Bili smo na čarobnom trodnevnom eventu na Bledu uz brendove essence i Catrice
U sklopu nedavno održanog eventa na jezeru Bled, influenceri s 10 tržišta zajedno s nekoliko novinara sudjelovali su u trodnevnom makeup druženju organiziranog od strane makeup brendova essence i Catrice.
Prva večer obilježena je opuštanjem u spa zoni, a brendovi essence i Catrice prezentirali su proizvode za njegu kože i opuštanje, a važno je napomenuti da su essence i Catrice proizvodi cruelty-free i vegan, čime se naglasila posvećenost brendova prema odgovornom pristupu ljepoti i njezi kože.
Drugi dan započeo je šetnjom uz jezero Bled, svi su sudionici nosili ružičaste šubare i buce te stvorili veseli prikaz koji je oživio cijeli Bled. Nakon šetnje krenula je vožnja brodicama uz obilazak Blejskog otoka gdje su imali priliku upoznati otok, pozvoniti na zvono želja i kušati lokalne slastice.
Pri povratku sa otoka organiziran je snježno bijeli i rozi ručak/party uz essence proizvode i DJ-a.
Dan je završio večerom u Dvorcu Bled, gdje su svi sudionici postali orašari na jednu noć. Dodatni element iznenađenja bila je izvedba vitezova na Blejskom dvorcu.
Pravi muški orašari, koji su bili atrakcija na dvorcu, dodali su autentičnost i čaroliju cijelom doživljaju, stvarajući magičan spoj s novom Catrice kolekcijom – Magic Christmas Story.
Magična ljepota Bleda kao i makeup proizvoda essence i Catrice zaslužni su za snažan dojam i nezaboravno iskustvo.
U vremenu kad se znoj više ne briše ručnikom nego mentalnim resetom i kad je svaki korak prema cilju – bilo da je to vrh Sljemena, granica vlastite izdržljivosti ili kraj radnog dana – mali osobni trijumf, tijelo traži partnera koji ga neće iznevjeriti. U igri izotonika, gdje su pravila dosadna i predvidiva, na scenu stupa Twist ISO – svježi, hrabri igrač iz Hrvatske koji zna što znači žeđ modernog života. I ima odgovor. U dvije riječi: limun i nar.
Telemach je postao nositelj MAMFORCE standarda u kategoriji BASIC, čime je potvrđena njegova predanost stvaranju poticajnog radnog okruženja temeljenog na obiteljskoj odgovornosti, ravnoteži između poslovnog i privatnog života te rodnoj ravnopravnosti. Kroz neovisni evaluacijski proces, kompanija je demonstrirala snažnu usmjerenost na dobrobit svojih zaposlenika i posvećenost kvaliteti u upravljanju ljudskim potencijalima. Certifikat MAMFORCE standarda predsjedniku Uprave Telemacha, Adrianu Ježini, uručila je Diana Kobas Dešković, direktorica konzultantske tvrtke Spona Code, koja provodi neovisne evaluacije i certifikacije organizacija u području upravljanja ljudima.
Kućni ljubimci sve češće imaju važnu ulogu ne samo u privatnom, već i u poslovnom životu, a mnoga istraživanja pokazuju kako je sve više vlasnika koji žele provoditi što više vremena sa svojim ljubimcima. Uoči obilježavanja Take Your Dog to Work, dana koji se diljem svijeta obilježava kako bi se osvijestile pogodnosti dovođenja psa na posao, a koji se ove godine u svijetu održava 20. lipnja, Mars ističe brojne prednosti pet-friendly radnog okruženja koje uspješno njeguje već više od 15 godina.
U samo tri mjeseca od premijere hit-komedije Iva i Gloria, režije Jana Kerekeša, glavne glumice Iva Šimić Šakoronja i Gloria Dubelj proslavile su jubilarnu 50. izvedbu. Ova predstava već sada piše povijest kao jedan od najgledanijih naslova u hrvatskom kazalištu, okupljajući publiku svih generacija i šaljući duhovite, ali i oštre društvene poruke.
Sinoć je u vrtu Vile Riva u Slanom, u vrlo neformalnoj, intimnoj atmosferi održan susret svih sudionika i gostiju Slano Film Days s predstavnicima medija. Tijekom sljedećih pet dana Slano postaje mjesto filmskih razgovora, razmjene iskustava i ideja, neformalnih druženja regionalnih filmskih autora i istaknutih imena iz svijeta filma i filmske industrije.
U srcu ljeta, kad mirisi soli i zvuci cvrčaka ispunjavaju šibenske kale, grad se pretvara u veliku pozornicu emocija, stihova i glazbe. „Šibenik, Grad kao mi“ vraća nas korijenima kroz dvodnevni hommage velikanima čije su pjesme oblikovale naše djetinjstvo, mladost i identitet.
Za sve male i velike obožavatelje animacije, svemira i priča koje diraju srce, ovog lipnja stiže prava filmska čarolija! Najnoviji animirani film iz čarobne Pixarove i Disneyjeve radionice – "ELIO" – premijerno dolazi u kina 18. lipnja, upravo u savršeno vrijeme za kraj školske godine i početak ljetnih praznika, a ulaznice su u prodaji!
Desetljeće zajedničkog stvaranja, deset godina kad nakit postaje puno više od sjaja i oblika – Borboleta, najprepoznatljiviji hrvatski brend nakita, i ove godine slavi svoju umjetničku stranu kroz suradnju s vizionarom Danijelom Srdarevom. Njihova nova instalacija “Prizor iz polja” već od 20. lipnja oživljava zagrebački Arena Centar, dok izlog postaje pozornica gdje se igraju priroda, emocije i dizajn.