Novi veliki jukebox za nekoliko će nas tjedana dočekati u najbrže rastućem zagrebačkom kvartu. Boogie Lab priča nastavlja se u Arena Centru. Šuškanja o novom Boogieju u Zagrebu već neko vrijeme kolaju gradom, a sada je jasno da ćemo u gastro priči uživati i u najposjećenijem hrvatskom centru te destinaciji koja dočekuje goste na zapadnom ulasku u grad. Boogie ostaje vjeran svom stilu, no novi zagrebački oduševit će nas na prvu.
”Mjesto koje pušta najbolju hranu i kuha dobru glazbu” – slogan kreativne mlade ekipe iz Boogie Laba bio je inspiracija arhitektici Miji Petričević da dizajn proizvodnog pogona napravi u obliku velikog juboxa. To je jedan od detalja koji ćete na proljeće moći vidjeti u jednom od najbrže rastućih kvartova u Zagrebu.
„Osnovni koncept dizajna prostora, materijali i tonovi postavljani su u prvom lokalu u Parku Kneževa. Pomno razmišljajući i želeći poboljšati dosadašnje uratke dali smo si zadatak da u svaki sljedeći unosimo dodatne inovacije, koje se nadovezuju na postojeći, ali ga nadograđuju. Svaka lokacija svojom kvadraturom, gabaritima, tehničkim zahtjevima nalaže određene prilagodbe koje smo mi prihvatili kao izazov!“ – otkriva arhitektica Mia Petričević iz Studia Bunker.
Druga verzija Boogie Laba prilagođena je ovom frekventnom mjestu prizemnog dijela Arena Centra. Ona je centar Laništa, kvarta koji se brzo razvija, koji ima puno mladih ljudi i obitelji željnih novih ponuda svih sadržaja. Vide kao izazov večernju “moonlight” vibru, ali vjeruju da će mnoge iznenaditi prilagodbom prostora u večernjem set-up-u kao i različitim programima. Ponuda hrane i pića bit će nešto izmijenjena u odnosu na Park kneževa, ali sve ostalo će biti isto. Iz Boogieja se nadaju još i bolje jer i oni uče svaki dan.
Na 250 m2 unutrašnjeg prostora te 200 m2 terase očekuje nas nova Boogie revolucija. „Prostor pripreme proizvoda, pozicioniran na samom ulazu u novi lokal, podsjeća na veliki jukebox, kreativnu mašinu cijele priče. Centralni prostor naglašen je kružnim stolom, koji je možda najvedrija i najzabavnija točka prostora, a dodatnu atraktivnost daje stropno kružno ogledalo promjera 4 m. Još jedna velika promjena su podne obloge koje ostavljamo kao iznenađenje. Boogie koncept je nepresušan izvor inspiracije, a naše palete materijala i boja se samo šire kako otkrivamo nove zanimljive teksture i tonove.“ – dodaje Mia Petričević i zaključuje: „Svakako je to jedan od rijetkih projekata čija je realizacija bolja od vizualizacija i ja se kao i svi čitatelji njoj jako veselim!“
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.