Priča o luksuzu rođena iz nestašice: Znate li zašto Hermes ima narančaste kutije?
Narančaste kutije modne kuće Hermes, koja se ponosi najskupljim torbicama na svijetu, sam su pojam luksuza no vrlo je zanimljiva priča koja stoji iza odabira te upečatljive boje.
28 prosinca 2023
INSTAGRAM: @FASHIOLUXE_LOVER
28 prosinca 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Luksuzna modna kućaHermes, osnovana daleke 1837. godine jedna je od najpoznatijih u svijetu u toj kategoriji. Kad ju je osnovao Thierry Hermes, tvrtka se bavila proizvodnjom sedla i kožne galanterije, a s vremenom je prerasla u brend za čijim modnim dodacima uzdišu žene diljem svijeta. Torbica Birkin celebrity je sama za sebe, a Hermes narančaste kutije i vrećice prepoznatljiv zaštitni znak onih koji su imali sreće obaviti shopping u trgovinama Hermes. Jeste li se ikad zapitali zašto Hermes ima narančaste kutije? Odgovor bi vas mogao iznenaditi!
Scena iz filma “Vrag nosi Pradu”
Znate li zašto Hermes ima narančaste kutije i vrećice
Svakako, narančasta boja mandarine danas izgleda luksuzno jer smo ju navikli povezivati s modnom kućom Hermes, no u vrijeme kad je odabrana za zaštitnu boju, zapravo je bila – najjeftinija.
Istinu o narančastim kutijama i vrećicama Hermes u kojima se kriju sami mali luksuzi otkriva Instagram profil The Gestreon, gdje možete pronaći razne informacije o luksuznim brendovima.
Dakle, zašto Hermes ima narančaste kutije?
1942. godine, u vrijeme Drugog svjetskog rata, nastala je nestašica najtraženijih kutija u krem boji. Dobavljač modne kuće Hermes morao se snaći i pronaći što je bilo dostupno, a narančasta je tada bila najmanje popularna boja kutija pa ih je mogao dobiti najviše i to po najpovoljnijoj cijeni.
Narančasta boja zadržala se u trgovinama Hermes i uskoro postala prihvaćena od mušterija, a danas simbolizira sam vrhunac stila i luksuz bez premca.
A što ako se u unutrašnjosti nalazi tamnoplava boja?
Priča o bojama i značenju ne staje na legendarnim narančastim kutijama. Samo najveći modni znalci znaju da ljestvicu luksuza kod kuće Hermes označavaju i boje koje se nalaze unutar kutije te da samo neki sretnici svoje modne dodatke dobivaju u kutiji koja ima unutrašnojst tamnoplave boje.
Naime, tamnoplava boja označava još jednu razinu prestiža te se u nju polažu samo custom made torbice Kelly i Birkin, koje, naravno, dolaze uz paprenu cijenu.
Narančasta kutija s tamnoplavom unutrašnjosti tako je i sama predmet želja onih koji sanjaju o čuvenim torbicama kuće Hermes.
Modni svijet dočekao je vijest koja će, bez sumnje, oblikovati njegovu budućnost. Kuća Kering službeno je objavila da će talijanski dizajner Pierpaolo Piccioli preuzeti kreativno vodstvo modne kuće Balenciaga, naslijedivši Demnu, koji se u ožujku 2025. preselio u Gucci.
Na drugi rođendan magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, na večer koju je obilježila Severina, mlada pjevačica Domenica donijela je dašak bezvremenske elegancije i urbane profinjenosti – kombinaciju koja osvaja na prvi pogled.
U impresivnom ambijentu obnovljenog Prirodoslovnog muzeja, među svjetlucavim eksponatima morskih divova prošlosti, sinoć se dogodila prava modna čarolija. Revija koja se s razlogom iščekivala kao vrhunac modne sezone, potvrdila je svoj status spektaklom koji je spojio eleganciju, osobni stil i dozu odvažnosti.
U vremenu kada svijet viče, prava snaga leži u tišini koja nosi smisao. Nova kolekcija naušnica brenda Amaranthine, iza koje stoji dizajner Mario Malnar, nije tu da podilazi trendovima – već da ih nadmaši osobnošću. Svaki par naušnica postaje tihi, ali snažan odraz autentičnosti, elegancije i unutarnje slobode.
MOHITO je ponovno uspješno začarao svojim najnovijim modnim komadima iz linije Sunset Nomad, kolekcije koja slavi ženstvenost u punom spektru boja koje dočaravaju čaroliju izlaska sunca.
Justin Bieber priznao da je svojoj supruzi Hailey nekoć rekao da nikada neće biti na naslovnici Voguea. Ispričao se, ali fanovima to nije bilo dovoljno.
Na crvenom tepihu glamuroznog HELLO! eventa u zagrebačkoj Laubi, domaća influencerica Nikolina Miletić Minovska zasjala je u sofisticiranom i arhitektonski precizno krojenom izdanju koje ne ostavlja prostor ravnodušnosti. Pred gotovo dvije tisuće uzvanika, a u sklopu večeri koju je glazbeno obilježila regionalna zvijezda Severina, Nikolina je opravdala status modne ikone nove generacije.
Na proslavi drugog rođendana magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, gdje je pred gotovo 2000 uzvanika blistala i Severina s dvosatnim koncertom, jedan od najsvježijih glasova nove hrvatske glazbene scene, Toni Šimonović, ostavio je modni trag koji se ne zaboravlja.
Na spektakularnoj proslavi magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, gdje je pred gotovo 2000 uzvanika Severina održala dvosatni koncert, večer je obilježila i dojmljiva pojava jedne od najintrigantnijih domaćih glumica – Tamare Garbajs. Njezin modni odabir bio je sve samo ne običan: to je bio trenutak kada je moda progovorila jezikom snage, elegancije i umjetničkog izraza.