Po preporuci Beyonce: U Zigmanovoj haljini na dodjeli Grammyja zablistala još jedna zvijezda
Čini se da sve zvijezde žele haljinu s potpisom Juraja Zigmana, nakon što je poznati hrvatski dizajner za nastup na turneji odjenuo jednu i jedinu Beyonce.
05 veljače 2024
GETTY
05 veljače 202410:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jučer je u Los Angelesu održana 66. dodjela nagrada Grammy, koja nije prošla bez glamura s hrvatskim potpisom. Za jednu od najvažnijih večeri u godini za vodeće glazbenike, ali i brojne celebrityje s A-liste, brojne slavne dame itekako su se potrudile, a jedna je poznata pjevačica na crvenom tepihu privukla je pažnju posebnom crnom toaletom koju je dizajnirao hrvatski dizajner Juraj Zigman. Jordin Sparks u haljini Zigman izgledala je uistinu fantastično, a stigla je u pratnji supruga, manekena Dana Isaiaha, s kojim je u braku od 2017. godine.
Pogledajte fantastičnu haljinu koju je za lijepu američku zvijezdu osmislio naš poznati dizajner iz Rijeke!
Jordin Sparks u haljini Zigman zablistala nakon Beyonce
Juraj Zigman na popisu poznatih osoba koje su nosile njegove kreacije ima uistinu impresivna imena, a najpoznatije je, naravno, pjevačica Beyonce, koja je na turneji Renaissance, kojom je prošle godine oduševila svijet, odjenula njegov atraktivan srebrni kostim, a zatim i nevjerojatnu crnu haljinu.
Takva preporuka jedne i jedineBeyonce, Juraja Zigmana još je više istaknula na stranoj celebrity sceni pa je tako njegova kreacija zablistala i na ovogodišnjoj dodjeli nagrada Grammy.
34-godišnja američka zvijezda Jordin Sparks, čija je pjesma “Love Me Like I Am”, bila nominirana za najbolju suvremenu duhovnu pjesmu, na crveni je tepih stigla u dugačkoj crnoj haljini sa zanimljivim detaljima na vratu, “prorezom ključanicom” na dekolteu te prepoznatljivim srednjim dijelom u obliku korzeta, koji je svojevrsni zaštitni znak Juraja Zigmana.
Uz haljinu koja se presijavala u kombinaciji ljubičaste, plave i crvene boje stigla je i promjena frizure i šminke, odnosno perika u obliku kratkog boba i ljubičasto sjenilo na očima.
Kultni brend nakita Borboleta predstavio je najnoviju kampanju za ekskluzivnu Atelier kolekciju. U glavnoj ulozi je mlada glazbenica i trendsetterica Nika Turković. Ovo je prvi put da se na hrvatskom tržištu pojavljuje kolekcija luksuznog niche artisan nakita koji karakterizira umjetnička preciznost obrade plemenitih materijala kao što su zlato, dijamanti, biseri i drago kamenje.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.