionalne i maloprodajne linije vrhunskih aparata za kozmetičke tretmane, sterilizaciju, nail dizajn, preparate za profesionalne tretmane njege lica i tijela, novitete korištenja šećerne paste, sve za obrve, luksuzne linije svijeća i parfema te opremu za frizerstvo.
Za one željne usavršavanja organiziran je Look&learn seminar na kojem se mogu upoznati s tehnikom trajne šminke uz demonstraciju na modelu. Kombinacija visoke tehnologije i fitnessa danas je ultimativni hit, stoga očekujte aerobni trening s vakuumom i infracrvenom tehnologijom.
Uz izložbeni program, najavljujemo stručan i zanimljiv popratni program. Izdvajamo događanje Majstori ljepote – Dani frizera i kozmetičara HOK-a u organizaciji Ceha frizera i kozmetičara Hrvatske obrtničke komore u suradnji sa Zagrebačkim velesajmom. Posebno atraktivan dio programa bit će show i ekskluzivna stručna radionica koju će voditi Farrukh Shamuratov, međunarodno poznati i priznati frizer, stilist i vizažist dok će Pei Wang, višestruko nagrađivana profesionalka za medicinsku kozmetiku iz Kine prenijeti svoj know-how o tajnama tradicionalne kineske masaže.
U sklopu višednevnog događanja održat će se Državno prvenstvo frizera i kozmetičara, ali i natjecanja za učenike strukovnih škola te niz zanimljivih panela i rasprava – programi koji će privući najbolje domaće talente iz frizerskog i kozmetičkog svijeta, pružajući im priliku da pokažu svoje vještine i kreativnost.
Najavljujemo i novi modni event u sklopu Beauty sajma – FASH concept koji će okupiti brojne dizajnere i njihove vlastite proizvode iz područja mode, modnih dodataka i dekoracija za dom. Ljubitelji originalnog hrvatskog dizajna imat će priliku razgledati i kupiti visokokvalitetne modne proizvode.
Nagradna igra
Najsretniji među vama, uz kupljenu ulaznicu, imat će priliku osvojiti vrijedne nagrade naših izlagača. Zato vas pozivamo na „najljepšu priču“ Zagrebačkog velesajma, beauty eventa koji se ne propušta, i koji istovremeno slavi ljepotu i donosi nove, inspirativne trendove.
Online ulaznice
Cijena jednodnevne ulaznice je 5 eura, dok za sve dane iznosi 12 eura, a možete ih kupiti i ONLINE na ulaznice.hr
Za više informacija pratite www.zv.hr i društvene mreže Zagrebačkog velesajma.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.