One&Only Portonovi ovoga proljeća priprema elegantan uskršnji program
Smješten u šarmantnom mediteranskom naselju Portonovi na manje od sat vremena vožnje od dubrovačke zračne luke, One&Only Portonovi najavljuje primamljiv program proslave Uskrsa.
Ovo je sjajna prilika za uživanje u najluksuznijem resortu na Jadranu, bilo da želite odmor s vašim najdražima, prijateljima ili sami. Iskoristite posebnu ponudu Adriatic getaway kojom domaći gosti ostvaruju popust na smještaj u resortu.
Za gurmane
U središtu svakog One&Only iskustva je gastronomija. Ovoga proljeća svi restorani resorta otvaraju svoja vrata tako da ćete Uskrs moći proslaviti uz tradicionalan doručak, čaroban pogled i svečanu atmosferu restorana La Veranda s kompletnim menijem po cijeni od 100 eura po osobi, odnosno 140 eura uz alkoholna i bezalkoholna pića.
Ne propustite birane japanske delicije restorana Tapasake, ručak u elegantnom restoranu na plaži Sabia ili atmosferičnu večer uz koktel, tapas i kamin bara Caminetti. Tijekom dana zasladite se gurmanskim iznenađenjima u u lobiju hotela.
Igre i zabava
U čast najšarenijem godišnjem dobu, livada resorta pretvara se u igraonicu na otvorenom za sve generacije, s divovskim šahom, boćalištem i drugim iznenađenjima. Opustite se uz druženje, igru i stvaranje zajedničkih uspomena.
Što je Uskrs bez potrage za jajima? Ona u One&Only Portonovi, u nedjelju 31. ožujka poslije doručka, od 10-12, je posebno uzbudljiva: vaša djeca imat će priliku istražiti cijeli resort u potrazi za uskršnjim jajima.
Istovremeno, naše tradicionalno drveno jaje smješteno usred prirodne kulise planina i mora, je savršeno mjesto za slike koje će ostati trajna uspomena na vaš prekrasni uskršnji vikend.
Najbolji wellness u regiji
Chenot Espace jedne od najpoznatijih švicarskih wellness programa idealno je mjesto za proljetnu brigu o vašem tijelu. Započnite jutro sa satom joge uživajući u opuštajućem okruženju ili se razbudite uz vježbu na otvorenom ili u našoj teretani ispunjenoj svjetlom i pogledom na bokokotorski zalijev.
Naši najmlađi gosti
Kako bi cijela obitelj mogla uživati i opustiti se tijekom boravka u One&Only Portonovi, za naše najmlađe goste pripremili smo poseban uskršnji program, s likovnim aktivnostima, potragom za uskršnjim zečićima, bojanjem lica, filmskim večerima i ostalim veselim aktivnostima.
Portonovi
Jedini ultra-luksuzni resort na Jadranu smješten je u naselju Portonovi. Elegantna šetnica s jednom od najljepših marina na Jadranu tijekom cijele godine je omiljena destinacija, s buticima, galerijama i restoranima te posebnim sezonskim programom.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.