Srce Zagreba, točnije Dolac, poslužilo je kao idealna kulisa za novu modnu priču vrijednu pažnje. Zagrebački showroom Mia Couture novom kolekcijom bajkovitih vjenčanica naglasak stavlja na bezvremensku profinjenost, eleganciju prožetu jedinstvenosti i individualnosti, a najznačajnija posebnost je upravo na costum made šivanju te pomoć u odabiru uz stručne savjete dizajnera. Cijelo iskustvo odabira najvažnije haljine popraćeno je ugodnom atmosferom u luksuzno uređenom interijeru u kojem se mašta pretvara u stvarnost.
Zagrebački showroom Mia Couture u novoj costum made kolekciji predstavlja vjenčanice satkane od najfinije čipke ili svile, raskošno ukrašene ručno šivanim perlama i ukrasima, koji čine ove vjenčanice svevremenskim.
Žene obožavaju kreacije s Mia couture potpisom
„Jako samsretna što napokon svojim klijenticama možemo ponuditi našu kolekciju ručno šivanih vjenčanica, koje smo s velikom pažnjom osmislili. Prateći dugi niz godina želje i potrebe naših klijentica, naše iskustvo pomoglo nam je u viziji i kreaciji najposebnijih modela koji imaju moć transformacije i pretvaraju sve želje naših mladenki u stvarnost, na što smo kao tim iznimno ponosni. Vođeni vizijom da se svaka mladenka u našoj novoj kolekciji osjeća poput dive, dizajnirali smo bezvremenske modele“ – izjavila je Mia Madunić, na čelu profesionalnog tima Mia Couture brenda.
Kolekcija vraća ženstvenost i senzualnost u fokus čineći žensku siluetu elegantnom, a sve uz dašak neizostavnog glamura. Vrhunska izrada, birani materijali, najmoderniji krojevi pretvorili su ove vjenčanice u najpoželjnije među svim mladenkama. Imajući na umu da se želje, trendovi, potrebe i ukusi budućih mladenki razlikuju, Mia Couture showroom, koji se nalazi u Zagrebu na adresi Trg bana Josipa Jelačića 3, svojim klijenticama nudi razne stilove prikladnih za različite tipove vjenčanja, sve protkanom prepoznatljivom dozom elegancije što ovoj kolekciji daje bezvremenski stil, a kao posebnost na raspolaganju je stručni tim koji će svojim savjetima svaku mladenku pretvoriti u glamuroznu divu.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.