C&A je lansirao svoju kolekciju proljeće/Ljeto 2024 “Pronalazak ljepote u kaosu”. Kolekcija je u središtu Zagreba predstavljena medijskim partnerima, utjecajnoj i relevantnoj zajednici modnih stručnjaka te influencerima.
Za kolekciju proljeće/Ljeto 2024, nazvanu “Pronalazak ljepote u kaosu” dizajneri u C&A razvili su kolekciju temeljenu na četiri glavna trenda.
“Nakon istraživanja nasljeđa i povijesti, stiglo je vrijeme da definiramo našu budućnost. Želimo graditi most prema naprijed s jasnim ciljem da osmislimo budućnost u kojoj svi možemo biti ono što jesmo istinski. Od čovjeka do čovjeka – jednostavno bolji zajedno! Pronaći ljepotu u svakodnevnom kaosu, nije li to ono što svi tražimo? Nastavljamo proizvoditi kvalitetnu, pristupačnu modu za sve. Činimo da naši kupci izgledaju, osjećaju se i čine dobro”, izjavila je Renela Ružić, voditeljica komunikacija u C&A Hrvatska.
S “Novim ikonama” C&A ponovno otkriva klasike kao što je logomania capsule te pokazuje kontrast između elegantnih i ležernih stilova, muževnih i ženstvenih silueta zaokruženih osnovnim bojama poput crne, bijele i traper plave.
Most između urbanog života i prirode predstavlja “Sirovu jednostavnost”. Sirove teksture, korisnost i radna odjeća u tamno maslinastozelenoj i svijetloj boji šartrez, kao i migracija na selo, mogu se pronaći u odabranim lookovima.
Kolekcija “Razmjena kultura” prikazuje baštinu, zanatske i folklorne vještine iz cijelog svijeta. Izgledi su ukrašeni grafičkim printevima i resicama.
Kolekcija “Maksimalna obilnost” sadrži stilove sa cvjetnim i voćnim elementima, romantičnim plisséom i volanima. Proljeće je nadohvat ruke s intenzivnim bojama poput narančaste, maslinasto ružičaste i magente.
C&A podržava žene u Indiji
Jedan od naglasaka je da se C&A udružio s Rangsutrom, društvenim poduzećem u Indiji za ravnopravnost spolova. Zajedno s indijskim ženama, C&A je stvorio nevjerojatnu, autentičnu Capsule kolekciju. Ovi visokokvalitetni ručno izvezeni komadi po prvi su put prikazani na modnoj reviji i naći će se u odabranim trgovinama diljem Europe u travnju 2024. Time C&A naglašava svoju predanost pružanju podrške ženama i obrtnicima u njihovoj viziji pozitivnog utjecaja na indijske zajednice.
U vremenu kada nas svakodnevno preplavljuju mračne prognoze o klimatskim promjenama, energetskoj krizi i zagađenju planeta, Opatija je ovih dana zasjala kao pravo svjetlo u tami – mjesto gdje se umjesto problema nude konkretna rješenja, a umjesto straha – nada i inspiracija.
Beštija predstavlja novi proljetni jelovnik prepun sezonskih namirnica, autorske kuhinje i neodoljivih okusa – od medvjeđeg luka do čokoladnog brownija.
Lash & Brow Business Conference održala se ove subote u Zagrebu, u elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton, i postala je pravo središte inspiracije i edukacije u beauty industriji. Taj je događaj donio mnogo više od samih trendova – pružio je priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh, koji uvijek dolazi kao rezultat ulaganja u vještine, znanje i networking, ponovno je potvrdio koliko je beauty segment koji se stalno razvija zanimljiv i atraktivan.
Sport je više nego samo igra - sport je snaga pomoću koje dobivamo priliku da sebi i svijetu pokažemo tko smo i što možemo postati - ne samo kao sportaši, nego kao ljudi
Oh! Jazz, vodeća globalna audiovizualna platforma posvećena isključivo jazzu, i United Group, vodeći telekomunikacijski i medijski operator u jugoistočnoj Europi, s ponosom najavljuju novo partnerstvo koje gledateljima u Sloveniji, Hrvatskoj i Bugarskoj od 20. svibnja na male ekrane donosi najbolje od svjetskog jazza, dok se početak prijenosa u Grčkoj očekuje ubrzo.
U zagrebačkoj CineStar Areni IMAX® održana je dugo očekivana ekskluzivna premijera najspektakularnijeg akcijskog filma godine – „Nemoguća misija: Konačna odmazda”.
Postoje mirisi koji ne nestaju lako. Oni koji se uvuku u vlakna, ostanu skrivani unutar slojeva omiljene majice, sportske odjeće, ručnika ili posteljine. Prividno nestanu, ali se uvijek iznova vraćaju. No sada postoji rješenje koje ne prikriva – nego djeluje dubinski i beskompromisno. Rješenje koje miris svježine pretvara u trajno iskustvo: Sanytol sredstvo za dezinfekciju rublja.
Na crvenom tepihu glamuroznog HELLO! eventa u zagrebačkoj Laubi, koji je okupio gotovo 2000 uzvanika i koji je bio začinjen nastupom jedine i neponovljive Severine, pažnju fotografa, modnih stručnjaka i gostiju privukla je Dubravka Švegar, domaća influencerica i poduzetnica s besprijekornim osjećajem za stil. Njezin izlazak nije bio samo modna izjava — bio je to manifest samopouzdanja, kreativnosti i elegancije.
Modni svijet dočekao je vijest koja će, bez sumnje, oblikovati njegovu budućnost. Kuća Kering službeno je objavila da će talijanski dizajner Pierpaolo Piccioli preuzeti kreativno vodstvo modne kuće Balenciaga, naslijedivši Demnu, koji se u ožujku 2025. preselio u Gucci.