Zatražite besplatne ulaznice za CineStar za film „Poslije smrti“ ili uplatite za drugoga tko ih sebi ne može priuštiti
Nakon što je „Zvuk slobode“ osvojio svijet, poharao kino blagajne i ostavio za sobom neke jake studijske naslove, skrenuta je pažnja na novu inovativnu studijsku platformu, koja posluje po potpuno drugačijem principu od tradicionalnih studija. Angel Studios omogućuje i filmašima i publici da formiraju interesne zajednice oko svojih kreativnih filmskih projekata, čineći priču iza priče jednako važnom kao i sam konačni projekt. Najrecentniji je primjer „Zvuk slobode“, u distribuciji Blitz filma, koji je postao hit na stranim i domaćim kino blagajnama. Angel Studios je naime razvio jedinstven model naziva "Pay It Forward", koji omogućuje ljudima nadahnutim filmovima koje su upravo pogledali, te u želji za promicanjem priča i podizanju svjesnosti o bitnim temama globalno, da unaprijed plate ulaznice za ljude širom svijeta koji ih sebi u tom trenutku ne mogu priuštiti, a željeli bi pogledati film. “Zvuk slobode” je ostvario značajan broj ulaznica kupljenih upravo ovom metodom.
CineStar se pridružio ekskluzivnom broju kinoprikazivača koji su dogovorili ovakav oblik suradnje sa studijem, te je ovaj model bio moguć odnedavno upravo za „Zvuk slobode“, u svojevrsnom re-release-u filma. Unatoč tome, u kratkom roku od par tjedana, u CineStaru je izdano više od 1000 gratis ulaznica koje su financirali ljudi širom svijeta, što zapravo potvrđuje veliki interes za ovakvom vrstom društvenog aktivizma i solidarnosti.
Prvi film po ovom modelu nakon „Zvuka slobode“ je „Poslije smrti“, zadivljujuće istraživanje enigmatičnog pitanja koje stoljećima fascinira čovječanstvo: “Što se događa kada umremo?” Kroz istinite osobne priče, filozofske rasprave i znanstvena istraživanja, film gledatelje vodi na duboko putovanje otkrića.
Za film „Poslije smrti“, koji se u distribuciji Blitza u CineStar kinima prikazuje od četvrtka 11. siječnja, moguće je zatražiti besplatne ulaznice putem linka
Nadalje, CineStar će od 7. ožujka, baš uoči Međunarodnog dana žena, predstaviti i film „MajkaCabrini“, životnu priču talijanske imigrantice koja je prva građanka Sjedinjenih Američkih Država koja je proglašena svetom. Cabrini je cijeli život posvetila najsiromašnijima, zatvorenicima i migrantima i usprkos svim društvenim zakonima odlučila slijediti svoj put. Vjerujemo kako će baš „MajkaCabrini“ nadahnuti mnoge kino posjetitelje da se priključe ovakvoj hvalevrijednoj akciji i pokriju troškove ulaznice za nekoga tko inače ne bi mogao pogledati film. Redovna kupovina ulaznica moguća je na www.cinestarcinemas.hr
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.