Ako ste jedan od onih koji odolijevaju kupnji u siječnju, vrlo brzo biste mogli promijeniti mišljenje jer FASHION&FRIENDS ovaj vikend nudi veliku vikend akciju popusta. Naime, uz već aktualan popust do 60 posto, od 26. do 28. siječnjaFASHION&FRIENDS i FASHION COMPANY trgovine daruju svojim kupcima dodatnih 10 posto popusta na već snižene cijene. Ovaj je vikend stoga idealan za obnovu garderobe i lov na kvalitetne komade po iznimno dobrim cijenama.
Svakodnevno smo svjedoci recikliranja modnih trendova koji se na velika vrata vraćaju na police omiljenih brendova, a u moru opcija i mogućnosti najpametnije je odabrati dobre komade s kojima nećemo pogriješiti, a ovaj ih vikend imamo jedinstvenu priliku uhvatiti po odličnim cijenama.
Započnite svoju modnu avanturu ovaj vikend uz omiljene modne brendove kao što su HUGO, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Guess, Steve Madden, Versace Jeans, Love Moschino i mnogi drugi. Uz to, sve te brendove i još mnogo više pronađite na jednom mjestu u FASHION&FRIENDS trgovinama i online putem fashionandfriends.com uz neodoljive dodatne popuste na SVE čak i već sniženo, kao i u ostalim trgovinama Fashion Company grupacije:
CALVIN KLEIN:
ZAGREB – Arena Centar, Vice Vukova 6
SPLIT – Mall of Split, Josipa Jovića 93
CALVIN KLEIN UNDERWEAR
ZAGREB – Centar Cvjetni, Trg Petra Preradovića 6
TOMMY HILFIGER:
ZAGREB – Arena Centar, Vice Vukova 6
SPLIT – Mall of Split, Josipa Jovića 93 – Trg Kralja Tomislava 1
ZADAR – Supernova, Ulica akcije Maslenica 1
RIJEKA – Tower Centar, Janka Polića Kamova 81a
GUESS:
ZAGREB – Guess Jeans Store, Arena Centar, Vice Vukova 6
SPLIT – Guess Jeans store, Mall of Split, Josipa Jovića 93
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.