Kako postati modna ikona: Zendaya odjenula slavnu robotsku kreaciju Thierryja Muglera
Mlada glumica odjenula je kostim koji će na prvu prepoznati svi obožavatelji visoke mode - fantastičnu kreaciju Thierryja Muglera iz 1995. godine.
16 veljače 2024
GETTY
16 veljače 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Dame i gospodo, jedna i jedina Zendaya! Baš kad smo pomislili kako je nadmašila sve svoje outfite s crvenih tepiha u bijeloj haljini s potpisom Alaia koju je odjenula za presicu filma “Dune: Part Two” u Parizu, mlada glumica uspjela je svoju modnu igru podići na sljedeći nivo – u kultnoj kreaciji koju će na prvu prepoznati svaki poznavatelj visoke avangardne mode. Zendaya u kreaciji Thierry Mugler osvanula je u Londonu, rame uz rame s kolegama iz nastavka hit filma “Dune”, a glavni glumac Timothee Chalamet stilski ju je popratio srebrnim hlačama.
Zašto Zendaya u kreaciji Thierry Mugler ruši internet?
Nevjerojatna kreacija inspirirana robotima pod nazivom Fembot, odnosno Žena Robot u slobodnom prijevodu, po prvi je put viđena na modnoj reviji danas pokojnog modnog genijalca Thierryja Muglera 1995. godine.
Haute couture revija Thierryja Muglera kojom je slavni francuski dizajner počastio 1995. godine, ostala je zapamćena kao jedna od najspektakularnijih revija svih vremena, a na njoj je uz kreaciju pod nazivom Maschinenmensch predstavljena i provokativna haljina sa srcolikim otvorom na guzi, još jedan robotski kostim koji je u spotu Sweet Dreams godinama kasnije nosila Beyonce, kao i haljina inspirirana Botticellijevom Venerom, koju je Cardi B 2019. odjenula za dodjelu Grammyja.
Pistu su na samom kraju revije preuzeli go-go plesači.
Zendaya u kreaciji Thierry Mugler još se jednom dokazala kao glumica za koju nema granica
Uz pohvale filmskih i modnih kritičara, Zendaya u kreaciji Thierry Mugler pod nazivom Maschinenmensch još je jednom pokazala kako ima stav i figuru da sa stilom odjene što god poželi, čak i kad je riječ o kultnoj kreaciji koja otkriva stražnjicu.
Stilist lijepe Zendaye, Law Roche, ovu je kreaciju upotpunio wet look frizurom s punđom i šiškama u stilu devedesetih te make up lookom s naglašenim obrvama, sjenilom u zemljanim tonovima i sjajilom boje breskve.
Zendaya se kasnije presvukla u elegantnu crnu maksi haljinu, također s potpisom modne kuće Mugler.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.