Prvo izdanje StART UP Zagreb powered by Coca Cola – prvog tehnološkog festivala koji kroz niz lifestyle događanja tijekom četiri festivalska dana predstavlja umjetnost kroz suvremene digitalne tehnologije, održat će se u Zagrebu od 24.-27.05.2023. godine. Na samom početku, u fantastičnom prostoru galerije Francuskog instituta, bit će otvorena izložba suvremenog hrvatskog gaminga i NFT digitalnog dizajna te animacija. Građani i gosti Zagreba imat će priliku vidjeti radove 7 progresivnih suvremenih umjetnika i studija koji Hrvatsku pozicioniraju na svjetskoj karti umjetnosti i tehnologije.
Softverske tvrtke i studija: Gamepires, Uptown Records, Pine Studio, KodaDot, Under The Stairs, Michaelangelo Labs i Josip Vlah izložit će svoje radove i barem na kratko posjetiteljima omogućiti da zakorače u svijet gaminga, NFT-a i moderne tehnologije. Osim toga, tijekom trajanja izložbe posjetitelji će imati priliku, u Indie expo kutku, testirati dvije vrhunske videoigre koje su nastale u Hrvatskoj, a iza kojih stoje razvojne gaming tvrtke Reroot i Game Chuck. Izložba i Indie Expo bit će otvoreni za sve posjetitelje od 25. do 27. svibnja 2023. godine.
U sklopu projekta Game Changer, 25.05.2023., po prvi puta dodijelit će se nagrade najnaprednijim hrvatskim tvrtkama i pojedincima koji svojim radom inspiriraju i donose rast hrvatskom tehnološkom sektoru. U prvoj godini Game changer nagrade dodjeljuju se u sljedećim kategorijama: NFT Spotlight of the Year, Gaming Racket of the Year, Streamer of the Year, Eco Tech Startup of the Year, Fintech Startup of the Year, E-Commerce Transfromation of the Year, Women’s Equality Leader, Esport Gg Award, Activist Against Cyberbullying, Ai Changer Of The Year, Gaming Animation of the Year, Blockchain Services Startup of the Year. Na samom kraju bit će dodijeljena i posebna godišnja nagrada Baby Unicorn 2023. tvrtki za koju se očekuje da će postati sljedeći jednorog.
Subota, 27. svibnja, rezervirana je za prvi NFT fashion show of na kojem će se predstaviti radovi Tribute Branda – jednog od najvažnijih svjetskih modnih i tehnoloških studija, baziranog u Hrvatskoj. Po prvi puta, u srcu urbanog ritma, na Zagrebačkoj špici, posjetitelji će imati priliku zakoračiti u iskustvo cyber mode. Tijekom četiri festivalska dana posjetitelje prvog festivala StART UP Zagreb powered by Coca Cola, očekuju i Digital paint jam, Work shop i još mnogo toga.
Iza ovog projekta stoji platforma Game changer – organizator prve poslovne konferencije iz područja gaminga koja je premijerno održana u prosincu prošle godine, na kojoj su posjetitelji imali priliku pogledati najnovije tehnološke trendove u poljima AI, WEB3, Ecommerce i Cyber sigurnosti kroz kut gaminga. U samo jednom danu, s više od 750 posjetitelja, više od 80 govornika predstavili su svoje vizije trendova koji će preoblikovati svijet kakav poznajemo. Game Changer konferencija se pozicionirala kao jedno od vodećih tehnoloških okupljanja u CEE regiji.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.