Stiže serija o Christianu Dioru i Coco Chanel, uz glazbu Lane Del Rey
Ben Mendelsohn glumi Christiana Diora, a dobitnica Oscara Juliette Binoche, a tu su i Glenn Close i John Malkovich.
29 siječnja 2024
APPLE TV
29 siječnja 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Moda je vaša velika ljubav? Na samo Valentinovo izaći će nova serija pod nazivom “The New Look” od 10 dijelova, a u uistinu atraktivnom izdanju pripremio ju je Apple TV +. Serija snimljena “na licu mjesta”, odnosno u čarobnom Parizu pratit će nastanak čuvenog Diorovog “novog looka” i parišku modnu scenu za vrijeme Drugog svjetskog rata. Coco Chanel bit će druga istaknuta figura, a gledatelji će se imati prilike uživjeti i u zanimljive priče vezane uz ostale Diorove velike suparnike, Pierrea Balmaina i Cristóbala Balenciagu.
Ne sumnjamo da će ova serija ponovno inspirirati svijet mode i frizura trendovima iz tog razdoblja.
Radnja serije “The New Look”
Smještena u razdoblje nacističke okupacije Pariza u Drugom svjetskom ratu, serija “The New Look” fokusira se na ključni trenutak u 20. stoljeću kada je francuski grad vratio svijet u život kroz modu, zahvaljujući danas legendarnom Christianu Dioru. Dok Dior gradi karijeru sa svojim revolucionarnim krojevima i idejama, vladavina Coco Chanel kao najpoznatije dizajnerice dovedena je u opasnost.
Isprepletena saga prati iznenađujuće priče Diorovih suvremenika i rivala od Coco Chanel do Pierrea Balmaina, Cristóbala Balenciage i drugih te pruža zadivljujući pogled na atelje, dizajne i odjeću koju je stvorio Dior za svoju slavnu modnu kuću.
“The New Look” donosi modu, slavne glumace i glazbu Lane Del Rey i Nicka Cavea
Ben Mendelsohn glumi Christiana Diora, a dobitnica Oscara Juliette Binoche – Coco Chanel.
U seriji “The New Look” vidjet ćemo još poznatih glumaca – Maisie Williams kao Catherine Dior, Johna Malkovicha kao Luciena Lelonga, Emily Mortimer kao Elsu Lombardi, Claes Bang kao Spat te Glenn Close kao Carmel Snow.
Ovu povijesnu dramu režirao je Tod A.Kessler, a imat će 10 nastavaka.
Zanimljiv i suvremeni soundtrack za seriju producirao je dobitnik nagrade Grammy Jack Antonoff, a sadrži obrade popularnih pjesama s početka do sredine 20. stoljeća koje izvode umjetnici među kojima su Bleachers, Florence Welch, Lana Del Rey, Matty Healy (1975.) , Beabadoobee, Nick Cave, Perfume Genius i drugi.
Kao što smo već spomenuli, ovaj modni spektakl svjetlo dana ugledat će 14. 2. 2024., a svake srijede izlazit će po jedna epizoda.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.