Na dodjeli Critics’ Choice Awards, Access Hollywood je zamolio razne poznate osobe da pročitaju dio govora te da komentiraju njegovo snažno značenje, i ove zvijezde su zaista oduševile.
Billie Eilish pročitala je rečenicu: “Trebala bih biti lijepa za muškarce, ali ne previše lijepa da ih previše ne privlačiš ili da prijetiš drugim ženama, jer bi trebala biti dio sestrinstva.”
Pjevačica je odmah dodala: “Jebe*a istina. Taj monolog… to je tako uznemirujuće. Svaki put kad čujem bilo što od toga, pomislim: ‘Neee, ne želim to čuti sada! Pokušavam uživati u svom danu, ne treba mi America da mi govori istinu o životu i ženama.’ Ali ipak je trebam. Svi je trebamo.”
Billie Eilish je bila nominirana na dodjeli nagrada za svoju pjesmu “What Was I Made For“ iz filma Barbie, ali je izgubila od pjesme “I’m Just Ken“Ryana Goslinga iz istog filma.
U međuvremenu, Margot Robbie, zvijezda filma Barbie, otkrila je da joj je omiljeni dio cijele Barbie ludnice bio vidjeti reakciju na ovaj govor.
“Gledanje reakcija ljudi na monolog bio je jedan od najzabavnijih dijelova”, rekla je Robbie. “Od samog početka filma, to je ono što je ljude zaista natjeralo da izraze svoje divljenje. Bilo je kao da su svi pomislili: ‘Konačno netko izražava ono što smo uvijek mislili, i to čini umjesto nas, i to je nevjerojatno’.”
Jennifer Aniston, koja nije sudjelovala u filmu o Barbie, dala nam je nevjerojatnu dramatičnu interpretaciju dijela govora, čitajući: “Toliko sam umorna od gledanja sebe i svake druge žene kako se zapetljava kako bi nas ljudi voljeli.”
Dodala je – “Bože mili.” Da, to otprilike sažima situaciju.
Dok planet napokon počinje disati lakše nakon godina woke kaosa, Lizzo, samoproglašena “kraljica body-positivity” i samozvani moralni kompas TikToka, odlučila je da baš njoj pripada zadnja riječ o – trapericama. Da, trapericama. Jer ništa više ne simbolizira kraj woke hipokrizije kao povratak jednostavnih, klasičnih, plavih traperica koje su danas ponovno postale oružje zdravog razuma.
Dok svijet ne prestaje tražiti granice koje ne smije prijeći, Hollywood ih već odavno ignorira. Najnoviji čin kulturne provokacije dolazi s pozornice slavnog Hollywood Bowla, gdje Adam Lambert s oduševljenjem brani odluku da Cynthia Erivo, žena, crnkinja i k tome deklarirana queer osoba, utjelovi Isusa Krista u mjuziklu Jesus Christ Superstar. U umjetnosti koja voli šokirati, ali nikad promišljati o posljedicama, ovo je još jedan primjer kako se svetinje gaze u ime “umjetničke slobode”.
Nakon gotovo 15 godina glazbene priče s jednim od najprepoznatljivijih pop bendova u regiji, Andrea Šušnjara odlučila je zakoračiti u novo poglavlje – onaj tiši, osobniji prostor u kojem ponovno upoznaje sebe kroz glazbu. S pjesmom "Normala", koju autorski potpisuju Tonči i Vjekoslava Huljić, Andrea se ne bori za pažnju – ona je jednostavno prisutna, stvarna, pomalo ogoljena, ali sigurnija no ikad.
Vjenčanje pod zvijezdama oduvijek slovi kao vrhunac romantike - onaj poseban dan kada se sve svjetlosti ovog svijeta ugase, a upale se one koje dolaze s neba. Takva proslava očarat će sve goste, a mladence uvući u bajku o vječnoj ljubavi, daleko od gradske vreve i svjetala.
Dok planet napokon počinje disati lakše nakon godina woke kaosa, Lizzo, samoproglašena “kraljica body-positivity” i samozvani moralni kompas TikToka, odlučila je da baš njoj pripada zadnja riječ o – trapericama. Da, trapericama. Jer ništa više ne simbolizira kraj woke hipokrizije kao povratak jednostavnih, klasičnih, plavih traperica koje su danas ponovno postale oružje zdravog razuma.