Prošlo je 40 godina otkako je Melvita 1983. pokrenula svoju prvu liniju prirodne kozmetike u francuskoj pokrajini Ardèche. 2015. je postala organska kozmetika broj jedan u Francuskoj, a već brojne godine je i u Hrvatskoj prepoznata po inovativnim proizvodima za njegu kože i kose te zalaganjem za zaštitu prirode i bioraznolikosti.
U čast ovog značajnog jubileja, Melvita je 10. svibnja organizirala izlet u Karlovac, grad smješten na četiri rijeke. Ideja je bila proslaviti rođendan u ambijentu koji podsjeća kolika je uloga prirode u svakodnevnom životu, ali i upozoriti na važnost odabira kozmetičkih proizvoda koji ne zagađuju vode i živi svijet u njima.
Tijekom izleta, influenceri, beauty novinari i zaljubljenici u organsku kozmetiku, učili su o bogatoj paleti njegujuće kozmetike brenda koji na tržištu, u svojoj ponudi, broji najviše proizvoda s organskim certifikatom – čak 180.
Nera Stipičević, Nela Đinđić, Nika Antolos, Lucija Lugomer, Ivana Mišković, Alis Marić, Slađana Ostić, Iva Radojević i Morena Pavić tek su neka od poznatih imena koja su razmjenjivala iskustva o pravilnoj njezi s odgovornošću prema sebi, drugima i planetu, s naglaskom na body positivity i društveni angažman.
Saznali su kako su u Melvita proizvode utkani samo najbolji i najkvalitetniji sastojci iz čiste prirode, koji su pritom pažljivo obrađeni i pretočeni u kozmetiku koji čuva ono najbolje iz plodova prirode. Od ručno prešanog argana, tehnološki pažljivo obrađenih i posebno uzgojenih ruža do smokava, ružičastog papra i mente, u kojima je sačuvana čista esencija vitamina i prebiotika.
Melvita je ovom prigodom predstavila limitirano izdanje svojih bestsellera, s morskim kornjačama utkanima u dizajn koji potpisuje poznata umjetnica Lisa Congdon. Naime, Melvita se aktivno uključuje u zaštitu morskih kornjača u Francuskoj Gijani i Novoj Kaledoniji u suradnji s francuskim ogrankom Svjetske organizacije za zaštitu prirode (WWF). Obvezali su se da će 3 godine podupirati akcije organizacije, a posebno program za zaštitu dvije vrste kornjača koje IUCN smatra ugroženom vrstom. U rođendanskom ruhu pronaći ćete Arganovo ulje, Intenzivnu lifting kremu, Izuzetnu vodicu ruže i Sapun, dostupno do isteka zaliha u web trgovini www.melvita.hr te u odabranim Müller poslovnicama.
Dorin Zelenika je potom detaljno objasnila svoj ritual njege odabranim proizvodima koji se savršeno prilagođavaju svim tipovima kože i održala radionicu masaže lica kako bi inspirirala i potakla publiku da posegne za zdravom brigom o sebi.
Predavanja, druženja i radionice su održane u Aquatici, slatkovodnom akvariju koji je gostima pružio uvid u fascinantni svijet vodenih stvorenja te ih još jednom podsjetio na važnost očuvanja vodenih ekosustava.
Povezano s tim, eko-beauty entuzijasti su posjetili i novootvoreni Nikola Tesla Experience Centar, gdje su se opustili i zabavili uz filmove, igrice i multimedijalne sadržaje, ali i učili o znanstvenim otkrićima i tehnološkim inovacijama koje pomažu u borbi protiv klimatskih promjena.
Ovaj nezaboravan izlet u Karlovac upozorava na važnost eko odluka, očuvanja okoliša i dokazuje da je moguća kvalitetna njega bez štetnih sastojaka.
Ako ove godine želite poklon koji izgleda luksuzno, miriše predivno i donosi čisto zadovoljstvo onome tko ga primi, L’Occitane ima odgovor: raskošni blagdanski poklon-setovi koji spajaju provansalski šarm, prirodnu njegu i bezvremenski stil.
Ovih blagdana Dior poziva na ulazak u svijet koji briše granicu između stvarnosti i mašte te na uranjanje u raskošnu viziju ljepote oblikovanu poput čarobnog spektakla pod imaginarnim šatorom snova koji se otvara pred nama kao pozornica ispunjena bojama, svjetlucavim efektima i sugestivnim prizorima koji nas odvode daleko od svakodnevice. U tom simboličnom prostoru Peter Philips, kreativni direktor Diorova make-upa, stvara scenografiju nadahnutu cirkuskom poetikom te priziva uspomene iz djetinjstva, bljeskove reflektora i iluzionističku igru sjena kako bi usmjerio pogled prema ljepoti koja ne poznaje granice. On ističe kako je cirkus oduvijek predstavljao nepresušan izvor inspiracije jer u sebi nosi bezbrižnu energiju mađioničara, akrobata i hodača po žici te podsjeća na trenutke u kojima smo, kao djeca, bez daha promatrali njihove pokrete.
U svijetu njege kože, gdje tražimo savršeni balans između trenutnog sjaja i dugoročne brige, rijetko koji proizvod uspijeva spojiti ugodnu primjenu i vidljive rezultate. FAQ™ Glass Skin Collagen Hydrogel maska jedan je od tih proizvoda koji obećava transformaciju kože u samo nekoliko minuta. Tanki hidrogel, proziran i gotovo neprimjetan na licu, prianja poput druge kože i omogućuje da svi aktivni sastojci dubinski njeguju kožu, ostavljajući je glatkom, hidratiziranom i blistavom.
U svijetu njege kože, gdje se svakodnevno susreću znanost i ritual ljepote, rijetki proizvodi uspiju spojiti visoku učinkovitost i ugodnu upotrebu. L’Adria Vitamin C Ritual serum jedan je od tih rijetkih primjera. Njegova inovativna formula, dvofazna i aktivira se tek pri pomiješanju prije nanošenja, pruža maksimalnu stabilnost i djelotvornost vitamina C. Za kožu to znači više sjaja, ujednačen ten i osjećaj mekoće koji traje cijeli dan.
U svijetu koji neprestano traži ravnotežu između prirodne ljepote i sofisticirane njege, pronalazak idealne dnevne rutine za kožu više nije luksuz, već svakodnevna potreba. Vichy, poznat po spoju dermatološke ekspertize i inovativnih formula, donosi rješenja koja će zadovoljiti i najzahtjevnije, one koji traže dubinsku hidrataciju, ali i one koji žele obnavljanje i učvršćivanje kože u fazama života kada promjene postaju neizbježne.
Noć je trenutak koji pripada samo nama, čaroban trenutak predaha od užurbanog života, put kojim dopuštamo sebi da se prepustimo snovima i doživimo potpuno ispunjenje. Neke noći su tako vesele da se protegnu u jutro i postanu utjelovljenje slobode i neovisnosti, dok druge, pod nepoznatim nebom, bivaju skraćene zbog vremenske razlike. Bez obzira možemo li u potpunosti iskoristiti ove sate koji se čine suspendiranima u vremenu, SUBLIMAGE L’Extrait de Nuit u svojoj bočici nosi noćno putovanje koje nas vodi do dalekih krajeva svijeta i do najčudesnijeg odredišta – unutarnjeg ja.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.