Outfiti koje su nosili finalisti showa The Voice bili su pomno osmišljeni: Evo tko je za to zaslužan
U finalu televizijskog showa The Voice, čak su tri natjecatelja i mentor Dino Jelusić zračili elegancijom i glamurom zahvaljujući odijelima iz salona muške svečane odjeće LB Tuxedo Luke Berića.
Vrhunac četvrte sezone televizijskog showa The Voice održan ovu subotu obilježili su fantastični glasovi, gomila emocija i dobrih vibracija te besprijekoran izgled natjecatelja i mentora. Prestižnu titulu najljepšeg glasa Hrvatske odnio je Martin Kosovec, ostavivši iza sebe po broju glasova publike Anu Širić, Luku Novokmeta i Jakova Peruško Rihtara.
Što su nosili finalisti showa The Voice?
Za neka od najboljih stilskih izdanja mentora i finalista zaslužan je Luka Berić i odijela iz njegovog salona LB Tuxedo. Stilist showa The Voice Boris Banović u njegova ekstravagantna i jedinstvena odijela u finalu je odjenuo mentora Dinu Jelusića, Luku Novokmeta u prvom izlasku za pjesmu“You Do Something To Me“ Paula Wellera, te u drugim izlascima Jakova Peruško Rihtara dok je pjevao “Ostala si uvijek ista“ Miše Kovača te samog pobjednika showa Martina Kosovca za“Sjaj u tami“Doriana Graya.
Finalisti showa The Voice bili su odjeveni u odjeću s porukom “Jedinstven sam”
Odijela LB Tuxedoa ističu se u mnoštvu kombinacijom klasičnih linija i originalnih detalja. Predstavljaju velik iskorak u odnosu na uobičajena odijela jer su obogaćena raznim ukrasima, neobičnim teksturama, a ponekad čak i kristalima. Neka su diskretnija sa suptilnim sjajem, a za one hrabrije su ona s izraženim aplikacijama i uvezima koja je nemoguće ne primijetiti.
Njihov moderan kroj koji naglašava liniju tijela, pruža profinjen i glamurozan izgled. To je odjeća s porukom “Jedinstven sam”.
“I muškarci imaju potrebu istaknuti se i nositi nešto nesvakidašnje za posebne prilike. Misija mog brenda LB Tuxedo je da odijelima izražavamo vlastitu autentičnost. Suradnja sa showom The Voice pružila nam je priliku da se približimo i široj publici”, istaknuo je Luka Berić.
Dugi niz godina Luka je radio u nekoliko salona s muškim odijelima. Kako su klijenti često željeli odmak od klasičnih odijela prepoznao je prostor na tržištu i u srpnju 2019. godine u zagrebačkoj Brozovoj ulici otvorio vlastiti salon LB Tuxedo. Nakon četiri godine, i uspješno preživljenih izazova pandemije Covid, u rujnu 2023. salon je preselio u veći prostor na Selskoj cesti.
Inače, i u polufinalnoj emisiji The Voicea njegova odjela su nosili mentor Dino i Luka Novokmet.
Sve na jednom mjestu
“Negdje sam davno pročitao izjavu koja mi je postala nit vodilja – odjeća ne govori tko se i kakva ste osoba, ali pokušajte ipak ne navoditi ljude na pogrešne zaključke”,kaže Luka.
Posebnost njegovog salona je i u tome što je idealan za one muškarce koji ne vole beskonačne obilaske brojnih trgovina. Naime, tamo možete pronaći na jednom mjestu sve – od odijela, prsluka, kravata, leptir-mašni, pa do cipela, košulja, remena – i tako uštedjeti vrijeme, novac, a i živce.
Brojni celebrityji već nose LB Tuxedo
Njegova su odjela već odabrali mnogi uspješnimuškarci za razne svečane prigode: Bruno Petković, Luka Cindrić, Filip Ivić, Tonči Huljić, Igor Mešin, Frano Ridjan, Igor Barberić, Melkior Bašić, Marko Ciboci, Mario Roth, Davor Garić, Dalibor Petko i brojni drugi.
Zanimljivo je da je i poznati hrvatski travel bloger Kristijan Iličić upravo odijelo LB Tuxedoa izabrao za spektakularan fotoshooting 2022. godine na najopasnijem vlaku na svijetu koji vozi kroz Saharu u Mauritaniji. Iličić je tada bio na medenom mjesecu, a na tim fotografijama on i njegova Andrea poziraju na vrhu otvorenog teretnog vagona, na željeznoj rudi.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.